Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Forum regels Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Forum regels Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Forum regels Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Forum regels Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Forum regels Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Forum regels Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Forum regels Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Forum regels Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Forum regels Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Forum regels

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 15:11

Beste leden,

Het forum is nu zo ingesteld dat je eerst moet registreren voordat je mee kan kijken. Dit is gedaan omdat een IP-ban niet leuk is maar het ook niet de bedoeling is een bom naar binnen te gooien en vervolgens als gast mee te gaan zitten lezen.

Bij het opzetten van het Forum had ik de keus gemaakt het voor iedereen toegankelijk te stellen maar heb besloten dat je je nu eerst moet registreren. Kost niets maar houd het forum wel enigsinds voor de geinteresseerde.

Hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Verder zal ik Fonz een E-mail sturen dat als hij weer mee wilt lezen en praten hij zich opnieuw zal moeten registreren mits hij zich aan de gestelde forum-regels houd.

Deze regels ga ik vanmiddag in dit topic plaatsen en zullen oa bevatten dat er gericht gepost dien te te worden en geen 1 woord replys. Ook op de man spelen gaat beperkt worden om het een profesioneel forum te laten worden. Ook ik zal hier mijn best voor gaan doen en proberen mij objectief op te stellen.

Groetjes Peet


Laatst aangepast door Admin op di dec 02 2008, 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 15:52

Hier komen er een paar, heb je er wat aan toe te voegen laat het weten via een PM aan de moderators/site admin.
study

Probeer zo min mogelijk te antwoorden met 1 woord reply's. Het voegt vaak niets toe aan het onderwerp en kan als storend ervaren worden. Voor ongerelateerde discussies is er een chatbox op de portal-pagina, maak hier ook gebruik van.

Bij het plaatsen van berichten dient gebruik te worden gemaakt van begrijpelijk Nederlands. Berichten in andere talen dan bovengenoemde taal en berichten in SMS-taal, complexe dialecten of andere niet algemeen begrijpelijke talen zijn niet toegestaan.

Het plaatsen van berichten die louter of grotendeels in hoofdletters zijn geschreven is niet toegestaan. Ook het gebruik van gekleurde tekst is niet toegestaan. Het is tevens verboden berichten te plaatsen die grotendeels uit emoticons bestaan.

Het is verplicht in de titel van nieuwe topics het onderwerp van het topic kort te omschrijven. Voorbeelden van foutieve titels zijn: "SOS"; "Vraag"; "Probleem"; "Help mij".

De auteur van een nieuwe topic is verplicht voorafgaand aan plaatsing van het topic te controleren of er een open topic met hetzelfde onderwerp op het forum aanwezig is. Indien dit het geval is, dient hij een nieuw bericht te plaatsen in het bestaande topic en af te zien van plaatsing van een nieuw topic.

Het is niet toegestaan een eigen topic kunstmatig omhoog te brengen in het forumoverzicht door het plaatsen van een nieuw bericht in het betreffende topic. Echter, na een redelijke termijn (minimaal 48 uur) sinds de plaatsing van het nieuwste bericht in het topic is het eenmalig toegestaan een eigen topic op bovengenoemde manier omhoog te brengen.




Dit zijn de voorwaarden waarme accoord is gegaan bij het registreren op dit forum.

Hoewel de beheerders en moderators van dit forum zullen trachten elk algemeen verwerpelijk materiaal zo snel mogelijk te verwijderen, is het niet mogelijk om elk bericht te lezen. Dit gegeven erkent u dat alle berichten die op dit forum worden geplaatst de visies en meningen van de auteurs geven, en niet die van de beheerders, moderators of webmaster (behalve berichten geplaatst door deze mensen) en dat deze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de inhoud ervan.

U gaat ermee akkoord geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel geörienteerde of anderzijds verwerpelijke berichten te plaatsen, die van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u onmiddelijk en permanent wordt verbannen van deelname aan dit forum, en uw service provider kan geďnformeerd worden. Het IP-adres van alle berichten wordt opgeslagen om deze voorwaarden te kunnen opleggen. U gaat ermee akkoord dat de webmaster, beheerder en moderators van dit forum het recht hebben om onderwerpen te verwijderen, bewerken, verplaatsen of sluiten wanneer zij dit nodig vinden. Als gebruiker gaat u ermee akkoord dat de informatie die u bij ons invoert wordt opgeslagen in een database. Hoewel deze informatie niet aan een derde partij zal worden verstrekt zonder uw toestemming aan de webmaster, kunnen de beheerder en moderators niet verantwoordelijk worden gehouden voor een hack-poging die ertoe leidt dat de gegevens vrijkomen.

Dit forumsysteem gebruikt cookies om informatie op te slaan op uw lokale computer. Deze cookies bevatten niets van de informatie die u hierna zal invullen; ze dienen enkel om uw gebruikerservaring te verbeteren. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt om uw registratiedetails en wachtwoord te bevestigen (en voor het sturen van nieuwe wachtwoorden mocht u uw huidige vergeten).

Door hieronder toe te stemmen gaat u ermee akkoord dat u gebonden bent aan deze voorwaarden.



Ik ga akkoord met de voorwaarden

Ik ga niet akkoord met de voorwaarden


Hoop jullie zo voldoende geinformeerd te hebben, vriendelijke groet Admin. Forum regels 911129


Laatst aangepast door Admin op za nov 22 2008, 16:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 16:18

euuh.ziet er wel heel strak uit ,misschien wat te strak..
gaan we ons er ook strikt aan houden?

in hoeverre wordt dit in de gaten gehouden door de mensen van phpbb? Suspect

heb er nooit bij stilgestaan dat het zo strikt is. scratch

verder ga ik m'n uiterste best doe om zonder rode of gele kaarten fijn deel te nemen aan dit bijzondere samenspel van Mafkeezinators! cheers drunken

Groet Ed, Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 16:26

Ha Ed,

Het allerbelangrijkste is, dat iedereen dit schrijven in zijn achterhoofd houd.

We zijn allemaal mensen, en iedereen maakt wel eens een "slippertje".

Waar het uiteindelijk om gaat, is, dat sommige dingen niet uit de hand moeten lopen.

En, Ja, er zijn een paar mensen, die de topics in de gaten houden, maar ik denk, dat iedereen

met gezond verstand er een ander op kan wijzen, als iets uit de hand dreigt te lopen.


Groetos, en veel plezier op het E.C.N. forum

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 16:34

Mooi gesproken Administratortje,

Citaat :
euuh.ziet er wel heel strak uit ,misschien wat te strak..
gaan we ons er ook strikt aan houden?

Zoals Marc ook al enigsinds zei is het een uitgangspunt die wel bekent hoort te zijn bij de leden. Natuurlijk ligt er niet iemand om de hoek met een verrekijker mee te kijken maar een steekproef kan voldoende zijn als het er niet volgens de regels aan toegaat.

Men bedoeld hier denk ik niet zozeer mee dat je bovenstaand NOOIT mag doen maar wel binnen de perken hoort te houden. Voeg je naar mijn idee genoeg toe aan het forum dan kan je heus wel is onzin praten. Ook op je taal dien je enigsinds te letten en eigenlijk zou censuur niet nodig hoeven zijn.

Verder ook door mij: veel plezier op het ECN-forum Forum regels 911129


ECN RULES
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 17:15

Begrijp ik het goed dat deze regels door een ander dan onze eigen leden zijn opgesteld?

Ik vind ze namelijk ook erg strak klinken!!

Wie heeft deze regels bedacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimeza nov 22 2008, 18:56

cajones schreef:
Begrijp ik het goed dat deze regels door een ander dan onze eigen leden zijn opgesteld?

Ik vind ze namelijk ook erg strak klinken!!

Wie heeft deze regels bedacht?

Dit zijn zo goed als standaard forum regels. Met het tweede gedeelte ga je akkoord voordat je je ergens kan registreren op een forum. Het eerste gedeelte is inderdaad erg strak en we zullen daar dan ook niet te zwaar aan tillen. Het zijn over het algemeen regels van het Go-forum ondersteuningsteam.

Wel dien je het in je achterhoofd te houden, zoals Marc al zei, zodat je weet wanneer je te ver gaat.

Hoi What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitimezo nov 23 2008, 18:28

Volgens mij had ik deze ook al op de "oude site" geplaatst. De 10 forum geboden.

Forum regels 10acti11

Forum regels 201683 En gij die zich hier niet aan houd zal het weten op de dag des Oordeels! Forum regels 201683

cheers

Groente van Peet geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





Forum regels Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum regels   Forum regels Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het nieuwe forum
» Forum statistieken
» Internationaal Forum
» forum cookies
» FORUM IN ONDERHOUD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: