Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Klachten, suggesties of opmerkingen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 21 2008, 00:25

Ja ik begon me net een nieuwslezer te voelen.
En dan nu het weer! Vandaag GEEN weer! study

rabbit Ja die was flauw lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 03 2008, 23:49

Ik zie af en toe RECLAME!!!!!!!!!! Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 79088 Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 325279 Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 608641 Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 731786 :&&*^: Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 464474 Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 328570
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 01:31

Even iets positiefs!

Ik vind dat de website hartstikke goed werkt! Ik heb helemaal geen klachten en waardeer de inzet van de moderators.

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 02:26

Ja luitjes,

Nog even.......

en dan zijn we de grootste ELI coöperatie.

En wat betreft internationaal ??? Ok wel een ideetje.

Internationaal topic.

Ik nodig de rest van Europa wel uit, en leidt ze wel verder hier naar toe.

Misschien een leuke internationale meeting. Al lang niet meer gehad. cheers


Groetos, marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 09:43

Citaat :
Even iets positiefs!

Ik vind dat de website hartstikke goed werkt! Ik heb helemaal geen klachten en waardeer de inzet van de moderators.

Erg fijn om te horen ZL1000!! Very Happy

Wat die reclame betreft, ik zag het gisteren een paar keer in het voorbijgaan. Ik ben natuurlijk niet echt boos. Maar ik dacht dat we het forum reclame vrij wilde houden. Of zat jij weer te experimenteren Peet?? Wink
Peet experimenteerd graag denk ik, hihihihi Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 435879

En als we een internationaal topic openenenenen, moeten we dan in het engels typen? Ik vind het wel een geinig idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 13:16

@Maarten,

Relax dude
Citaat :
Ik zie af en toe RECLAME!!!!!!!!!! :&&*^:

We hebben nog 1400 credits, genoeg dus om het forum nog wel een paar maanden reclame vrij te houden. Alleen zal ik dat zelf moeten regelen in het beheerspaneel. Snap je nu waarom beheren gewoon *** is, zodra er wat mis is gaan mensen huilen. Sad Ga het zo gelijk ff doen.

Groetjes Peet What a Face
(En waarom ik niet gelijk alle credits uitgeef is om even te kijken hoe hard het gaat. Moet ze namelijk apart betalen de opslag en het reclame vrij houden).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 16:23

Ola,

Bijdeze is het forum weer reclame vrij voor de leden. (ja alleen voor de leden, niet voor de gasten). Ik heb 500 credits uitgegeven aan het reclame vrij maken tot Juni 2009. Tevens 600 credits uitgegeven aan de opslagruimte tot eind Juni.

Groetjes Admin, study
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 18:03

Zeg Maarten,

Er komen veel internationale leden via mijn site binnen.
Op het moment, dat er een engels "vragen" topic aan de ELI site hangt, kan ik deze mensen hier naar
doorverwijzen.
Moet wel het registreer-gedeelte ook in Engels gemaakt worden, anders snappen ze er niets van.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 18:07

Sorry Peet,

De topics lopen weer door elkaar.

Antwoord ik op een berichtje van Maarten,

Geef jij het antwoord al in het topic " Dossiers Online " bounce bounce cheers

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 20:35

Hallo allen,

Ik heb even een vraag.
Ik krijg af en toe een bericht in mijn hotmail account dat ik een nieuw persoonlijk bericht heb op dit forum. Maar als ik dan kijk staat er niks.

Ik ben een beetje bang dat ik berichtjes mis. Vandaag kreeg ik 2 meldingen en toen ik keek waren er geen nieuwe berichten.

Ik wil dit even uitzoeken, maar wil eerst even weten of anderen hier daar ook last van hebben.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 20:39

Heb ik ook een keer gehad.... wat me opviel, was dat ik m las en daarna internet afsloot. Kreeg dus nog een melding, maar was het zelfde bericht.
Nu ga ik na het lezen eerst naar bv een ander topic of PB hoofd menu, dan registreerd 'ie m denk als gelezen , want heb 't niet meer gezien??

JeePee
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 10 2009, 02:36

Nou,

da's niet zo moelijk.

Bij persoonlijke berichten kijken. Is er niets nieuws, is er niets..... of je bent te snel.

Even je pagina re-freshen. ( re-load )

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gesponsorde inhoud





Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klachten, suggesties of opmerkingen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: