Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Manual zl600 gezocht (base en supl)

Ga naar beneden 
+3
Gillette
maarten
ST44LM4N
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimeza nov 22 2008, 13:03

Ola,

Voor de motor van ZL600 aka Dick ben ik opzoek naar de manuals voor de ZL600/gpz600. Wie o wie heeft er ergens wat staan op cd-rom of een server!

Als het goed is plaatst Dick binnenkort een post over de problemen rond zijn Eliminator. Omdat ik nog nooit de ZL600 van binnen heb gezien leek het mij verstandig eerst even een manual te pakken ipv gelijk open te gaan slopen hahah.

lol!

Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimeza nov 22 2008, 23:08

Hey Peet

Ik heb ze voor je. Zal ze branden en dan kan je ze dinsdag gelijk meenemen. Basis manual zx600 plus de supplement zl600. Helaas is het supplement niet in PDF maar in jpg. Maar het is in ieder geval iets.

Zal nog kijken of ik ergens een instructie boekje heb liggen. Je hoort het wel.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 01:00

Zou ik ook een kopie van je kunnen kopen?

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 01:05

Ik ook?? Een boekje vind ik wel handiger,maar maakt niet echt uit hoor.....

Greetzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 09:37

Je zal zelf moeten printen vanaf de cd-rom,boekjes zijn zo goed als niet (meer) voor handen.
Volgens mij is er 1 ZL boek en zijn de rest suplementen.
Even zo goed,iets is nog altijd beter dan niets!
Ser,je bent wederom een redder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 21:24

Hier kan je alles downloaden!!!!!!!!

http://www.esnips.com/web/Eliminator/

Sneller kan ik het niet maken nu het weer nog. Heerlijk aan het glijden en schuiven geweest.

Waar blijft de zon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 23:08

Ja...heb ik gedaan...krijg ik het allemaal in een zipp bestand, waar ik dus geen kaas van gegeten heb en het niet geopend krijg...
Maar ja...ik gebruik de computer voornamelijk voor mail, foto's en dit forum...een digibeet dus! Nu heb ik het dus op de computer, maar kan er niet bij....frusterend!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 23:33

Lisan,

Winzip downloaden, installeren, met rechtermuisknop op het bestand gaan staan, uitpakken, daarna kun je het bestand openen.

mvg

Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 23:53

Thanx Dick!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 23:53

Ik heb een zl600 manual boek, heb ik ooit van Rick overgenomen.
Als er behoefte aan is misschien copieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimezo nov 23 2008, 23:56

Das helemaal makkelijk!!! Hoef ik niet steeds van de motor naar de computer te lopen als er iets is...
Maar ik ga eerst even dat zipp bestand open proberen te krijgen...kan ik het ook altijd nog uitprinten he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimema nov 24 2008, 01:28

Lisan,

Er is nog een mogelijkheid ?????

Verlengsnoer ????

Kun je je computer naast je motor zetten.

En als het niet lukt met het repareren, kun je je webcam op je motor richten, en je live door

Dr. Phil laten assisteren bij de reparatie. lol! lol!


Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimema nov 24 2008, 21:22

Ik zal je aanbod onthouden hoor Marc!!!!! Misschien brengt sinterklaas wel een webcam...... Very Happy Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedi nov 25 2008, 12:23

zl600 schreef:
Lisan,

Winzip downloaden, installeren, met rechtermuisknop op het bestand gaan staan, uitpakken, daarna kun je het bestand openen.

mvg

Dick

Je kan beter WINRAR downloaden ipv WINZIPP. WINRAR pakt alles uit, maakt niet uit waarme hij gecomprimeerd is. WINZIPP unzipt alleen winzip files.

En als je een dag voordat je gaat sleutelen ff in het pfdje kijkt wat je precies gaat doen (voorbereiden heet dat) en vervolgens even de pagina's uitprint die je daarvoor nodig hebt. Dan kun je ze later in een steekhoes doen zodat je na een tijdje een aantal van die printjes in hoezen hebt. Hoef je niet in 1 keer die hele klere manual uit te printen. Scheelt ook weer met de pagina's die je normaal niet nodig hebt.

Groetjes Peet scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedi nov 25 2008, 21:37

Daar zit wat in Peet, er zit echt wel wat in die bovenkamer van jou. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedi nov 25 2008, 22:04

Ha Peet,

Je hebt wel gelijk. Ik had het al eens met winzip geprobeert, maar dat lukte niet.

Nu neem ik winrar, en hoop, dat ik dan mijn verjaardags kadootjes niet meer zelf uit hoef te pakken. lol!


Groetos, Marc

p.s. Betreffende die kopietjes maken, daar had je zelf ook aan moeten denken..........ik kan me herinneren, dat je

een keer in een topic had geschreven, dat je een kopie van een manual moest maken ??

Maar dat het ding onder de olievlekken zat Question Question scratch lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedi nov 25 2008, 22:48

Ik heb mijn pakjes uitgepakt hoor!!! Very Happy Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 12:36

Marc schreef:
p.s. Betreffende die kopietjes maken, daar had je zelf ook aan moeten denken..........ik kan me herinneren, dat je

een keer in een topic had geschreven, dat je een kopie van een manual moest maken ??

Hey Marc, begrijp eigenlijk helemaal geen hol van wat je hier zegt. Manual zl600 gezocht (base en supl) 714302 Ik heb alleen het Supplement en niet de base manual. Daarvan maak ik dus printjes uit de PDF's. Ook heb ik in het begin wel getracht het supplement schoon te houden maar zonder suc6.

Manual zl600 gezocht (base en supl) 429544

Citaat :
En als je een dag voordat je gaat sleutelen ff in het pfdje kijkt wat je precies gaat doen (voorbereiden heet dat) en vervolgens even de pagina's uitprint die je daarvoor nodig hebt. Dan kun je ze later in een steekhoes doen zodat je na een tijdje een aantal van die printjes in hoezen hebt. Hoef je niet in 1 keer die hele klere manual uit te printen. Scheelt ook weer met de pagina's die je normaal niet nodig hebt.

Groetjes Peet

Manual zl600 gezocht (base en supl) 44542

kamikaze schreef:
Daar zit wat in Peet, er zit echt wel wat in die bovenkamer van jou. lol!

Kan er alleen vaak niet bij Manual zl600 gezocht (base en supl) 703112
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 12:54

Ach Peet,

Soms valt er niets te begrijpen,

Als je de lol er maar van inziet. lol!

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 13:03

Geeft niet hoor Marckie affraid Manual zl600 gezocht (base en supl) 446107 Manual zl600 gezocht (base en supl) 435879
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 21:07

Ik vind dat je het tot nu toe super hebt gedaan allemaal Peet,ik doe het je niet na. Manual zl600 gezocht (base en supl) 201683
Als ik naar een computer kijk slaat hij al bijna op tilt. Manual zl600 gezocht (base en supl) 985466
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 21:09

Peet for President king

Was gezellig en zal zsm de manual uploaden voor je cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimewo nov 26 2008, 23:45

Peet als het goed is de base manual zx600 te downloaden! check your mail!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimedo nov 27 2008, 12:33

zl1000 schreef:
Peet for President king

Was gezellig en zal zsm de manual uploaden voor je cheers

Bedankt Ser, ga hem gelijk downloaden. En gezellig is het eigenlijk alijd wel als we een bakkie doen of een broodje eten. 2009 kennuh we eindelijk is een keer bij ons BBQnoeien trouwens.

Groetjes Peet cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitimevr nov 28 2008, 17:35

Peet,

Pakking besteld. Smile

Ik zal hem maar wassen, na al die pekel, en regenzooi, is zelfs het chroom zwart! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Manual zl600 gezocht (base en supl) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   Manual zl600 gezocht (base en supl) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Manual zl600 gezocht (base en supl)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Manual zl900-1000
» Uitlaten gezocht
» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
» Koplamp ZL600
» zl600 te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: