Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Welke olie in het blok Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Welke olie in het blok Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Welke olie in het blok Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Welke olie in het blok Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Welke olie in het blok Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Welke olie in het blok Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Welke olie in het blok Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Welke olie in het blok Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Welke olie in het blok Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Welke olie in het blok

Ga naar beneden 
+4
oelvis
Marc
maarten
ST44LM4N
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:01

Ja gaan we weer hoor ik je denken! Welke olie in het blok 252470

Nee, het is erg belangrijk en kan zeker niet missen hier op het forum. Vond het wat overdreven om er een dossier van te maken maar praat er hier graag over verder. We hadden al geconcludeerd dat Syntheet niet aan te raden is en een half syntheet de oplossing is.

Nou kwam ik nog een quote van Marc tegen die ik niet helemaal vatte, dus Marc.... kan je hem voor mij toelichten?

Marc schreef:
Tevens is het ook niet goed te wisselen, daar de olie keerringen daar niet echt van houden.


Verder graag ieders ervaring met olie.
Ook de remvloeistof, cardan olie en smeermiddelen zou ik graag bespreken hier. Kom maar op met die verhalen en info!!!

Welke olie in het blok 573414
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:13

En waarom is half synthetische olie de oplossing en niet een gewone goeie minerale olie van Bell Ray?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:15

Nou mijn gevoel (heeft vaak gelijk) zegt dat ik minerale olie moet gebruiken. Ik zie wel een link tussen een defecte derde big end lager en het gebruik van syntetische olie.
Syntetische olie zou dunner zijn dan minerale olie. Dus niet geschikt voor onze oude oliepompen (type: schottenpomp?? uit mijn geheugen). Er zou dan te veel olieverlies zijn met die dunne syntetische olie waardoor de derde big end lager het vooral met ontgelden qua olietoevoer.
Dat alles zegt mijn gevoel en daarom gebruik ik alleen nog maar minerale olie. Dat gebruikte ze in 1986 tenslotte ook.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:26

Don Fonzarelli schreef:
En waarom is half synthetische olie de oplossing en niet een gewone goeie minerale olie van Bell Ray?

Volledig mineraal mist wat toevoegingen die in synthetisch wel zitten. En omdat synthetisch niet okee is volgens Maarten kunnen we het beste een half synthetische olie gebruiken. Rijd zelf al 4 jaar rond met full synthetische olie van BelRay zonder problemen maar wel met veel herrie. Ik rij hiermee omdat de motorzak mij dat verkocht en ik er verder nooit over nagedacht had.

TOTDAT Marc tot mijn beperkte brein doordrong dat een vol synthetische olie NIET de goede was.

Hey maar Maarten
Citaat :
Dat gebruikte ze in 1986 tenslotte ook.

Wel met de tijd meegaan. Ze kunnen tegenwordig natuurlijk veeeel betere produkten maken. En in '86 zat de distributie-ketting ook nog links wat erg rot is zonder bok met regen. Op de nieuwere Z-tjes zit hij gewoon aan de rechterkant.
MAW, iets uit '86 is niet altijd beter dan iets van tegenwordig. Welke olie in het blok 608641

Verder aardig verhaal trouwens Maarten. Welke olie in het blok 573414


Laatst aangepast door ST44LM4N op wo nov 05 2008, 19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:27

Jaaaaaaaaaa Rolling Eyes Rolling Eyes luitjes,

Het thema OLIE steekt weer de kop op.

Ben al met van alles bezig geweest.....en zoals Peet het weet, neem ik het niet zo nauw.
Doordat mijn pakking tussen de twee carter-helften lekt......zoals de meesten nu wel weten, gooi ik er maar wat bij.

Maar nu even serieus:

Vol synthetische olie is te dun voor het ELI blok. Ik heb gemerkt, dat het blok daar zeer " rauw " op loopt.

Mineraal olie heeft het nadeel, dat de koppelings-platen daar niet van houden !!!!, en beginnen te happen. Verder loopt het
blok met Mineraal, zoals 10W50 opperbest. Ook zou mineraal olie het nadeel hebben, dat het teveel schuimt, maar dit is met de nieuwe olie-soorten niet direkt het geval.

Dus 10W40 Half Synthetisch waar een toevoeging in zit voor een natte koppeling is naar mijn mening dus het beste.

Wat mijn opmerking " van olie wisselen" betreft, heeft dit betrekking op het rubber van de keer-ringen.

Het rubber van de keer-ringen veranderd van structuur door de olie. Het is vaker gebleken, dat als er van Mineraal naar Synthetisch, of omgekeerd gewisseld wordt, de olie-keerringen hiervan kunnen gaan lekken.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:47

Hmmmmmmmm, dat wordt dan een gokje voor mij.
Kan er, ook met hulp van de vorige eigenaar niet achterkomen wat voor olie er nu inzit.
Dus ik hoop dat ik goed gok OF dat m'n keerringen van afwisseling houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:52

Fonske.......

Doe maar gewoon een Half Synthetische.

Maar wel voor een motorfiets met natte koppeling !!

Groetos, Marc

p.s. Je moet weer wat meer onzin posten.......... je staat nu weer op de tweede plaats lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 19:56

Hey Fonz, ik heb er nu na syntetisch, mineraal in zitten en bij mij lekt er niks hoor. Maarrrr ik ben niet gek en zal de raad van Marc wel serieus nemen. Marc weet nogal eens wat. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 20:05

Marc weet erg veel van verschillende zaken.
Of het allemaal waar is wat 'ie uitkraamt, moeten we proefondervindelijk gaan meemaken.
Dus wanneer op een ochtend al m'n keerringen door de buurt drijven, had Marc gelijk en had ik een minerale olie erin zitten.

Ergo: we worden geadviseerd om er een 10W40 half synthetische olie in te gooien met een toevoeging voor een natte platen koppeling.
Ik zal het doorgeven aan Sinterklaas.
Nu maar hopen dat het in m'n schoen past.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 20:13

Ha Fons,

Als je dan nieuwe olie gebruikt, gooi dan alles eruit, vervang je oliefilter, en
vervang al de olie met de nieuwe.

Ik zou dan vanaf dat moment alleen nog maar dezelfde olie gebruiken.

En wat betreft de keerringen.

Ik heb al vanaf mijn 16e met motoren, gas-turbines en stoom-turbines, te doen gehad. Weet er dus wel een beetje vanaf albino

Nu hebben we geluk, dat wij maar weinig open olie-keerringen naar buiten hebben, dus lekkage kans is klein, maar je
begrijpt, dat het ook niet optimaal is voor de olie-keerringen van je klep-geleiders.

Groetos, marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimewo nov 05 2008, 20:17

Gelukkig weet je er veel vanaf, vandaar dat je ook een zeer gewaardeerde vraagbaak bent!

Zodra de Sint is langs geweest, gaat er een nieuw filter en nieuwe olie in!
Terug naar boven Ga naar beneden
oelvis




Man Aantal berichten : 15
Leeftijd : 47
Woonplaats : Lelystad
Humor : 7 gangen bikermenu = 6pack + burger
Registration date : 04-04-09

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 01:10

10w40 klinkt dus goed... moet je dan (voor mijn duidelijkheid) nog letten op die toevoeging voor de natte koppeling, of zit dat in deze olie al?
Terug naar boven Ga naar beneden
Highway Star

Highway Star


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 38
Woonplaats : Kaatsheuvel
Humor : -en tactloos...
Registration date : 19-11-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 09:39

Gewoon opletten of het 10w40 is die speciaal voor motorfietsen is, dan zit je eigenlijk altijd wel goed. En liever half-syntheet gebruiken dan vol-syntheet!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.running-with-scissors.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 17:37

Mister Four stringer.

Klein opmerkingetje.
Even het hele topic lezen voordat je antwoord.
Dan had je kunnen zien, dat dit antwoord al gegeven was.

Het is dan wel goed voor Ouwe vergeetachtige types, alles nog een keer te herhalen, maar zo
hersendood zijn we nu ook weer niet scratch geek

Groetos uit George, South Africa,

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Highway Star

Highway Star


Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 38
Woonplaats : Kaatsheuvel
Humor : -en tactloos...
Registration date : 19-11-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 18:02

Hij vraagt er toch specifiek nog een keer om?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.running-with-scissors.nl
Taekyon

Taekyon


Man Aantal berichten : 68
Leeftijd : 69
Woonplaats : Koog aan de Zaan
Humor : echt wel
Registration date : 01-11-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 18:28

volgens kawaflevo is het beste een vol synthetische olie te gebruiken.
(10W40 is semi synthetisch en 5W40 is een vol synthetische olie.)
dat is toch ook niet eerste de beste, nu weet ik helemaal niet meer wat ik er nu in moet gooien.
zelf vind ik de redenering van maarten, "de motoren uit 1986 gebruikte het toen ook" wel oke.
maar kawaflevo zegt juist dat de problemen met het derde big-end lager juist komen door het gebruik van minerale olie.
nou weet ik het helemaal niet meer......

groet, Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 18:53

Oelvis vraagt:
Citaat :
10w40 klinkt dus goed... moet je dan (voor mijn duidelijkheid) nog letten op die toevoeging voor de natte koppeling, of zit dat in deze olie al?

Voor zijn duidelijkheid dus en ook die van mij.

Ik denk dat je bedoelt of je die toevoeging er apart bij moet doen of dat deze al in de olie zit en je moet kijken op de verpakking of deze toevoeging al in de olie zit?


Marc zei:
Citaat :
Dus 10W40 Half Synthetisch waar een toevoeging in zit voor een natte koppeling is naar mijn mening dus het beste.

De vraag is dus eigenlijk: Hoe heet deze toevoeging? (of staat er op de verpakking bv: inclusief toevoeging voor natte koppeling?) of zit deze toevoeging in elke 10W40 olie voor motorfietsen tegenwoordig?
Dat het in de meeste oliesoorten zit is duidelijk, maar je zult maar net die ene hebben waar het niet in zit.

En die vraag is mijns inziens terecht, want dat is dus uit de vorige berichten niet duidelijk naar voren gekomen.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 19:02

Ja leuk dit topic. Zullen we er ooit uitkomen?? lol!

Vraag Kawaflevo anders even waarom dit juist problemen met de derde bigend lager veroorzaakt Taekyon.
Ik neem niet zomaar iets aan van iemand alleen omdat het gezegd wordt. Ik wil graag een redenering horen over het waarom.

"gebruik maar gewoon halfsynthetische olie" moet je bijvoorbeeld niet tegen me zeggen want dan vraag ik: Waarom dannnnn??? Question albino

Citaat :
maar kawaflevo zegt juist dat de problemen met het derde big-end lager juist komen door het gebruik van minerale olie.
Dussss: Waarom dannnnnn????? albino

En om alles nog verwarrender te maken: Is de minerale olie uit de jaren 80 hetzelfde als de minerale olie van nu?? Of is die een stuk beter geworden???
lol! Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Taekyon

Taekyon


Man Aantal berichten : 68
Leeftijd : 69
Woonplaats : Koog aan de Zaan
Humor : echt wel
Registration date : 01-11-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 19:32

iets niet direct aanemen van een ander geld ook voor wat er op de eliminator site gezegd wordt lijkt mij.
overtuig mij nu eens waarom ik minerale-olie zou moeten gebruiken dan.

groet, Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 19:33

Zeer interresant stuk gevonden.

klik hier

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 19:40

Citaat :
iets niet direct aanemen van een ander geld ook voor wat er op de eliminator site gezegd wordt lijkt mij.
overtuig mij nu eens waarom ik minerale-olie zou moeten gebruiken dan.

Absoluut waar Teakyon!! Altijd zelf blijven nadenken, ook op het forum.

Maar ik heb geen zin om je te overtuigen. Wink Ik probeer zelf ook uit te vinden wat nu het beste is. En daarom stel ik vragen en zoek ik op internet. Ik wil mezelf overtuigen.
Voor mijn part gooi jij sla olie in je carter. lol!

Ik ben nu weer aan het twijfelen of minerale olie het beste is. Ik moet nog wat meer lezen er over denk ik en wat meer van jullie meningen horen.
En daar is dit topic voor, dus perfect toch!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Taekyon

Taekyon


Man Aantal berichten : 68
Leeftijd : 69
Woonplaats : Koog aan de Zaan
Humor : echt wel
Registration date : 01-11-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 19:45

ik heb het interresante stuk gelezen en kom zelf tot de conclusie dat kawaflevo in mijn ogen een goed advies gegeven heeft. vol synthetisch dus

groet, martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimedo apr 16 2009, 20:21

Het blok is gemaakt voor normale 10w-40 en dat wordt ook geadviseerd door Kawasaki. Dus waarom nou ineens in een synthetische olie? Mijn blok draait al 22 jaar prima op gewone olie. Als je de plons olie eerst netjes waarm draait en wacht op 80C en dan pas voluit ga kan er weinig gebeuren met je blok. De fout van vele is met een koude motor flink veel vermogen vragen van het blok. Ook met auto's is dit het geval. Water is eerder warm dan olie. Veel mensen denken dat wanneer de temp meter op temp staat dat de motor warm is en gaan scheuren met olie die nog niet op temp is. Met alle gevolgen van dien. Dus 10w-40 en goed warm laten worden en niet bij het koud starten effe volgas geven! De olie is dan nog niet rond gepompt!

Groetjes

Mr 10w-40
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimevr apr 17 2009, 13:19

Hallo Luitjes,

10W40 zegt niet alles.

Er is 10W40 in Vol-Syntetisch, en 10W40 in half Syntetisch.

De toevoegingen voor de 10W40 voor motorfietsen, hebben ook betrekking op de natte koppeling die we hebben in onze ELI.
Enkele modellen Italiaanse motoren, hebben deze toevoegingen niet nodig, omdat ze een droge koppeling hebben.

Dat er gezegd wordt, dat minerale olie de oorzaak is van het kapot lopen van het derde big-end lager weiger ik toch te beamen.
Hier zijn..... (voor de nieuwere eli-rijders onder jullie)....... jaren geleden ook al interessante discussies over geweest.

We kunnen wel zeggen, dat er toch wel veel veranderd is op het gebied van smeer-oliën sinds 1987.

Uit ervaring kan ik alleen zeggen, dat:

Van vol syntetische 10W40 olie gaat het blok rauwer lopen en maakt meer herrie.
Van een minerale 10W40 zonder toevoeging, gaat de koppeling plakken.

Ieder kan geloven wat hij wil, en ieder schijnt daar ook weer alles beter van te weten dan een ander.
Blijf gewoon de olie gebruiken die je nu gebruikt, en over een paar jaar, gaan we wel een statistiek opzetten,
en kijken bij wie het big-end lager in de soep is gelopen, en wat voor een olie hij gebruikte.

Kunnen we deze eindeloze discussie ook weer sluiten.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitimevr apr 17 2009, 13:53

Het antwoord is er niet duidelijker op geworden zo!

FEIT,.. 10W40 ivm viscositeit

Ik rij schijnbaar toch al 5 jaar op een half syntheet en het bevalt me prima.
Motor loopt fantastisch en in 4 seizoenen ruim 30.000km gedraaid.

Gewoon regelmatig olie verversen incl. filter.
Motor goed warm laten lopen en kwaliteit olie gebruiken.

En naar mijn idee loopt je blok in de soep als je er niet goed mee omgegaan bent.
Bypass heb ik ook niet. Blok heeft nu ruim 60.000km gelopen en rijd als een speer. En ik ben er wel zuinig op maar mishandel hem echt wel van tijd tot tijd.

Verder moet je nooit zomaar wat aannemen, niet bij KawaFlevo en ook hier niet. Check altijd je info. Dit onderwerp is eigenlijk net als brandstof, moeilijk aan te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





Welke olie in het blok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke olie in het blok   Welke olie in het blok Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke olie in het blok
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hoeveel olie
» OLIE VERVERSEN
» Cardan olie vervangen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: