Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Efteling of restaurantje Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Efteling of restaurantje Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Efteling of restaurantje Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Efteling of restaurantje Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Efteling of restaurantje Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Efteling of restaurantje Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Efteling of restaurantje Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Efteling of restaurantje Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Efteling of restaurantje Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Efteling of restaurantje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 12:57

Ola,

Ja,.. in de winter maanden zijn we aangewezen op het forum en zullen de meeste motoren wel in winterslaap zijn. Toch is het mischien wel leuk om wat af te spreken voor deze periode. Dacht dan aan bijvoorbeeld aan de Efteling. (winter Efteling) of net als 2 jaar geleden wat eten ergens.

Efteling ben IK iig al lang niet geweest en het lijkt me ook wel lachuh met z'n allen (of een paar, afhankelijk van wie er zin in heeft en vooral ook kan natuurlijk).

Het hoeft niet persee de Efteling te zijn maar Es kwam daarmee en het leek mij ook een strak plan. Uit eten was ook gezellig laatst maar geef de voorkeur aan wat actievers. Een ander idee is om met de kerst, na de kerst,...naar Boele's te gaan als ze open zijn. Beetje vuurtje maken, zuipen enzo. (met de auto natuurlijk) geek

Efteling of restaurantje Marcenrobbieli2
Efteling of restaurantje W400


Efteling of restaurantje Lineupdriepi6
Efteling of restaurantje W640

Groetjes Peet Efteling of restaurantje 103915
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 13:35

Winterslaap?
Ik rij gewoon door hoor.
Zit er nog iedere dag op.
Maar ja, ik heb ook wat in te halen bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 14:38

Don Fonzarelli schreef:
Winterslaap?
Ik rij gewoon door hoor.
Zit er nog iedere dag op.
Maar ja, ik heb ook wat in te halen bounce

Ik stap wel lekker in de auto.
Het is ook geen wedstrijd geloof ik.
Maar dit topic gaat over de Efteling enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 14:41

Niet zo vrolijk vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 14:57

Efteling lijkt me erg leuk! Ben al een paar keer in de winterefteling geweest; is leuk sfeertje, en ook genoeg te doen als het een beetje slechter weer is...

Ligt alleen aan de datum die geprikt wordt; jarig rond die tijd en zou mijn broertje helpen met zijn vuurwerkwinkel... Kids ook vakantie... effe kijken dus!
Maar als ik kan ben ik van de partij!
Groetjes!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 17:07

Don Fonzarelli schreef:
Niet zo vrolijk vandaag?

Nee, niet echt. Suspect
Maar laten we een beetje ONtopic blijven.

Efteling of restaurantje 493147
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 18:26

Lijkt me erg leuk de winterefteling, wanneer?! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 18:30

kamikaze schreef:
Lijkt me erg leuk de winterefteling, wanneer?! Very Happy

Dat is meestal het grote probleem. Als we allemaal roepen wanneer we NIET kunnen dan kunnen we daar omheen wat plannen. Kan je dan nog niet: Jammer.

Ergens eind dit jaar ? Begin volgend jaar? Mij maakt het geen fluit uit, groetjes Peet Efteling of restaurantje 631321 Efteling of restaurantje 632373
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 18:41

Zegt die Holle Bolle Gijs dan "BIER HIER" in de winter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 20:33

'S avonds alles mooi verlicht; sneeuwkanonnen, tiroler huisjes...jaja, dat wordt toch jodelen!!! Maar ook een schaatsbaan, overdekte hal met sleebaan....gluhwijn
Je hebt gewoon even het gevoel dat het winter is Very Happy

Kids vinden het leuk, dus wij ook vast wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimevr nov 14 2008, 22:44

We kunnen ook eens een keertje gaan karten,
kunnen we ook vast wel wat bij eten dacht ik zo. Efteling of restaurantje 632373

is maar een idtje, Idea

of paintballen, bowlen,frisbeeen,slootjespringen,belletjetrekken,apekooien...
Bob Ross workshopje scratch

okee okee ik hou al op... lol!


Laatst aangepast door ZObarom op za nov 15 2008, 03:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 00:50

Citaat :
We kunnen ook eens een keertje gaan karten,
Ik pas nooit goed in die karretjes en kom er altijd uit met een gekneusde rug. Klaag klaag klaag, ik weet het. Mij maakt het niet zo heel veel uit wat we gaan doen. De Befteling heb ik nog nooit in de winter bezocht. Krijg helemaal het kerstgevoel als ik Lisan zo hoor (lees). Very Happy
Ik waai in deze met alle winden wel mee. Maar ben hoogstwaarschijnlijk in januari en februari niet in Holando. Dus als er dan wat gepland wordt moet ik verstek laten gaan. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 14:19

Ik kan niet de 27e, 28e, 29e, 30e en 31e.... (december)
Mogen de kids evt mee, of is dat geen goed plan? Anders moet ik daar een oplossing voor verzinnen....(als het de efteling wordt dan he?)
Ik sluit me aan bij derest hoor en als ik niet kan dan, andere keer beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 14:41

lisan schreef:
Ik kan niet de 27e, 28e, 29e, 30e en 31e.... (december)
Mogen de kids evt mee, of is dat geen goed plan? Anders moet ik daar een oplossing voor verzinnen....(als het de efteling wordt dan he?)
Ik sluit me aan bij derest hoor en als ik niet kan dan, andere keer beter!

Wilde er persoonlijk geen kinderfeestje van maken, we zijn een motorclub. Maar dat is mijn mening. Zou ook wel leuk zijn als we 1 overnachting kunnen doen. Kunnen we lekker een biertje pakken 's avond enzo!! Verder hoor ik weinig enthousiasme hiervoor!!

Efteling of restaurantje 79088 scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 14:44

ZObarom schreef:
We kunnen ook eens een keertje gaan karten,
kunnen we ook vast wel wat bij eten dacht ik zo. Efteling of restaurantje 632373

is maar een idtje, Idea

of paintballen, bowlen,frisbeeen,slootjespringen,belletjetrekken,apekooien...
Bob Ross workshopje scratch

okee okee ik hou al op... lol!

Paintballen lijkt mij wel cool. Is al is geprobeerd en in de soep gelopen. Mischien dat het nu wel gaat lukken. Bowlen vind ik een beetje burgerlijk maar een BOB Ross workshop lijkt me wel wat.

Groetjes Peet lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 15:56

Ja , overnachting is een goed plan,vind ik.
moeten toch een keertje doorzakken met elkaar,jatoch niettan?

nou ja , moeten.. geek mogen Efteling of restaurantje 632373

maarruh.. Lisan, hoeveel drank heb je nog over van het mossel gebeuren??lol!

Greotjes Edd,
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 16:27

Citaat :
Wilde er persoonlijk geen kinderfeestje van maken, we zijn een motorclub.

Peet als je zo gaat denken kunnen we beter ook niet naar de Efteling gaan. Ik bedoel: Stoere motorclub en liefdevolle Efteling???? Ook geen combinatie dan. scratch

Mij maakt het niks uit hoor, gezellig wordt het toch wel, (terug denkend aan Utrecht) waar we ook zijn, met of zonder kinderen.
Ik ben het met je eens als het een ruig zuip- en knokfeest gaat worden dat dat geen plek is voor kinderen. (of voor mezelf) Maar ik heb zo het gevoel dat dat wel mee gaat vallen. (ik en Esther drinken al (bijna) niks.) En ik ben inmiddels immuun voor de werking van cafeine lol!

Maar Lisan als jij je kids mee wilt nemen, moet je dat doen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Maar ik vraag me af of dit allemaal dit jaar nog moet gebeuren aangezien iedereen dan toch druk is met sinterklaas en kerst.

Vriendelijke groeten Sint Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 17:33

maarten schreef:

Peet als je zo gaat denken kunnen we beter ook niet naar de Efteling gaan. Ik bedoel: Stoere motorclub en liefdevolle Efteling???? Ook geen combinatie dan. scratch

Stoer hoor je mij niet zeggen, die tijd is geweest Efteling of restaurantje 573414 . Maar als wij "bikers" de Efteling leuk vinden wil dat toch niet zeggen dat de kids ook mee moeten? Begrijp dat sommige leden kinderen hebben maar open daar dan een apart topic over om mee naar de Efteling te gaan. We zijn een motorclub en geen familie-forum. Ook is de minimale inschrijf leeftijd 18jaar op dit forum wat ik persoonlijk ook graag doorvoer in onze evenmenten.

Citaat :
Mij maakt het niks uit hoor, gezellig wordt het toch wel, (terug denkend aan Utrecht) waar we ook zijn, met of zonder kinderen.
Ik ben het met je eens als het een ruig zuip- en knokfeest gaat worden dat dat geen plek is voor kinderen. (of voor mezelf) Maar ik heb zo het gevoel dat dat wel mee gaat vallen. (ik en Esther drinken al (bijna) niks.) En ik ben inmiddels immuun voor de werking van cafeine lol!


Knokfeest zal het niet worden iig, maar als er kinderen bij zijn hoor je daar toch rekeing mee te houden. Ik zie het gewoon niet voor me op die manier.

Citaat :
Maar Lisan als jij je kids mee wilt nemen, moet je dat doen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

Niet om de kids of whatever maar ik heb daar wel problemen mee. Hou gewoon niet van kinderen en heb er niet voor niets geen thuis wonen.

lol! Efteling of restaurantje 79088
Als we gaan paintballen gaan ze ook niet mee denk ik. Moet toch concluderen dat de Efteling dan mischien afvalt. Laten we gaan paintballen dan. Wel jammer van de overnachting maargoed.

Nogmaals begrijp mij niet verkeerd maar we zijn geen tupperware club. geek

Citaat :
Maar ik vraag me af of dit allemaal dit jaar nog moet gebeuren aangezien iedereen dan toch druk is met sinterklaas en kerst.

Vriendelijke groeten Sint Maarten

Denk dat het volgend jaar gaat worden als ik het zo lees allemaal. Geen probleem natuurlijk.
Groetjes Peet (de anti kinder vriend)

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 18:09

Ik ben ook geen voorstander van kinderen mee op "onze" uitjes.
Ik sluit me dus bij Peet aan.
Volgens mij is dat ook geen probleem toch?
Lisan vroeg er gewoon om en ging er sowieso al niet vanuit dat ze ze mee zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 18:17

Nogmaals ,.. ik bedoel het niet rot. Weet alleen niet hoe ik het anders moet brengen. Ik zie het alleen al weer voor me dat we met 20 kinderen en 5 volwassenen rond lopen daar.

Sorry, Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimeza nov 15 2008, 18:57

Ik moest even lachen, ik zag je al helemaal voor me met paintballgun op een huilend klein kind schieten lol!

Maar goed ik snap je. Geen kids er bij voor jullie. En voor mij is het ook geen probleem hoor. Vond het alleen een beetje vreemd om dan naar de efteling te gaan waar het waarschijnlijk toch al krioelt van de kids en ik dit ook echt zie als een familie pretpark. Ergens klopte er iets niet scratch
Maar die tupperware parties kunnen best ruig zijn hoor. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimezo nov 16 2008, 01:54

jongens , jongens, wat een commotie!! Suspect
Es heeft me goed begrepen...ik ging er niet van uit, vind het stiekum ook wel eens lekker om alleen op stap te zijn hoor!!
Maar als het dan efteling werd, en het voor mij net dat verschil zou maken van wel of niet kunnen, was dat gewoon even een vraagje... Zoals Maarten al zei; er lopen dan overal kids rond... clown

Een nacht over had ik dan toch niet gedaan... simpelweg omdat ik keuzes zal moeten maken, en ik heel graag de Ardennenrit mee wil doen... (weet je wel wat dat kost in het eftelinghotel? affraid )
Ook ik ben blij met de luxe die we hier in Nederland hebben, klaag absoluut niet, maar heb geen flatscreen, afwasmachine, droger, 22 "scherm.... No
Wel een motor en een oud auto'tje en veel lol! Very Happy Als ik dan moet kiezen tussen een ritje met jullie of een 22"scherm, kies ik lekker voor het ritje hoor! (met of zonder scherm lol! )



Iedereen heeft zo zijn beperkingen die het verschil maken of je wel of niet kan, daar moeten we elkaar maar in respecteren. Niet gelijk denken dat het onwil is ofzo.... Mijn wil is er, ....de weg is niet altijd makkelijk te vinden Wink

Enneh...Peet! Vergelijk me niet met een tuppertrutje.... daar word ik toch echt een beetje verdrietig van hoor!!! Sad Je kan ook kinderen hebben zonder aan de tupperwareparties deel te nemen!!! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimezo nov 16 2008, 02:22

Hey Peet Very Happy

Klinkt allemaal bekent en mijn steun heb je. We zijn een motorclub! Met de motorclub een dagje weg is geen familie uitje maar een dagje met motorrijders onder elkaar. Als we nu eens stoppen met alle kreten en nou eens een datum prikken dan weten we gelijk wanneer we wel kunnen. Misschien handig om ook eens een datum te prikken voor de Ardennen en andere ritten.

Dus ik stel voor om 27 of 28 december naar de winter Efteling te gaan. Paintballen is ook geweldig maar om nou met 3 man te paintballen....................

En nu nog een datum voor de Ardennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee afro


Laatst aangepast door zl1000 op zo nov 16 2008, 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimezo nov 16 2008, 02:25

Dat werd pinksteren toch? Stond al redelijk vast dacht ik....

Hierbij is het andere probleem ook gelijk opgelost....ik kom dus niet naar de efteling...simpelweg omdat ik dan niet kan...
Al het gezeur voor niks.....zucht...


Laatst aangepast door lisan op zo nov 16 2008, 02:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitimezo nov 16 2008, 02:35

Ik geef je groot gelijk hoor Lisan.
Ik hoop, dat je inderdaad wel meegaat naar Ardennen.
Lijkt me leuk eens alle gezichten erbij te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Efteling of restaurantje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Efteling of restaurantje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: