Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 BADGE of T-shirt

Ga naar beneden 
+3
Gillette
maarten
st66lm6n
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

WELKE OP DRUK
ECN logo klein op borst
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_lcap54%BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_rcap
 54% [ 7 ]
ECN logo groot op voorkant
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_lcap15%BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Eliminator text groot op voorkant
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_lcap8%BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Eliminator text groot + zl900
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_lcap8%BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Mij maakt het niet uit
BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_lcap15%BADGE of T-shirt - Pagina 5 Vote_rcap
 15% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 13
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 12:31

zl1000 schreef:
Hey Maarten. Jij en Don zijn de gelukkige. Mooi om te lezen dat je volledig van slag was bij het zien van de badge. Weer iemand gelukkig gemaakt. lol!

Ik heb er nu nog een aantal over. Helaas is er geen animo voor en zal ik ze zelf op mijn mouw moeten naaien. Laughing !


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:{3:

Als je ze over hebt wil ik er wel 1tje Ser.
Wilde eerst de gene die er nog geen hadden de kans geven maar als verder niemand ze wil heb ik alvast een nieuwe voor op mijn nieuwe jas.

Groetjes Peet geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 12:47

Peet jij krijgt er twee lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 13:11

Hm.. nieuwe jas he? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 14:00

zl1000 schreef:
Peet jij krijgt er twee lol!

Cool, op elke mouw 1 hahahaha.
Thnx Ome Ser. BADGE of T-shirt - Pagina 5 911129

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Imgp3611

BADGE of T-shirt - Pagina 5 631321 BADGE of T-shirt - Pagina 5 201683 BADGE of T-shirt - Pagina 5 632373 BADGE of T-shirt - Pagina 5 103915

MAAR even heel wat anders.
Wie wil welk shirt en hoeveel!! scratch
Een beetje voor het idee, hoeft niet precies natuurlijk.
Wel hoop ik dat we met een paar leden er een stuk of 10 de man kunnen nemen. Doen we dat met z'n 5ven dan bestel ik 50 shirts bijvoorbeeld.

Dus:

St44lm4n 5
Gillette 5
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 14:16

Ik wil er in elk geval 3....maar 5 mag ook als dat makkelijker is...
Wel in verschillende maten als dat kan?
Welk opdruk maakt mij niet uit; vind alles mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 16:05

maar Peet, bedoel je dat mensen die er later een of twee willen, die dan bij de leden kunnen bestellen die er 10 hebben? Question

of snappik het niet confused

ik wil zeker wel een of twee shirts,maar 5 of tien? scratch

Later, Ed,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 17:06

Zoiets zal het worden Ed,anders moeten wij er 50 bestellen en betalen en dan maar hopen dat we ze kwijt kunnen.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat we er geld aan verdienen dus gaan ze weg voor de prijs die we moeten betalen aan de shirtdrukker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 17:31

okee, sounds fair. BADGE of T-shirt - Pagina 5 911129
doe mij er dan maar 5, mag dat?

welke precies kunnen we later bepalen okee?

groet Ed, BADGE of T-shirt - Pagina 5 764760
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 17:38

ZObarom schreef:
okee, sounds fair. BADGE of T-shirt - Pagina 5 911129
doe mij er dan maar 5, mag dat?

welke precies kunnen we later bepalen okee?

groet Ed, BADGE of T-shirt - Pagina 5 764760

Klinkt goed Edje, denk dat dit een leuke manier is die voor iedereen nog te betalen is.
Laten we eerst is kijken hoever we komen op deze manier.

WIE VOLGT............
welke en hoeveel daarvan zien we wel als we een beetje weten hoeveel er besteld moet worden. Vind persoonlijk dat de "harde kern" hier wel enigsinds verantwoording voor kan dragen. Leden die niet veel online zijn en er toch 1 willen kunnen dat dan bij ons doen.

Peet 05
Es 05
Ed 05
.. 05
..05
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 18:16

Admin schreef:


Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
..05

Is het niet zo dat .... hoe meer je laat drukken des te goedkoper per shirt?? (Hollander dat ik uithang) Voor mij eXtra eXtra Lomp a.u.b. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 18:19

Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
..05

Citaat :

Is het niet zo dat .... hoe meer je laat drukken des te goedkoper per shirt?? (Hollander dat ik uithang) Voor mij eXtra eXtra Lomp a.u.b. lol!

Als het goed is wel, ga er wel van uit iig.
Ook ik ben een hollander hehehe geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 19:14

doe mij er dan ook maar 5, XL graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 15 2008, 21:30

Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
Cajones05

Ben wel ff benieuwd wat mij dat gaat kosten ivm met bevalling verhuizing en bruiloft achter elkaar!!

Wil niet lullig doen maar moet op het moment heel erg op de kleintjes letten.

Maar ik reken mijzelf toch ook wel een beetje tot de harde kern en ben het dus ook met Peet eens dat ik ook wat moet bijdragen daaraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 02:02

Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
Cajones05
+ LISAN 05

Weet niet of ik tot die "harde"kern hoor; maar ik wil ook wel meedoen....
3 keer L of M en 2 keer S voor mijn eli-bijrijders..
Weet alleen nog niet of verschillende maten kunnen...XXL wordt voor mij een mooie nachtjapon! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 03:10

Ik hoor al jaren niet bij de harde kern Suspect Razz Razz maar omdat ik nooit te lullig ben om jullie te ondersteunen clown cyclops had ik er ook graag 5.
Heb ik tenminste iets om aan te trekken deze koude winter Very Happy Very Happy

Mathje

p.s word het zeefdruk of gewoon van dat strijkwerk ?Zeefdruk is vanaf een 50 stuks prijstechnish intresant zegt men en mooier
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 10:42

Ik wil altijd eerst even een prijs weten voor ik iets bestel. Hier dus ook.
Als iemand me een indicatie kan geven, zou fijn zijn.
En we hebben het nu alleen over T-shirts toch? Zijn de badges van de baan of moet daar een andere "fabrikant" voor gevonden worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 11:22

maarten schreef:
Ik wil altijd eerst even een prijs weten voor ik iets bestel. Hier dus ook.
Als iemand me een indicatie kan geven, zou fijn zijn
Ik heb er natuurlijk niet heel veel verstand van maar 1 ding is zeker,des te meer je er besteld des te gunstiger word de prijs.
Ik schat dat je moet denken aan ongeveer 8 a 10 euro voor een shirt met opdruk en 10 a 15 euro voor een kwaliteitsshirt met opdruk zeefdruk dan. affraid
Maar dat is dus gebaseerd op eigen ervaringen en misschien dat Peet ergens andere prijzen weet te regelen rabbit

Groet,Mathje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 11:33

Oh,voordat ik het vergeet,graag minimaal xl anders krijg ik dat goddelijke lichaam van me Laughing Laughing er echt niet in.

Mathje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 11:45

XL?
Is te klein voor mij........................ cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 11:55

Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
Cajones05

Lisan05
Maarten05
Mathje05
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 12:03

Het aantal hangt wat mij betreft van de prijs af.
Ik neem aan dat een shirt zoals ik hem graag zou hebben, dus met alleen dat LOGO op de borst, goedkoper is dan met nog eens een rugprint.
Sowieso is het goedkoper wanneer het een 1 kleur print betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:14

Peet 05
Es 05
Ed 05
Slay05
Cajones05

Lisan05
Maarten05
Mathje05

Gaat de goeie kant op toch?
Aan de 50 shirts komen we zo wel.
Badges zie ik er niet van komen als ik het zo zie. En ga het niet zelf voorschieten. Ik had gewoon zo gedacht dat de wat beter bedeelde leden, vooral die nogal wat noten op hun zang hebben, samen er een aantal zouden afnemen en evt verder doorverkopen voor de minder bedeelde leden. Lijkt me toch niet zo moeilijk eigenlijk. En potverdikkeme waar hebben we het over,. 75 euro de man voor 5 shirts. Verkoop je er 2 of 3 dan kost het je totaal 45 of 30 euro.

Dacht dat het een leuk idee zou zijn maar hoor bijna alleen maar: ik wil dat , ik wil zus , en ik wil niet zo, en zo duur en vooral niet zoveel. (enkeling daar gelaten) Kan het nou gewoon niet soepel gaan en moeten we mischien weer contributie gaan heffen om een clubshirt te krijgen??

Schiet mij maar lek! BADGE of T-shirt - Pagina 5 731786
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:43

Okay Peet,als ik het goed begrijp wil je dat iedereen een vooraadje aanlegt en deze vervolgens door verkoopt ?
Maar wie verkoopt dan aan wie ? of is dat een hele stome vraag ? Als ik nu eens informeer (heb wel een conectie) wat het kost om een 20 tal shirts te laten bedrukken.Diegene die dit dan willen kunnen dan gewoon 1 of 2 ...etc bestellen.Dit lijkt me iets overzichtelijker of ben ik nu gek ?

Mathje

p.s een 20tal shirts kan ik nog wel voorschieten grotere aantallen word toch een probleem.
p.s.p.s. Als ik een offerte wil opvragen moet het logo wel in een bepaald bestand worden aangeleverd (weet ff niet welk) anders is het moeilijk te bepalen wat het kost.
p.s.p.s.p.s. en als ik ze niet kwijt raak trek ik desnoods de rest zelf wel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:53

Tel ik niet meer mee, BADGE of T-shirt - Pagina 5 985466 .
Ik wil er ook wel een paar hoor Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 16 2008, 16:27

captein eli schreef:
Okay Peet,als ik het goed begrijp wil je dat iedereen een vooraadje aanlegt en deze vervolgens door verkoopt ?
Maar wie verkoopt dan aan wie ? of is dat een hele stome vraag ?
Niet iedereen maar diegene die dat kunnen betalen en zeer actief zijn binnen de club. Diegene die dan niet zo actief zijn of simpelweg niet kunnen voorschieten kunnen ze dan van "ons" kopen/overnemen.

Schijnbaar moet het zo omdat ik verder bijna niemand met concrete informatie zie. Bedoel dan van : Doe mij er maar 5, 2 in XL en 3 in M. Het feit dat ik dit topic heb geopend wil niet zeggen dat ik het wel ff regel en voorschiet. Dacht dat we wijs genoeg waren er met z'n allen uit te komen.

Citaat :
Als ik nu eens informeer (heb wel een conectie) wat het kost om een 20 tal shirts te laten bedrukken.Diegene die dit dan willen kunnen dan gewoon 1 of 2 ...etc bestellen.Dit lijkt me iets overzichtelijker of ben ik nu gek ?

Mathje
Klinkt prima Mathje, doe maar als je dat wilt.
Bedankt voor je support, daar hebben we wat aan. BADGE of T-shirt - Pagina 5 911129
@ Fonz: kan jij toch ook informeren bij jouw kennis wat het ongeveer kan gaan kosten?

Citaat :
p.s een 20tal shirts kan ik nog wel voorschieten grotere aantallen word toch een probleem.
p.s.p.s. Als ik een offerte wil opvragen moet het logo wel in een bepaald bestand worden aangeleverd (weet ff niet welk) anders is het moeilijk te bepalen wat het kost.
p.s.p.s.p.s. en als ik ze niet kwijt raak trek ik desnoods de rest zelf wel aan.

Kan het logo aanleveren zoals zij dat willen, geen probleem. Verder hoef jij niets voor te schieten math, wilde het juist niet bij 1 iemand in de schoenen schuiven maar gezamelijk doen met de actieve leden.

Ik zal vandeweek ook ff informeren. Daarna kunnen we een keuze maken waar we ze laten drukken en hoeveel!

Groetjes Peet rabbit
Wil je 2 maten vul je naam dan 2X in. Voor elke maat 1X.

Peet 05 XL
Es 05 L
Ed 05 .
Eric 05 XL
Robby 05 .
Alexander 05 .
Lisan 05 .
Lisan 05 .
Math 05 XL
.. .. ..

(Nogmaas, om ook zo een tabel te krijgen kan je mijn bericht quoten en alles buiten de "table" tags ([ ]) weg knippen.


Laatst aangepast door Admin op zo nov 16 2008, 16:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





BADGE of T-shirt - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: BADGE of T-shirt   BADGE of T-shirt - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BADGE of T-shirt
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» t shirt eli club bestellen ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: