Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum

Ga naar beneden 
+4
Marc
ST44LM4N
maarten
st66lm6n
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 13:03

Ze maken het moielijk om je forum reclamevrij te maken, hopende dat je t wel opgeeft whahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 13:09

Ik krijg ook geen geen verbinding.
Is het niet makkelijker om een functie voor ideal neer te zetten?

Het is maar een idee confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 13:19

Denk t niet, die functie zit op het forum gebakken, en zelf daar Ideal aan plakken lukt denk niet....... helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 14:12

http://www.mollie.nl/informatie/ideal/

Heel handig die google Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 14:30

Zelf even de vraag neergelegd, hoop snel antwoord te krijgen.
Thanks Appel........ as easy as that!!!

Citaat :
Doneren lukt niet zonder creditcard
st44lm4n Vandaag om 13:26

.www.eliminatorclub.nl
Kan niet meer doneren.

Beste,

Sinds enige tijd kunnen wij geen donaties meer doen middels telefoon om het forum reclame vrij te houden en het foto album uit te breiden.

Graag een oplossing voor dit probleem, mischien Ideal inschakelen. http://www.mollie.nl/informatie/ideal/
Neem aan dat het niet de bedoeling is geworden verplicht met reclame te zitten en een beperkt foto album te hebben als je geen creditcard bezit.

Groetjes St66lm6n )www.eliminatorclub.nl(

Alvast bedankt .
st44lm4n
Nieuw lid


Waarschuwing Niveau:
Aantal berichten: 10
Registratie datum: 27-10-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 37632 Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 729699
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 10 2009, 15:27

topic opgesplitst naar ModeratorsDump ivm OFFtOpiC
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 11 2009, 14:31

Citaat :
Re: Doneren lukt niet zonder creditcard
Frostbite Gisteren om 15:45

.Voor zover ik weet zijn er wel meer problemen geweest met het doneren, dus ik denk niet dat hier een doneer optie is afgeschaft of iets dergelijks.

Ikzelf heb hier niet meteen een oplossing op, ik denk dat dit iets te doen heeft met een update waardoor mogelijk een stuk code niet meer goed functioneerd. Dit wordt meestal vanzelf verholpen na een bepaalde tijd.

Dit was het antwoord van het ondersteuningsforum, weining ondersteunig dus.

Mijn reactie:

Citaat :
Re: Doneren lukt niet zonder creditcard
st44lm4n Vandaag om 13:29

.Bedankt voor de `reactie".

Wie houd de boel draaiende eigenlijk (forums), kan ik beter naar hun mailen voor dit soort vragen.

Het gaat wel weer over kan ik niet zoveel mee.
Denk dat degene die er geld aan verdiend het ook graag weet als het niet werkt.

Het zou na 1 jaar toch niet de bedoeling zijn om WEER een ander forum op te richten???

Groet Peet .
st44lm4n
Nieuw lid

Waarschuwing Niveau:
Aantal berichten: 11
Registratie datum: 27-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
peerke63




Man Aantal berichten : 27
Woonplaats : Heteren
Registration date : 01-11-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 14 2009, 22:03

Gast schreef:
Klopt; hier kwam ik ook achter; via pay pall lukt het me ook niet, want heb geen creditcard.
Nou heeft Peerke hiervoor ergens gezegd dat je er geen creditcard voor nodig hebt, maar ik heb op allerlei manieren geprobeert me te laten registreren, het lukt dus niet!!

Peerke; als je dit leest; hoe heb je dit wel voor elkaar gekregen?

Is het anders een idee (maar danmoet je dus wel goed van vertrouwen zijn) dat iemand een bedrag voorschiet en wij op die rekening een bedrag kunnen storten?
Ik bedoel maar; het lukt Maarten bijv wel en die stort voor mij dan ook een bedrag, wat ik netjes aan Maarten terug betaal...

Embarassed Embarassed Dit is wel een heel verschrikkelijk late reactie van me... ik lees bovenstaande dus nú pas Embarassed Embarassed Embarassed

In een ver verleden heb ik een registratie bij Paypal gehad mét creditcard. Later een rekening er aan gekoppeld en de creditcard gecanceled.
Ik ga er van uit dat het ook mogelijk is om zonder creditcard te registreren, zeker nu Paypal ook een Europese "banklicentie" heeft (of hoe dat ook mag heten).
Maar goed...
Ik hoop voor de geïnteresseerden dat het inmiddels gelukt is.

Overigens heb ik de donatievraag van begin juni dus ook gemist... maar dat is nu weer recht gezet Very Happy

Cheerio
Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 19 2009, 23:17

ach so!!!

Zal nog eens proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 20 2009, 14:40

slayeric schreef:
ach so!!!

Zal nog eens proberen.

Uploaden en doneren gaat weer als vanouds heren!!!!
Gewoon even telnr bellen, en klaar!!

http://www.eliminatorclub.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto albums
» Het nieuwe forum
» Forum statistieken
» Forum regels
» Internationaal Forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: