Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Mijn Eliminator-geschiedenis

Ga naar beneden 
+3
st66lm6n
Marc
wimmo
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza nov 22 2008, 19:22

Oohhh... Ik zat al in de kroeg Embarassed Logisch, T-shirtdiscussies horen in de kroeg.

Behalve dat ik héél lang geleden op een Kreidler begon, was -iets korter lang geleden- mijn eerste motor een CZ. Niet eens een sport, tweetakt 350 cc, maar het ding ging als de brandweer! En stonk ongeveer hetzelfde.... No
Totodat de box waar hij stond uitfikte, inclusief de motor. Veel later een EL 250 gekocht; wat een pokkeding, zeg. Veel te klein en technisch was dit exemplaar een onding en levensgevaarlijk. Op de snelweg kon je er, uitsluitend met wind mee, een Eend mee inhalen. Later een 500 en een Honda Nighthawk '91 (ook leuk hoor; nooit geen mankementen mee gehad in vijf jaar tijd). Vorig jaar een ZL 1000 gekocht bij Minus de Vries in Wormerveer. In nieuwstaat met slechts 5700 miles op de teller. Ik heb er zelfs nog een foto van:

Mijn Eliminator-geschiedenis 10%20juni%202007%20I%20klein


Een jaartje mee langs 's heeren wegen gesjeesd totdat ik op de Ring A10 in juni van dit jaar opeens een wonderbaarlijke vastloper opliep....
Tsja..., en dan hoef je niet meer bij Minus aan te komen, niet thuis! Wat te doen? Een nieuw motorblok er in hangen. Wie, ikke? Daggut niet! Uiteindelijk de ZL maar via Marktplaats verkocht voor nog een aardige prijs aan een snuiter uit Uithoorn met twee rechterhanden (op motorfietsgebied). Wellicht raast hij er nu zelf op rond, of staat de motor (weer) op Marktplaats.

En in augustus heb ik particulier een ZL 900 uit 1985 gekocht; waarom nog naar een dealer gegaan? Weer een zwarte (natuurlijk) en best een tof ding. Net effe minder PK's dan de 1000, maar nog meer dan genoeg om met het achterwiel door te slippen bij nat weer. Okay, deukje in de tank en een schaaf op de uitlaat, maar wat zou het? De vorige berijder is zeker een keer omgevallen, kan gebeuren. Deze Eliminator heeft wel een vetter geluid, naar mijn smaak. En het oor wil ook wat, vooral de mensen langs de straat... Mijn Eliminator-geschiedenis 79088

Jammer genoeg zitten de orginele knipperlichten er niet meer op, hoewel ik deze verchroomde kleine lampen ook wel aardig vind. 'T is weer eens wat anders. Zoals bij elke ZL kun je niet eens een pakje vloetjes onder je zadel kwijt, laat staan een slot.
En als deze ZL begint te haperen of kuren te vertonen meld ik me op het forum. Kunnen jullie me digitaal door de reparatie leiden!

O ja, Ik heb een 'owners manual' van de ZL 900 van Internet gedownload. Staat die al ergens op de clubpagina's? Zo nee, dan kan de liefhebber er van mij een -per mail ofzo- bekomen.

Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza nov 22 2008, 19:28

Wimmo, leuk idee dit topic.

Vraagje..........weet jij nog het kenteken van de ZL 1000 die vastgelopen is.

Misschien vinden we hem wel ergens terug.

Ik denk, dat het wel een leuk idee is om je "ELI geschiedenis" in het forum te zetten.

Een " smoelenboek" erbij is ook wel leuk. Weet je wie je voor je hebt.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza nov 22 2008, 19:39

Hi Marc,

Ja hoor, MT-95-ZZ.
Laten we 'm zoeken! Ben benieuwd. Maar eerst ga ik eten!

CU
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza nov 22 2008, 19:43

Hoi Wimmo, mooi stukje.

Maar wat een pech zeg, een zo goed als nieuwe ZL1000 en dan vastlopen!! affraid
Gelukkig is er een 900 voor terug gekomen, vind hem persoonlijk wat stoerder.

Verder rij ik met me ZL900 gelijk op aan een ZL1000 en mischien nog wel een stukje erop vooruit. Het houd wel op boven de 200km/u maar wanneer rijd je dat nou eigenlijk.

De manuals staan niet op de site, weet niet of dat kan ivm copy-rights. Loopt dit nou niet zo een vaart dan zet ik ze binnenkort wel op de server waar de dossiers ook op draaien.


Marc schreef:
Wimmo, leuk idee dit topic.

Vraagje..........weet jij nog het kenteken van de ZL 1000 die vastgelopen is.

Misschien vinden we hem wel ergens terug.

Ik denk, dat het wel een leuk idee is om je "ELI geschiedenis" in het forum te zetten.

Een " smoelenboek" erbij is ook wel leuk. Weet je wie je voor je hebt.

Groetos, Marc

Hey Marc, een smoelenboek had ik al is geprobeerd en zat ook bij de .com site. Blijkbaar durft niemand met zijn giechel op het forum want het was er verdacht rustig. Daarom heb ik op het vorige forum EN ook hier een album gemaakt: ME AND MY BIKE waar je ipv je smoel je motor kan laten zien. Wil je ook samen met je motor op de foto is dat natuurlijk geen probleem maar het is niet verplicht. Voor sommige leden zou ik het zelfs verbieden hahaha.

klik HIER voor ME AND MY BIKE.

lol!

Leuk dat je erbij bent Wimmo, groetjes Peet Mijn Eliminator-geschiedenis 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimeza nov 22 2008, 19:48

Ja Peet,

Heb je wel gelijk in, bij sommige gezichten zou de site plat gaan. lol!

Ach. We kunnen in dit topic wel wat duwen. Is wel leuk.

Je Eli geschiedenis met een paar foto's.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 02:11

Zo'n smoel heb ik ook. Als ik een keertje lekker veel bier op heb, zet ik hem er misschien wel eens op clown .
En Peet, boven de tweehonderd ben ik nooit gegaan, dan zit ik niet meer op mijn motor, man! Waai, waai! Of ik zou mezelf vast moeten binden. Maar da's mijn hobby nou weer niet.

Ik zal eens kijken of wat foto's van mijn ZL 900 kan schieten. Hij ziet er verschrikkelijk uit momenteel. In de herfst verzamel ik namelijk vuil om in de winter nog een beetje beschermd te zijn tegen pekel. Da's ongeveer het enige wat helpt. Of een pekelverbod ja, ben ik ook vóór. En dan in het voorjaar twee dagen boenen om alles weer schoon te krijgen. Vuile handen en een zere rug, wie koopt er ook een motor?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 02:17

Enne... o ja Peet,

Over copyrights zou ik me niet al te veel zorgen maken. Die liggen toch bij Kawasaki en wat kan hen het schelen? De ZL is al jaren uit productie en Kawa is een megaconcern. Of zouden ze dit forum in de gaten houden?

Denk het niet; beter kunnen ze daar eens nadenken om de ZL te updaten en opnieuw uit te brengen. Als (meestal) stadsrijder bestel ik nu alvast een 750, Kawa! Doe voor de verandering maar eens een rooie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 02:31

Nou , als niemand z'n kop op het forum zet, zal ik wel beginnen.

Hier hebben we alvast Ser en Peet, oftwel ZL1000 en onze Admin

Mijn Eliminator-geschiedenis Ser-pe10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 02:33

En niet te vergeten.......mijn kop.

Natuurlijk komen onze verhalen over onze Eliminator geschiedenis later wel.

Mijn Eliminator-geschiedenis Marc10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 02:47

Ja........

En om het nog een beetje spannender te maken.

Hier nog een foto van Peet en mijn kop.

Weten de groentjes op de site, meteen met wat voor een personen ze te doen hebben.

En...........je ziet...........plaats je eigen kop maar.

Kan er niet erger uitzien dan die van mij.

Mijn Eliminator-geschiedenis Peet_m10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 03:20

p.s.

Ha Wimmo,

Was wel leuk om even je site te kijken, en een beetje het gordijn te kunnen lichten, om te zien

wat voor een persoon er achter Wimmo steekt.

Als ik kijk naar jou politieke affiniteiten, moeten we daar toch maar een keer een nieuw topic over

openen.

Goede topic naam zou zijn Eliminate(or) Injustice. Question Exclamation

Groetos, marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 12:43

Mafketel!! heheheheh cheers

Verder hoeven ze van mij geen nieuwe Eliminator uit te brengen als ik heel eerlijk mag zijn. Vind het juist zo een speciale motor omdat er maar zo weinig van zijn. Als je het mij vraagt kan je dan beter met iets compleet anders op de markt komen.

Toch heeft men een poging gedaan met de ZL600 in midden 90er jaren en volgens mij nu WEER met een lelijk model. Zal ff een plaatje zoeken.

Een 125 geloof ik:

Mijn Eliminator-geschiedenis Kawasaki_eliminator_125_2001_1

Mijn Eliminator-geschiedenis Kawasaki_eliminator_125_2004_2

Hey en Marc, beter laten we de politieke discussie "links" liggen. Weet niet hoe ik daar op ga reageren haha.

geek scratch lol!

Nog een ikke:

Mijn Eliminator-geschiedenis Peet10

En Esther (Gillette) en JPminator:

Mijn Eliminator-geschiedenis Jp_en_10

Mijn Eliminator-geschiedenis 446107
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 13:45

Ik heb dat nummerbord even ingevoerd bij de rdw site. Volgens mij is hij dit jaar in augustus van eigenaar veranderd. Als ik het goed gelezen heb tenminste. Veel info staat er niet op.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx

Groetjes Maarten

P.s. Ik zou ook wel met Femke Halsema op de foto willen Embarassed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 13:57

Citaat :
Enne... o ja Peet,

Over copyrights zou ik me niet al te veel zorgen maken. Die liggen toch bij Kawasaki en wat kan hen het schelen? De ZL is al jaren uit productie en Kawa is een megaconcern. Of zouden ze dit forum in de gaten houden?

Ben de base manual al aan het Uploaden naar me Extreenhost server. Ga straks wel webspace tekort komen dus weet niet of iemand anders nog ergens webspace heeft? Of evt een acount aanmaakt wat ik dan kan koppelen aan het forum.

Hey Wim, natuurlijk houden ze DIT forum in de gaten. Kunnen ze ook nog wat leren hahaha.

lol! Mijn Eliminator-geschiedenis 446107

(@Maarten: denk dat de laatste overschrijving van augustus die is geweest waarbij Wimmo hem heeft weggedaan).

rdw schreef:

Datum eerste toelating 28-02-1987
Datum aanvang laatste tenaamstelling 07-08-2008
Datum eerste afgifte Nederland 23-06-1995
Wacht op keuren Nee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 15:26

Sjeesus, wat een activiteit op dit forum. Eén ochtendje uitslapen en ik loop een zooitje berichten achter.
Zou best kunnen kloppen dat mijn ZL 1000 in augustus is overgegaan in andere handen. Dat betekent dat hij nu ergens in een schuur of werkplaats staat in Uithoorn om opnieuw van een motorblok te worden voorzien.

En over mijn of jouw politieke voorkeur discussieer ik graag, maar juist niet op deze site. Politiek is mijn werk en hier wil ik wel wat lolligs, i.c. Eliminatorigs.

En Maarten, als je écht wil zet ik je zo een keer op de foto met Femke. Moeten we haar wel een keer gaan opzoeken. Weet wel dat ik persoonlijk geen echte fan ben van Femke...

Marc, 'sleutel' je (met een hamer) wel vaker aan een blok in een witte broek? Laat mijn moeder het maar niet zien! Rolling Eyes


Mijn Eliminator-geschiedenis GroteFoto-47L4O7B3

Lastig hoor, een foto van Internet hiero plaatsen. Maar ik heb er een gevonden. Twee jaar geleden in Istanbul! De gozer van wie ik effe voor de foto zijn hengel had gepakt werd even later wel kwaad zeg. Maar ik sta er op!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 15:52

Hey Wimmo,

Citaat :
En over mijn of jouw politieke voorkeur discussieer ik graag, maar juist niet op deze site. Politiek is mijn werk en hier wil ik wel wat lolligs, i.c. Eliminatorigs.
Weet wat je zegt he! Ik heb een nogal afwijkende politieke manier van denken namelijk. Maar waar kan ik met je in discussie daarover?

study

Citaat :
Lastig hoor, een foto van Internet hiero plaatsen
Verder ben ik ook wel benieuwd wat je er lastig aan vind. Mischien kan ik het je gemakkelijker maken door 1 en ander uit te leggen? Laat maar weten, geen probleem. Neem aan dat je weet dat je kunt UPloaden naar het forum?

Groetjes Peet, en heb je nog wat gevangen met die gast zijn hengel?

Mijn Eliminator-geschiedenis 844777
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 17:56

Nou Peet,

Laat maar eens horen dan, dan kijk ik wel wat ik er van vind. Mijn Eliminator-geschiedenis 965226

En het lastige van foto's uploaden is dat ze ergens op Internet moeten staan (linken), i.p.v. uploaden vanaf mijn computer. Heb op internet niet zo veel staan, maar op de computer des te meer. Snappie?

Grreettzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 18:10

wimmo schreef:
Nou Peet,

Laat maar eens horen dan, dan kijk ik wel wat ik er van vind. Mijn Eliminator-geschiedenis 965226

En het lastige van foto's uploaden is dat ze ergens op Internet moeten staan (linken), i.p.v. uploaden vanaf mijn computer. Heb op internet niet zo veel staan, maar op de computer des te meer. Snappie?

Grreettzz

Nee snap hem niet echt eigenlijk. Je kan gewoon uploaden naar OF het forum of via een post middels Mijn Eliminator-geschiedenis Picture_save.

Als je op het buttontje klikt wat ik hierboven neerzetten (staat in de buttonbalk, je zal alleen even op "voorbeeld" moeten klikken voordat je de hele buttonbalk krijgt) kan je gewoon via Imageshack uploaden en plaatsen. Voorheen hadden we SERIMG die een stuk beter is. Helaas hebben alleen de ADmins daar nog toegang tot.

Om naar het forum te UPloaden kan je naar de Galerij gaan: http://www.eliminatorclub.nl/gallery/index.htm en OF een persoonlijk album aanmaken OF Uploaden in een publiekelijk album zoals "gebruikers album" http://www.eliminatorclub.nl/gallery/Gebruikers-album/Gebruikers-album-cat_c1.htm OF in "me and my bike" http://www.eliminatorclub.nl/gallery/MY-BIKE-AND-ME/MY-BIKE-AND-ME-cat_c2.htm voor je Eli plaatjes.

Hoop dat je dit bedoelde, anders hoor ik het wel van je.
(Politiek gezien ben ik erg goed in het groote plaatje en heb weinig ruimte voor ieder zijn persoonlijke missere).

Suspect Mijn Eliminator-geschiedenis 908220
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 18:12

Zie trouwens dat de Upload button ook gewoon in het post scherm staat. Op het moment dat je eerst "voorbeeld" aanklikt alvorens te gaan schrijven krijg je er nog wat buttons bij. Onder andere om YOUTUBE filmpjes te uploaden enzo.

Suc6 ermee, groetjes Peet


Mijn Eliminator-geschiedenis 779450
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 18:26

Hi Peet,

Ik zal het eens proberen:

Mijn Eliminator-geschiedenis Zlstretchedjq3

Met een omweggetje kom ik er wel: eerst uploaden naar imageshack, daarna de link copieëren en met Mijn Eliminator-geschiedenis Picture plakken. 'T is mijn ZL 1000 in betere tijden; met Photoshop heb ik 'm nog effe gestretcht. Alsof hij nog niet lang genoeg was...

Greettzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 18:36

Wimmo, dat Imageshack is een beetje een kl*t* hoster voor plaatjes vind ik. Mischien is het zowieso wel beter om een accountje te nemen bij SERVIMG waar ik erg tevreden over ben.

https://servimg.com

Natuurlijk kan je ook gewoon een album aanmaken of gebruiken op het forum. We hebben credits voor webspace bij het forum. Eens in de zoveel tijd doneren we een klein bedrag (1,30) geheel vrijwillig natuurlijk, om zodoende ruim te kunnen uploaden. Maak hier dus lekker gebruik van zou ik zeggen.

Greets afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimezo nov 23 2008, 22:24

Vind ik knap!!! Shocked die eli staat rechtop zonder standaard!! En er zit niemand op :%^&:
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimema nov 24 2008, 00:07

Tsja Slayeric, een beetje photoshoppen kan ik weer wel Mijn Eliminator-geschiedenis 276152


Laatst aangepast door wimmo op ma nov 24 2008, 00:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimema nov 24 2008, 00:11

Admin schreef:
Wimmo, dat Imageshack is een beetje een kl*t* hoster voor plaatjes vind ik.

Ach..., voorlopig doe ik het er maar mee. Ik moet toch eerst een flink wat foto's maken van mijn ZL 900. Kan wel effe duren; hier ligt sneeuw dus het is nog maar de vraag of er morgen of deze week nog gereden wordt... Moet ik op de fiets naar mijn werk Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitimema nov 24 2008, 01:25

Ja Peet,

Ik denk dat je toch gelijk hebt.

Alleen Wimmo heeft er geen moeite mee om z'n hoofd te laten zien op de site.

Ik denk dat, net als op de vorige forums, onze " bikkels" van een ELI rijders er toch een beetje moeite

mee hebben, met hun gezicht te laten zien.

Nieuw Slogan : Zet je kop.......erop. !

Groetos, Marc

En wimmo.......mij met die hamer, dat is een thema dat heet: niet goedschiks
...dan maar kwaadschiks lol!

En, een witte broek is bij mij ook geen probleem.

Ik heb poetsdoekjes, en veeg m'n handen niet aan m'n broek af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gesponsorde inhoud





Mijn Eliminator-geschiedenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Eliminator-geschiedenis   Mijn Eliminator-geschiedenis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Eliminator-geschiedenis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eliminator in Wikipedia
» Eliminator specs
» ELIMINATOR LINKS
» ELIMINATOR STUFF TE KOOP
» Brief nieuwe eliminator ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: