Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Mijn Eliminator-geschiedenis

Ga naar beneden 
+3
st66lm6n
Marc
wimmo
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 01:30

Ik sta ook met mijn kop op de site, kijk maar in de galerij, daar sta ik op mijn eli.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 01:34

Ja grapjurk.


Had dat dan meteen gezegd !!

Ik vond het juist leuk, om in dit topic wat bij elkaar te vergaren.

Fotootje.......verhaaltje...over.....hoe je op het idiote idee gekomen bent om ELI te gaan rijden. enz. enz.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 03:05

Ha Luitjes,

Maarten zei, dat hij ook wel graag met Femke op de foto wou.

Maar...........zijn kop zet hij hier niet op de site!

Nou........hier is tie dan.

Hopen dat Femke nu nog met hem op de foto wil. lol!

p.s. Het is die lelijkerd rechts op de foto. albino

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Maarte10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 03:14

Zeg Wimmo,

Nog een kleinigheidje over de "vastlope" van je ZL 1000.

Daar kan menig ELI rijder je het fijne over vertellen, en is al tot in de treuren besproken.

http://www.kawa-eliminator.com/big-endbearingpr/index.html

Krijg je een indruk, wat er alles besproken wordt in het technische gedeelte van onze site

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 15:52

Maarten heeft tenminste meer haar dan ik. Voor de rest niks mis mee hoor. Maar goed, ik heb geen verstand van mannen en kijk liever naar vrouwen...

En Marc, van vastlopers wil ik niks meer weten! Wink Hoop dat mijn ZL 900 daar van gespaard blijf. Kijk drie keer per dag naar het oliepeil (waardeloos kijkglaasje overigens, ik moet op mijn buik op de grond liggen en dan nog is het maar slecht te zien).

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 GroteFoto-KJLMKVA6

En dan ook nog maar effe voor Maarten een Femke op onverwacht moment!

Greettzz!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 16:19

Ha Wimmo,

Leuk plaatje.........maar..............ik krijg er een photoshop gevoel bij ?

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 18:22

tuurlijk! Is ook photoshop!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Taekyon

Taekyon


Man Aantal berichten : 68
Leeftijd : 69
Woonplaats : Koog aan de Zaan
Humor : echt wel
Registration date : 01-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimema nov 24 2008, 23:33

hoi Wimmo, geinig hoor jou verhaal over de ZL1000 want wat blijkt nu.... ik heb bij minus de vries wormerveer ooit een proefrit gemaakt op deze (jou ex) motor.
ik zocht eigenlijk een zl 900 maar dacht laat ik het toch maar even proberen , maar nee hoor het was toch niet wat ik zocht.
twee weken later was hij verkocht, blijkbaar aan jou dus.
zoals ik al zij de ZL 900 was iets wat ik al heel lang wilde en dus maar weer verder zoeken op het internet.
zelf heb ik mijn motor van iemand uit het Westland gekocht, deze bleek later van een oud eliminator clublid "Mario van Beek" te zijn geweest.
ik heb inmiddels kontakt gehad met hem, toch altijd leuk als je merkt hoe klein ons wereldje is.
echt lekker loopt mijn motor nog steeds niet en ga dan ook op aanraden van Mario een keer naar Kawaflevo om hem van het voorjaar eens te laten nakijken.
ondanks dat hij nog steeds niet zo lekker loopt is het toch een topper van een motor.
er staat een foto Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 779450 van hem op deze site, zonder berijder maar dat komt nog wel een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 01:17

En nog een koppie....Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 S6301296hz1.th

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 S6301368jl7.thMijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Thpix
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 18:29

Hi Taekyon en Lian,

Inderdaad, een klein wereldje! Maar als ik de site goed heb gelezen (ben al een jaar of drie 'lid') zijn er niet zo heel veel Eliminators in Nederland (meer). De grijs-rode ZL 900 heb ik volgens mij een paar maanden gelden op Marktplaats gezien, toen ik zelf weer op zoek was, klopt dat? Mijn kleuren zijn het niet, maar da's juist leuk. Verscheidenheid!
Lian, leuke foto's! Ziet er uit als een kerstengel. Al dit jaar of zijn de foto's nog van vorig jaar?

Nou lui, moet nu, vanavond en morgen weer hard aan het werk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 19:06

Ha Wimmo...
Nee, de foto's zijn van een zilver en goud feestje ter ere van de 20e verjaardag van een motorvriendin/halve pleegdochter...
Was een geweldig feest, en is nog maar een paar weekjes geleden.

Ik heb me goed vermaakt tussen de jongelui....hier even geen sprake van een generatiekloof Very Happy

Groetjes! LiSan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 21:08

mijn verhaal begint in feb dit jaar.
na m'n rijbewijs te hebben gehaald ging ik rustig plannen hoe ik het zou aanpakken.
eerst een paar keer iets huren of proeven zodat ik een beetje kon passen wat ik wilde.
natuurlijk al een paar maandjes op marktplaats e.d.rond gestuind en dacht een honda shadow 1100 is wel wat, ...maar toch niet helemaal. No
een 1400 intruder die mooi gemaakt was vond ik ook wel wat ,maar zou in elkaar geslagen worden door een vriendin als ik dat deed, jij wil wel wat meer dan dat!
zij ze. Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 255334

toen zag ik een advertentie van een zl900 en er ging gelijk een belletje rinkelen.
dit is gewoon de, "missing link in motorbike evolution"
precies wat ik echt wilde. Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 435879

ben naar hogeveen gereden en op m'n eli weer terug .
was echt een super ervaring om zo'n twee uur lang voor het eerst met die motor naar huis te rijden. :%^&: :%^&:

in de weken dat ik hem net had dacht ik dat er van alles mis mee was.
en was ik bang dat ik een miskoop had gedaan.
alles ratelt en maakt herrie aan zo'n motor,wist ik veel!

langzaam kwam het besef dat ik toch iets unieks in m'n bezit heb,en dat ik hem waarschijnlijk nooooiit meer weg moet doen.

't is echt een nekkedraaier voor degene die 'm ziet rijden,
en een feest voor de hij/zij die erop zit

ik had nooit een betere eerste motor kunnen kopen! Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 911129

grote groetjes

Ed, king
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 21:45

Mijn geschiedenis dateerd ook van recente datum....
In Juni mijn rijbewijs gehaald...maar daarvoor had ik de ZL al in bestelling....
In eerst instantie was ik op zoek, zoals zovelen naar een type motor waar ik op gelest had. In mijn geval een Honda 500.
Ik vond dat zwaar genoeg in eerste instantie; vooral ook omdat ik zelf niet zo groot ben en begin van dat jaar nogal ziek was geweest. Dan moet je in elk geval de baas kunnen over je motor!

Eerst een proefrit gedaan op een kawa zephir...vond ik geweldig, maar zat erg rot achterop. (moest iemand anders laten rijden omdat ik mijn rijbewijs nog niet had, maar stiekum toch hier in de polder even uitgeprobeerd natuurlijk...)
Omdat ik twee dochters heb en zij het ook erg leuk vonden, vond ik het belangrijk dat ik ze ook veilig achterop mee moest kunnen nemen.
Naast de Zephir stond de eli 600. Ik vond hem teveel op een shopper lijken, dus vond ik eigenlijk niks... No

Op aanraden toch even uitgeprobeert...en toen ik eenmaal voelde wat hij kon en hoe comfortabel hij ook is voor een bijrijder, was ik verkocht!

Na het halen van mijn rijbewijs, eerst op vakantie gegaan en daarna gelijk de motor opgehaald.... Hij stond hier bij een dealer in Goes (Gerrits)

Had nog een beurtje gehad, keurig opgepoetst en een tank vol benzine, dus......Karren maar!!!!!
Ik moest in het begin wel erg wennen aan het bochtenwerk; was erg gewend om met mijn lijf te sturen, en dit voelde toch net even wat anders...
Daarbij; zo'n lesmotor heeft valbeugels en de nodige krassen, maar nu ben je zuinig!!!
Tot nu toe nog geen moment spijt gehad van mijn keus! Ik vind hem heerlijk rijden, betrouwbaar en voor mij goed te hanteren! Door de sissybar hoef ik ook niet bang te zijn dat ik snel iemand achterop kwijtraak als ik eens lekker doortrek....

Ik ben ook inderdaad pas later erachter gekomen dat het toch wel een speciaal gevalletje is; ook al is de 600 veel bekender; ik heb hem hier nog niet gezien!


Laatst aangepast door lisan op vr nov 28 2008, 00:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 27 2008, 22:59

Dat vind ik dus ook leuk aan de Eli, je ziet ze niet veel, dus je hebt wat anders dan de meeste mensen.
En het is lachen bij het stoplicht als er een motorrijder naast je staat die niet weet wat jij onder je kont hebt en je rijdt hem eruit. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 28 2008, 00:30

Okay,dan zal ik mijn (motor)geschiedenis ook eens uit de doeken doen.
Het begon allemaal toen ik een jaar of 18 was,eerst mijn motorrijbewijs halen dacht ik want auto rijden was voor watjes vond ik.
Op een motorbeursje in een naburig gehucht kocht ik mijn eerste motor een echte Honda cb250 (niet lachen) het leek mij namelijk verstandig om rustig aan te beginnen.
Maar ja je weet hoe dat gaat,je word wat ouder en je wilt je vrienden ook wel eens mee nemen,dus auto rijbewijs maar gehaald en motor de deur uit (helaas) en autotje voor terug.
Dus toen het op een gegeven moment het weer begon te kriebelen en het geld het toe liet toch weer een motor gekocht.
Heel vreemd maar toch weer een Honda (ach ja iedereen maakt wel eens fouten ) een echte Bol'dor 900 cctjes.
dat ging dus al wat rapper.
Helaas bleek hij niet zo betrouwbaar als ze bij Honda pretenderen te zijn. 9 van de 10 keer moest ik het ding eerst de halve straat door duwen voordat ie uberhaupt aansloeg.Die hebben we dus de deur maar uitgedaan en een aantal jaartjes bij een auto gelaten.
Totdat mijn broer een motor kocht..............
Ik zie m nog staan ik was meteen verkocht,een echte zl1000 eliminator,ik had er nog nooit van gehoord maar wat een machine om te zien.
10 jaar heb ik m zo'n beetje aan zijn kop gezeurd of ie m niet aan mij wou verkopen en eindelijk is ie dus overstag gegaan.
Ik zou inmiddels niet anders meer willen,niet alleen gaaf om te zien maar ook om te rijden G E W E L D I G

Groeten Mathje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 28 2008, 01:25

Eigenlijk is er maar een de echte, KAWASAKI ELIMINATOR rules!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 28 2008, 01:27

Zeg luitjes,

Als je naar het begin van dit topic gaat, zul je lezen, dat het ook leuk is om je kop er eens bij te zetten.

" voor de groentje ".............weten ze met wie ze het te doen hebben.

Bij een klets-verhaaltje........hoort ook een klets-kop

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 28 2008, 21:53

Hi Lisan, Kamikaze, ZObarom en Captain Eli!

Lisan, sorry; mijn collega heet Rian en met mijn spraakgebrek (tongue ) wordt dat dus al gauw Lian... Maar hartstikke leuk, al die Eliminator-geschiedenissen. Heb het zelf altijd de mooiste motor gevonden om te zien (geen chopper, geen tour en geen racer) maar gewoon een Eli. Maar ik vond ze tien, vijftien jaar geleden nog veel te duur. Want het moet toch ook allemaal een beetje leuk blijven, niet dan? Met regelmaat krijg ik complimentjes van anderen, die de Eliminator niet kennen en niet willen geloven dat de mijne uit 1985 is. Nou ja, de meeste zijn in de jaren negentig in hun kissie uit Amerika of Canada naar Nederland gevaren en voor het eerst gaan rijden. Hulde aan de particulieren en motordealers van de grijze import van toen!

Zoals ZObarom zegt, het ratelt en rammelt aan alle kanten, maar dat schijnt zo te horen. Mijn ZL 1000 had ook wel een prettige zoem, mijn ZL 900 niet. Die heeft op 11.000 toeren wel een prachtige brul. Misschien dattie daarom 1 op 7 rijdt? De tank is knudde, wat dat betreft. Elke week naar de pomp en op lange(re) ritten van benzinepomp naar benzinepomp...
:%^&: Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 28 2008, 23:35

Citaat :
Misschien dattie daarom 1 op 7 rijdt?

Wimmo hangt nog meer aan het gas dan jij Peet!!! lol!
Als ik me goed herinner was het bij jou 1:8!!
Daar rij ik dan met mijn 1:16 lol! lol!

Hmm ik bedenk me opeens dat ik in kilometers reken. Jullie in mijlen misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 29 2008, 00:00

Hi Maarten,

Ja, 60 mijlen en dan weer 10 liter tanken; da's 1 op 6 in miles. 9 Kilometer schat ik zo, ik heb nou geen zin om te rekenen. Maar ik rij (vooral in de winter) het meest in de stad. Dus dat telt ook. Lekker veel stoplichten. Je hebt een stoplichtracer of je hebt 'm niet! Alleen op een nat wegdek heb je er niet zo veel aan. Tenzij je je achterwiel vóór je voorwiel wilt zien te krijgen.... Maar da's mij te dol.

Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 29 2008, 00:54

Citaat :
Alleen op een nat wegdek heb je er niet zo veel aan. Tenzij je je achterwiel vóór je voorwiel wilt zien te krijgen

Done that, been there Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 29 2008, 20:03

Foute boel! Voorzichtig zijn, hoor. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 30 2008, 00:08

Ja maar je kunt nog zo voorzichtig zijn......
Bij mij ging het zo (is mijn theorie althans)
Het was herfst en het had een lange tijd niet geregend, behalve natuurlijk op de dag da ik mijn motor weer ophaalde van de motorzaak. Ik sla rechts af de provinciale weg naar Ruurlo op, ik geef weer gas (rustig) en mijn achterwiel gaat slippen, de motor swiept van links naar rechts en nog een keer en ik lig plotsklap op mijn buik op het asfalt met mijn mooie ZL links achter me!! Sad
Er kwam meteen politie bij (reed net toevallig langs) Ze controleerde aan de hand van mijn verhaal het wegdek maar konden geen olie of iets anders glads ontdekken.
Mijn theorie is dat er rubber of olie of vet wat normaal altijd wel op de weg ligt na de regenbui weer is boven komen drijven als het ware en ik daardoor met de achterband grip verloor.
Of dit klopt zal ik nooit zeker weten maar iets anders kan ik niet bedenken. Vandaar ook dat ik graag banden wil met iets meer grip (zachtere banden) dan de commanders die ik nu heb.

Affijn de motor kon meteen weer terug naar de motorzaak waar ik hem net had opgehaald. Embarassed
Maar wat ik er mee wil zeggen is dat je nog net zo voorbereid en voorzichtig kan zijn, maar een ongeluk zit in een klein hoekje!!
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 30 2008, 01:04

Klopt Maarten. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar we kijken inmiddels allemaal uit voor witte markeringen op de weg, zand, grind en andere troep. En inderdaad, als het een tijdje mooi weer is geweest en het gaat regenen zal het asfalt glad zijn. Je ziet het niet, maar hou er maar wel rekening mee. Alle verzamelde zooi maakt het gladder. Sinds ik op de motor rijd kijk ik veel vaker naar het weer. Misschien nog wel meer dan een boer.... En pas op hè; als je het wegdek heb gecheckt kijk dan uit voor het grotere gevaar! Die boerenkarhengsten op vier wielen, die de snelhied van een motor niet kennen....
En bij twijfel inhouden; better safe than be sorry! Er komt altjd wel een beter moment om aan het gas te lurken. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Gast
Gast
Anonymous



Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 30 2008, 03:53

Hee man,
moest even denken aan het feit dat er misschien vet of olie aan je band zat uit de garage,...

kan toch?? Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 632373
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Eliminator-geschiedenis
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eliminator in Wikipedia
» Eliminator specs
» ELIMINATOR LINKS
» ELIMINATOR STUFF TE KOOP
» Brief nieuwe eliminator ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: