Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Mijn Eliminator-geschiedenis

Ga naar beneden 
+3
st66lm6n
Marc
wimmo
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 30 2008, 12:50

hmmjaa zou ook kunnen, maar het gebeurde ongeveer na 10km rijden en had al enkele bochten gehad. Zou natuurlijk ook kunnen, maar er zat na de valpartij iig geen vet (meer) op de band.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 30 2008, 18:42

wimmo schreef:
Foute boel! Voorzichtig zijn, hoor. Rolling Eyes

Even wat heel anders:

Wim wat betekent No wear no flutter?
Heb er even op ge Googled maar ben nou niet echt wijzer geworden.

Groetjes Peet scratch study
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 02 2008, 20:15

Admin schreef:
wimmo schreef:
Foute boel! Voorzichtig zijn, hoor. Rolling Eyes

Even wat heel anders:

Wim wat betekent No wear no flutter?
Heb er even op ge Googled maar ben nou niet echt wijzer geworden.


Bij "geen weer" wil het niet vlotten... Tis maar een gok lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 02 2008, 20:31

slayeric schreef:
Admin schreef:
wimmo schreef:
Foute boel! Voorzichtig zijn, hoor. Rolling Eyes

Even wat heel anders:

Wim wat betekent No wear no flutter?
Heb er even op ge Googled maar ben nou niet echt wijzer geworden.


Bij "geen weer" wil het niet vlotten... Tis maar een gok lol!

Leg helemaal in een deuk hier Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 201683 , volgens mij is het Engels maar het zou net zo goed Gronings of Fries kunnen wezen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimedi dec 02 2008, 21:02

Fries is het niet, want dat praat ik soms wel, het zal dus wel Engelees zijn. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimewo dec 03 2008, 00:06

Citaat :
Wim wat betekent No wear no flutter?
Heb er even op ge Googled maar ben nou niet echt wijzer geworden.

Hi people,

Daar ben ik dan weer. En ik zal jullie uit de brand helpen. No wear, no flutter... komt uit een commercial, ik schat begin jaren 80. Dus nog ietsje ouder dan de Eliminator. Het is een reclame voor cassettebandjes, ik meen zelfs van BASF. Een hilarisch filmpje, met een eikel van een gozer. Stel je voor:
In een blitse cabriolet zitten die man (type sulletje) en een hele mooie vrouw (in mijn herinnering dan). De man zet een bandje op, de muziek speelt en hij kijkt dat meisje in de ogen en zegt: No wear.... Meisje kijkt terug en vraagt verbaasd: No wear?
Die jongen weer: No flutter... En zij, al een beetje geïrriteerd: No flutter?

Wear is het beste te vertalen als 'slijtage', flutter als 'wapperen, fladderen, klepperen of jengel'. Kortom, die lummel heeft het over de kwaliteit van zijn cassettebandjes, het meisje denkt dat ze beledigd wordt. I.p.v. dat hij haar verleid (wat zij ook wil) klept hij over zijn bandjes. Dat ze niet slijten en niet gaan jengelen...

N.b. iedereen weet nog wat een cassettebandje is? Ik heb er zelf enige tientallen versleten, ook in de auto.

En het No wear, no flutter slaat wat mij betreft ook op de Eliminator. Slijtvast qua type, want nog steeds de mooiste looks ooit en nou ja, dat wapperen, fladderen of jengelen heeft-ie wel, maar da's ook juist zijn charme.
Capice?
Wie het filmpje op Internet kan vinden, als het er al op staat, is een held!

Dus, voor mij jeugdherinnering maar ook nog steeds dagelijks aanwezig. Als ik op mijn Eli rijd.

Greettzz, Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 00:03

tja, de geschiedenis..... ga ik zitten graven in die grijze massa, slaat alles op tilt daarboven... hehehehh

Maar goed....in de zomer van '96 begonnen met het ..... sorry.. auto-papiertje.....na het examen meteen een opel kadett van toen 500 gulden gekocht van m'n oom, die had m staan op z'n werk dik onder het stof... beetje opgeknapt en na twee jaar verkocht voor 1000 gulden aan een sloper? ( bijdehande venthe?zoveel voor een sloper? ) maaar ik dwaal af..... OP 8 juli afgereden en gehaald, opvakantie en 3 weken later meteen bijterugkomst besloten door te gaan voor de 2e stempel.......en ondetussen al veel met een maatje die wel al z'n motorrijbewijs had en een honda CBR 600 veeeeel bij Safe Rotterdam en MotoPort Vari Rotterdam binnen gekeken...... was toen helemaal dwaas van de Yamay YZF 750 genisis...... maar bij MtoPort werd ik ineens stilletjes geroepen........hier..... deze kant.......JA NU DUS FF OMDRAAIEN !!!
Daar stond ik dus meteen de achterkant van m'n nieuwe motor te bekijken....... twee mooie ******, dikke achterband, dragster-uiterlijk en veel chroom............ Na een bezoekje aan de bank terug gegaan en eigenlijk zonder zelf een proefrit te hebben gemaakt ( ze laten je geen proefrit maken als je net 4 lessen hebt gehad, stom he!!) M'n maatje laten rijden..... was niet mijn smaak zei hijmaar rijdt wel lekker fel, mooi koppel onderin, nu moet jij beslissen....... nou dat was zo gebeurt ! Ik kocht m en liet m daar in de stalling ( gewoon in het magazijnbij MotoPort boven hahahahah ) staan to de afgesproken datum..... begin april zei ik heel stoer...... In Decembermet de ijspegels aan m'n helm afgereden en toen was het wachten....... dus niet !! Bij de eerste goede dagen na de sneeuw heb ik 'm geloof ik al eind februari opgehaald........ en meteen lekker rijden natuurlijk!! twee keer tanken op een dag was niks !
Tot ik om een uurtje of elf 's avonds werd aangehouden op het Weena in Rotterdam............Of ik bij de brandweer zat en naar een uitruk reed??? Ik snapte er geen reet van, maar die agent zei t echt zonder te lache...... euhm, hoezo??? vraag ik nog heel voorzichtig..... nou je rijdt een dikke 80 door de straten hier, en je moet net als iedereen gewoon 50 rijden .....HUH?!? ik rijdt toch gewoon 50? Kijk dan ! oh.... met zo'n zaklamp zie je ineens Mph staan........ ohw..... foutje... Gelukkig zag hij aan het kentekenbewijs dat ik m nog niet zolang had en na een klein "niet meer doen"gesprek weer - rustig- de weg op..........
Phfew! Hebbie weer wat meegmaakt denk ik dan.....

Maar tot de dag van vandaag geen spijt gehad van die aankoop.... veel lekkere km's gedaan en hopelijk komen er weer heel wat bij !!
Ik zal er een einde aan punniken...... scheelt weer voor jullie hahahahah

Greetz

JP
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 01:34

mooi verhaal JP,
wat me opvalt aan al de verhalen is dat bijna iedereen een directe tik kreeg toen de zl voor het eerst in beeld kwam.
als of ze betoverd zijn en wij dan de uitverkorenen zijn die worden geroepen door de machtige ELI GOD Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 201683 Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 201683

gedoemd om te zwerven langs s'herens wegen met een eliminator aan de kont geplakt tot in de eeuwi..... Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 714302

Shutup Ed!! Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 255334
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Eliminator-geschiedenis
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eliminator in Wikipedia
» Eliminator specs
» ELIMINATOR LINKS
» ELIMINATOR STUFF TE KOOP
» Brief nieuwe eliminator ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: