Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 BADGE of T-shirt

Ga naar beneden 
+3
Gillette
maarten
st66lm6n
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

WELKE OP DRUK
ECN logo klein op borst
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_lcap54%BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_rcap
 54% [ 7 ]
ECN logo groot op voorkant
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_lcap15%BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Eliminator text groot op voorkant
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_lcap8%BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Eliminator text groot + zl900
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_lcap8%BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Mij maakt het niet uit
BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_lcap15%BADGE of T-shirt - Pagina 7 Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 13
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 10:56

maarten schreef:
en ik ben weer uit het lijstje verdwenen. Wel even goed kopieren graag. Wink

Doe het zelf even , jij als moderator. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 11:33

ZObarom schreef:
voor mij dan de voorraad mmetjes,
en de prijs vind ik ook meevallen,kunnen we misschien voor een kwaliteit shirt kiezen cheers BADGE of T-shirt - Pagina 7 764760 BADGE of T-shirt - Pagina 7 631321


Peet 05 XL
Es 05 L
Ed 05m
Eric 05XL
Robby 05XL
Alexander 05XL
Fonz05XL
Lisan05M
Math05XL
Maarten05XL


Citaat :
groetzEd,

Ben zelf ook wel voor kwaliteit, gaat het tenminste een tijdje mee. Heb echt een bloedhekel aan goedkope shirts die na 5X wassen verrot zijn.

Groet Peet What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 14:57

Ik vind het allemaal goed hoor! Je bedoelt de grote letters ELIMINATOR toch? Of het logo wat Marc heeft ontworpen? Even voor de duidelijkheid...

Ik blijf Marc's ontwerp wel heel leuk vinden, maar dat kunnen we ook later nog eens gebruiken, of er een badge van laten maken...

Ik heb bedacht dat ik in deze met alle winden mee ga waaien... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 15:05

Ik bedoel inderdaad dat originele ELIMINATOR logo en dan die motorfiets voor op de rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 15:57

Ik vind die ZL900 op me rug niks. Kan me ook zo voorstellen dat als je een ZL600 hebt het een stuk minder leuk is om een 900 op je rug te hebben.

Persoonlijk vind ik alleen het ECN logo klein op de borst het mooist. Tweede keus is ELIMINATOR groot op de voorkant en niks op de rug.

We zijn nu met 10 man/vrouw. Laat allemaal even je voorkeur weten in dit topic. Meeste stemmen gelden en verder geen gezeik daarover. Het is toch wel een cool shirt, welke het ook gaat worden. Het gaat dus om een nieuw "club shirt". persoonlijke shirts kan je altijd zelf laten drukken of EVT ook een keer gezamelijk.

Groetjes Peet


Laatst aangepast door Admin op za nov 22 2008, 12:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 16:04

Zou er dan zo'n stem dingetje van maken... verschillende mogelijkheden en de meeste stemmen gelden...
Ben bang dat we er anders niet zomaar uit komen..

Ik heb geen bezwaar tegen een 900 op mijn rug...lijkt toch wel op een 600..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 16:26

Ik ben het eigenlijk wel met Lisan eens en de mensen die er geen verstand van hebben zien het verschil al helemaal niet.
Ook kan ik me ergens wel voorstellen dat sommige niet 900 rijders het liever niet willen.
Ik vind het geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 16:31

Heb er een POLL over opgezet. De oude poll is verwijderd. Je kunt dus in dit topic opnieuw stemmen, dit keer over welke opdruk we gaan nemen.

Groetjes Adm

Citaat :
Ik ben het eigenlijk wel met Lisan eens en de mensen die er geen verstand van hebben zien het verschil al helemaal niet.
Ook kan ik me ergens wel voorstellen dat sommige niet 900 rijders het liever niet willen.
Ik vind het geen probleem.

Mij kan het helemaal niets schelen omdat ik lekker een ZL900 heb hahaha. Maar de bedoeling was dat het een "club shirt" zou worden en we zijn niet de ZL900 club. Maar dat is in mijn primitieve brein.

lol! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 20:47

Blijf erbij dat het om een clubshirt ging en laatste keer dat IK keek waren we de Eliminator Club Nederland en geen ZL900 club. Het Eliminator text logo alleen vind ik ook mooi maar is niet echt een clubshirt. Snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt, shirt gaat toch wel gaaf worden.

Maar volgende keer vraag ik niet meer om jullie mening. Gevolg is dat er geen shirts komen omdat niemand het wil voorschieten en regelen.

Als de meerderheid hetzelfde als jou wil Fonz sluit ik me daar blind bij aan. Alleen krijg ik het idee dat het voor jou zo is zoals jij wilt en niet anders!

Blijf naar de POLL kijken, lijkt mij het eerlijkst. Hoop wel dat je je neerlegt bij de uitkomst van de POLL en dan niet ineens besluit geen shirt te willen.

Groet Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 21:21

BADGE of T-shirt - Pagina 7 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 21:34

Prima dan toch?
Bestel je er dan ook nog 5 mee? Dat bedoelde ik eigenlijk ook...anders zitten we nog niet aan 50..
Kunnen we daar nog iemand anders voor vragen.

Joh...alles is op te lossen.. toch?

(dit was antwoord op Fonz zijn bericht)
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 21:39

lisan schreef:
Prima dan toch?
Bestel je er dan ook nog 5 mee? Dat bedoelde ik eigenlijk ook...anders zitten we nog niet aan 50..
Kunnen we daar nog iemand anders voor vragen.

Joh...alles is op te lossen.. toch?

Natuurlijk Lisan, komt ook wel goed.
Alleen als de helft zich nu terug trekt vanwege het design heeft het verder ook geen zin. Ik ga zowieso een bestelling doen als het hier faalt en neem jouw bestelling dan ook wel mee in het verhaal.

Lukt het hier niet dan gaat het volgende topic worden: NIEUWE ELIMINATOR CLUB NEDERLAND shirts te koop. Geen inspraak in het design! Toch hoop ik dat we er hiet alsnog uitkomen.

Groetjes Peet flower
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 21:40

vergeten:

Het had leuk geweest alswe met de fotoshoot allemaal in het zelfde club shirt hadden gelopen.

@ Lisan: Lees nu dat je antwoorde op Fonz zijn reply, mischien handig om hem te quoten dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 23:22

Sorry....dat krijg je als er zoveel gereageerd wordt!
Ik denk dat dat terugtrekken nog wel mee gaat vallen hoor...volgens mij vinden de meesten het al lang leuk als er een shirt komt, zeker de nieuwe leden, want wij hebben nog niks eliminator-achtigs...

Dat quoten wil mij maar niet lukken; heb het al vaker geprobeert, maar ben benieuwd hoe jullie dat doen Shocked

Alles komt altijd goed....gewoon blijven ademen is mijn leus!
En bij de fotoshoot kunnen we ook altijd even elkaars shirt aantrekken....maar dan worden het wel close-ups...dus niet met de hele groep tesaam... Very Happy

En Peet; je hebt gelijk dat we niet allemaal elkaars beste vrienden hoeven te worden; ik zal er ook geen mijl minder om rijden als het met de club niks wordt, maar het beloofde toch wel leuk te worden...jammer als dat dan niet doorgaat toch?
Al zijn we nog allemaal zo verschillend; we hebben 1 ding gemeen; de eli!!En daar is genoeg plezier aan te beleven!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimema nov 17 2008, 23:57

Citaat :
Dat quoten wil mij maar niet lukken; heb het al vaker geprobeert, maar ben benieuwd hoe jullie dat doen Shocked

Lisan ik zal het uitleggen.
1- maak de zin die je wilt quoten met je muis blauw (rechtermuisknop ingedrukt houden en over de zin gaan met de muis)
2- Als ie blauw is ga je er met je muis op staan, druk je de rechter muisknop in en selecteer je "kopieren".
3-Ga in je veldje staan waar je moet typen met de muis. Weer rechter muisknop en selecteer "plakken".
4- Maak de geplakte zin weer blauw zoals bij punt 1.
5-Druk nu met de linkermuisknop op de vierde knop van links (knop met tekst wolkjes) en Voila!!! Nu staat de zin tussen quote tekens zoals dit: [/quote]bla bla bla[/quote]
6-Als je je bericht nu verzend zal de quote wit gemarkeerd zijn.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 18 2008, 00:03

Citaat :
6-Als je je bericht nu verzend zal de quote wit gemarkeerd zijn.

Ha!! Bedankt!!! Ik kwam altijd maar tot punt 3.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 18 2008, 00:12

BADGE of T-shirt - Pagina 7 911129 Geen dank!!! Kun je lekker fijn quoten nu Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 18 2008, 01:13

Het lijkt er haast op dat we ruzie krijgen vanwege in principe een doodnormaal T-shirt, als het allemaal zo moet kunnen we beter helemaal kappen, met een t-shirt.
Ik wil niet dat er vanwege dit soort dingen, zulke onzinnige bijna agressieve discussies ontstaan.
Dan liever geen shirt, we zijn toch geen kleine kinderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 18 2008, 12:20

maarten schreef:
Citaat :
Dat quoten wil mij maar niet lukken; heb het al vaker geprobeert, maar ben benieuwd hoe jullie dat doen Shocked

Lisan ik zal het uitleggen.
1- maak de zin die je wilt quoten met je muis blauw (rechtermuisknop ingedrukt houden en over de zin gaan met de muis)
2- Als ie blauw is ga je er met je muis op staan, druk je de rechter muisknop in en selecteer je "kopieren".
3-Ga in je veldje staan waar je moet typen met de muis. Weer rechter muisknop en selecteer "plakken".
4- Maak de geplakte zin weer blauw zoals bij punt 1.
5-Druk nu met de linkermuisknop op de vierde knop van links (knop met tekst wolkjes) en Voila!!! Nu staat de zin tussen quote tekens zoals dit: bla bla bla
6-Als je je bericht nu verzend zal de quote wit gemarkeerd zijn.

Gr Maarten

Uhhhhhhh......of je klikt de quote knop in van het bericht dat je wilt quoten, rechtsboven elke reactie ...
De knop die met groen neon omcirkelt is dus.

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Image112
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 18 2008, 12:31

Je kan ook tijdens het maken van je bericht op BADGE of T-shirt - Pagina 7 Comments drukken in de button balk. Het buttontje kleurt dan roze en er verschijnt een "quote open" tag. Na de tag kan je het stuk dat je wilt quoten plaatsen en weer op BADGE of T-shirt - Pagina 7 Comments drukken om de tag te sluiten.

@ Maarten: Selecteren doe je met je "linker" muisknop, "knippen"&"plakken" met rechts.

Groetjes Peet, mogelijkheden genoeg dus om te quoten.
( Je kan ook een tag handmatig schrijven, [quote)blablabla(/quote] en je quote ertussen plakken/schrijven. Een tag staat tussen vierkante haakjes maar heb als voorbeeld de () haakjes gebruikt omdat hij anders een quote laat zien. In de sluit tag zet je een / voor de opdracht).

De manier hoe Esther het beschrijft is het makkelijkst. De text die je er niet bij wilt hebben kun je tussen de tags uitknippen. Als de open en sluit tags maar kloppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimewo nov 19 2008, 00:01

Meerdere wegen leiden naar Rome. En jullie kennen me; ik houd van "high end" oplossingen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimewo nov 19 2008, 00:24

Citaat :
De manier hoe Esther het beschrijft is het makkelijkst. De text die je er niet bij wilt hebben kun je tussen de tags uitknippen. Als de open en sluit tags maar kloppen
.

zo had ik het ook geprobeert, maar met het knippen ging het blijkbaar mis...
maar...ik weet nu hoe het moet, haha!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimewo nov 19 2008, 01:21

Volgens mij word ik gek, of is het onderwerp ineens verandert.
Ik kan niet altijd alles volgen, maar het gaat nu wel heel erg snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimewo nov 19 2008, 14:34

Nee hoor....ik zat weer even stoorzender te spelen....wist niet hoe je dat quoten moest doen, maar is nu opgelost, dus terug naar het onderwerp!

Volgens mij wachten we nu de stemming af...dus wat wil iedereen voor shirt...
Denk dat we even iedereen de gelegenheid moeten geven om te stemmen...
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitimewo nov 19 2008, 14:57

lisan schreef:
Nee hoor....ik zat weer even stoorzender te spelen....wist niet hoe je dat quoten moest doen, maar is nu opgelost, dus terug naar het onderwerp!
Volgens mij wachten we nu de stemming af...dus wat wil iedereen voor shirt...
Denk dat we even iedereen de gelegenheid moeten geven om te stemmen...

OFF TOPIC: Je kan dan ook een onderwerp openen in de kroeg met de titel: hoe moet ik quoten?
Nog handiger is de FAQ,.. Frequently Asked Questions,. Link zet ik hieronder.
http://eliminatorclub.nl/faq.htm


ON TOPIC: Denk dat het vrij duidelijk is zo. Check de poll. 10 man/vrouw hebben gestemd en de uitkomst daarvan is 40%. Denk alleen wel dat we met 9 man overblijven als het dit shirt gaat worden.

@ Maarten:
Citaat :
Meerdere wegen leiden naar Rome. En jullie kennen me; ik houd van "high end" oplossingen
Hey ouwe, zo high end vond ik je oplossing deze keer niet

lol! BADGE of T-shirt - Pagina 7 103915

Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





BADGE of T-shirt - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BADGE of T-shirt
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» t shirt eli club bestellen ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: