Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Efteling of restaurantje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:54

Je kunt de badge erop strijken.
Maar eeeeeeeeeeeeeeeh, pas op met een kunstofjas hehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16 2008, 15:01

Ja, eeeeehhh....had dat eerder gezegd!!!! Very Happy
Strijken vind ik geen punt! Doe mij dan ook maar een zootje van die badges!!! Wink Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16 2008, 16:47

Zo,. is de rust weer terug gekeerd hier?
Het vult wel lekker de topics op deze manier.

Mischien moeten we de titel van het topic aanpassen naar: Motorbeurs Utrecht!
Schijnbaar zijn bepaalde dingen niet haalbaar maar een beurs moet toch niet zo moeilijk zijn. Ook over de datum kunnen we kort zijn,. tussen 26 Feb en 1 Mrt.

Count me in, forget de Efteling! scratch Efteling of restaurantje - Pagina 3 631321

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Portal10
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 16 2008, 22:00

Ik ga zowieso naar de beurs, zaterdag of zondag moet ik nog even kijken.
Voor de mensen in het Noorden en mensen die het leuk vinden, in Januari is er ook een beurs in Groningen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 00:16

Ik weet niet of ik wel gaa naar de beurs.. de laatste keer was hij stukken kleiner......
maar met het juiste gezelschap maakt dt niet echt uit denk ik......
Regio Rotterdam, vanaf welk punt willen we dan gaan rijden? En gaan we in stijl of in de automobiel?
Ik denk dat we Ser niet op de motor krijgen, of het moet achterop zijn maar dat was em ook niet voor je geloof ik he Ser ??!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 00:21

Het is dan februari!!!!!!!!! Motor? Achter op???????????? wasda?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 00:44

Ik kan ip wel, maar ligt wel aan het weer...vorige keer deed ik er 4 uur over om in Utrecht te komen... Laughing Bij wat mindere temperaturen ben ik dan een ijspegel denk ik... Maar goed; ik weet nu de weg, dat scheelt.
En JP...ik zou dan langs jou kunnen komen, dan regio Rotterdam op kunnen pikken...en gezamenlijk verder rijden.
Serge mag wel bij mij achterop. Very Happy

Voor het zelfde geld sneeuwt het tegen die tijd nog en dan blijf ik lekker bij de kachel hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 01:12

Zelfs als het sneeuwt ga ik heen, dan maar met de auto, maar ik ga heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 01:29

lisan schreef:
Serge mag wel bij mij achterop. Very Happy

Tja dat veranderd de zaak lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 12 2008, 10:33

Ser is 3.10 en Lisan 1.20 (lengte),dat wil ik wel eens zien!!!

Ik theorie ga ik mee maar ik ga echt nie op de motor,ik weet alleen niet of en welke dag ik vrij ben,mijn nieuwe rooster krijg ik in januari.
Uiteraard kan Peet wel! rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 18 2008, 13:06

Gillette schreef:
Ser is 3.10 en Lisan 1.20 (lengte),dat wil ik wel eens zien!!!

Ik theorie ga ik mee maar ik ga echt nie op de motor,ik weet alleen niet of en welke dag ik vrij ben,mijn nieuwe rooster krijg ik in januari.
Uiteraard kan Peet wel! rendeer

Ook met de auto of achterop Rob's Eliminator hahaha. (lekker warm)(Owja, had bij censuur G oldwing in Eliminator veranderd lol! lol! )
Denk dat mijn motor nog uit elkaar ligt tegen die tijd maar dat is wel een goed moment om naar een beurs te gaan dacht ik zo!

Groet Piere Efteling of restaurantje - Pagina 3 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23 2009, 17:09

De beurs komt er aan! Gaat iemand van jullie er nog naar toe? Ik ga ws zaterdag met wat mensen van hier....warm en droog met de auto...
Ik geloof niet dat het er nog van komen gaat om met mensen van de club te gaan; ik hoor er in elk geval hier niets meer over.
Ben benieuwd, is voor mij de eerste keer!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23 2009, 19:25

AH DE beurs, ik ben nu al beurs! Ha ha ha Neutral Maar wel een leuk onderwerp om even lekker te mopperen en klagen. En dat doe ik graag!!! Wink

Ik ben er een paar keer geweest, mijn ervaringen:
Ik ben een keer een zl750 tegengekomen daar en dat was wel het meest bijzondere wat ik daar ooit ben tegengekomen.
Op een of andere manier interesseren andere motoren mij niet veel en ben ik altijd op zoek naar een ZL.
Ten tweede, door dat voetjegeschuivel daar, en omdat ik altijd in aanwezigheid ben van mensen die echt superrrrlang blijven staan treuzelen bij de meest ON-IN-TE-RES-SAN-TE standjes kom ik daar altijd weer vandaan met de grootste, vetste en meest lammakende koppijn van het jaar.
Ten derde, ik wil niet nog eens een cameraploeg tegenkomen met die Mental Theo voor de lens. Efteling of restaurantje - Pagina 3 94349

Met vriendelijke groet, Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23 2009, 21:40

Ik ga ook op zaterdag en zorg dat ik ongeveer vooraan sta als het open gaat.
Ik vind het altijd wel humor op de beurs, lekker motoren en ook nog gekke mensen kijken, haha.
Soms lopen er ook nog wel leuke vrouwtjes (vrouwen), sorry Lisan, rond.
En het is gewoon een dagje weg lekker ouwehoeren. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimema feb 23 2009, 22:59

Donderdag is goed te doen. Vrijdag is het goed druk en in het weekend is het geen doorkomen aan! Ik ben 1 keer op zaterdag geweest maar dat doe ik dus nooit meer! Door omstandigheden kan ik nu niet op donderdag en ben ik aangewezen op vrijdag. Laten we er het beste van hopen.

Ik vind het altijd leuk om het seizoen te starten met deze beurs. Ik moet wel zeggen dat het 10 jaar geleden veel meer beurs was dan nu. Nu is het een dump plaats van overjarige troep. Motorzaken er alles aan om ouwe troep te slijten onder het mom van beurs aanbieding. Dit was een paar jaar geleden anders en had je soms echt mazzel. Maar het gaat mij meer om het motor gebeuren als geheel en als start voor het nieuwe seizoen.


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 27 2009, 20:58

Ik ben vandaag geweest. Ik vind de beurs steeds minder worden. Het aanbod is groot maar echte beurs aanbiedingen zijn er niet meer zoals jaren geleden. Wel is het een leuke start voor het motor seizoen. Enkele jaren geleden stonden er veel meer motoren en de variatie qua leeftijd was groot. Nu staan er veel eenheidsworsten en Eli,s heb ik niet gezien.
Gelukkig heb ik de Teng Tools stand gevonden en weer lekker mijn slag geslagen. Al met al een leuke dag en de moeite waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 16:12

Kheb even een nieuw topic in de kroeg gemaakt: BAGAGE.

Groet Maarten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 16:19

Denk dat ik niet ga, weet het zeker eigenlijk.
Het is leuker als je met een groepie gaat op de motor.


Toch had ik ook wel ff op de TengTool stand willen kijken, is het goedkoper dan Online Ser?

Efteling of restaurantje - Pagina 3 911129



Suspect Sorry Modje, goed geregeld! What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 19:36

De kosten zijn het zelfde. Alleen betaal je online verzendkosten. Ik heb een mooie momentsleutel gekocht!!!!!!

Ga je sien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 20:13

Ik ben net terug er stond een 600 op de stand van motoport Almere, dezelfde die ik al eens aangeduid heb, uit Heerenveen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 22:22

Hee Kami! Hadden we elkaar zomaar tegen kunnen komen!
Ook terug met lamme voetjes van het slenteren, maar ik vond het wel leuk daar!
Inderdaad wel veel voor de racerij, maar toch winterhandschoenen , een roltas en een leren broek meegenomen....
Jammer dat ik de hele winter met mijn zomerhandschoenen heb gereden, maar voor de volgende kou ben ik dus gewapend!! Very Happy

Niet echt een waterdichte broek dus, maar eindelijk wel eentje waarbij de protectie op mijn knieen zit en niet op mijn schenen lol! En ik vind hem ook wel stoer...
Voel me in elk geval stukken beter beschermd nu....
In die roltas past vast nog wel een regenbroek...maar aangezien jullie allemaal mooi weer hebben besteld, gaan we er gewoon niet vanuit dat ie nodig is!
Het was druk, maar wel te doen, al heb ik besloten als ik volgend jaar weer ga, ik dan eind van de middag ga, is het vast minder druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 22:38

Misschien zijn we elkaar wel tegen gekomen, maar wisten we het niet. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 22:46

Dacht nog mijn elishirt aan te doen.....volgende keer spreken we dat af...hebben we altijd een herkenningspunt! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 01 2009, 00:57

Ok doen we cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Efteling of restaurantje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Efteling of restaurantje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: