Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Klachten, suggesties of opmerkingen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo okt 26 2008, 17:35

Heb je wat te melden met betrekking op de werking van het forum doe dat dan hier.,...
Ook suggesties of andere opmerkingen zijn natuurlijk welkom.

study
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo okt 26 2008, 17:44

Komt ie weer.
Dat galerijtje links op de site is hartstikke mooi.
De hele site is super,
maar ik vind het zo slordig in de lay out dat dat schermpje waarin de galerij staat, groter en kleiner wordt naar gelang de grootte van de foto in die galerij.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo okt 26 2008, 22:37

Citaat :
Vind het wel lastig, dat je alleen plaatjes kunt linken, en niet kunt uploaden direct
naar de site


Marc

Heb je opmerking even hier neer gezet Marc!! Ook namens andere leden inclusief mezelf.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimezo okt 26 2008, 23:36

Zal ik dan ook maar mijn mening geven ?
Op zich vind ik het forum prima,vond alleen het oude forum duidelijker en overzichtelijker.
Kan ook een kwestie van smaak zijn natuurlijk.

Mathje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 00:00

Ik heb het plaatje van de auto geupload via het balkje hierboven..dan gehost, en dan gekopieerd en geplakt naar het antwoordvenster...
Toen stond er eerst een rood kruisje, maar na even wachten, of even iets anders bekijken stond hier in zeeland het plaatje er wel op....(in de achterhoek niet Very Happy )
Rarara???? Abracadabra...... Like a Star @ heaven cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 00:44

Jongens en meisjes het oude forum had ook zo zijn problemen. Dit is gewoon even wennen aan iets nieuws. Over een tijdje weet iedereen wel hoe het werkt verwacht ik.
Dit werkt allemaal net iets anders en er zitten wat andere funkties bij. Dat is alles. En ik denk dat deze problemen ook wel opgelost kunnen worden.
We moeten gewoon even een beetje geduld hebben denk ik.
Die layout went wel Mathje, komt goed. Wink

Een tip is net als bij het oude forum wel even je foto te verkleinen. Kan gewoon in paint onder "afbeelding" - "uitrekken/ hellen". Misschien dat het dan wat beter werkt Lisan. Geen garantie maar ik probeer ook maar wat. En ik heb er eigenlijk ook de ballen verstand van.
rabbit

Vriendelijke groet Maarten Modje
Terug naar boven Ga naar beneden
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 01:26

Ik heb dezelfde klacht over de foto's!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 10:19

Don Fonzarelli schreef:
Komt ie weer.
Dat galerijtje links op de site is hartstikke mooi.
De hele site is super,
maar ik vind het zo slordig in de lay out dat dat schermpje waarin de galerij staat, groter en kleiner wordt naar gelang de grootte van de foto in die galerij.

Hey Fonzy,

Wat ik hier aan kan doen is het volgende: ik kan het "slide showtje" naar beneden verplaatsen zodat hij niet de hele zij-rij mee neemt.
Of ik kan hem er tussen uit halen.

Heb er persoonlijk geen last van.
Ga straks wel ff k*tte ermee, groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 10:34

maarten schreef:
Citaat :
Vind het wel lastig, dat je alleen plaatjes kunt linken, en niet kunt uploaden direct
naar de site


Marc

Heb je opmerking even hier neer gezet Marc!! Ook namens andere leden inclusief mezelf.

Groetjes Maarten

Beetje dubbel want dat doet de oude site ook. Die gebruikt ook een andere upload locatie.
Nou gaat het op de oude site alleen nog maar in de topics en niet meer in de albums.

Moet je eerlijk zeggen dat het hiet idd wat omslachtiger gaat maar houd er rekenig mee dat iedereen nu aan het uploaden is en de serv.img site een beetje vol loopt nu. Zqal binnekort de opslagruimte vergroten.

TIP: upload in een album en link vanaf die lokatie in je reply/topic.
TIP: neem zelf webspace bij bv photobucket of weet ik het waar. Even googlen en je krijgt legio lokaties met photo-hosting site's.

Ik zal het verder voorleggen bij de hoster van deze site.
Zie dat Marc zijn VW ook al voorbij komt, gewoon even geduld hebben dus.

Over het formaat, persoonlijk vind ik 640X320 een mooi forum maatje.
Het upload "popupje" heeft ook een "resizer" erbij staan. Goed kijken dus.
Extra functies geven ook extra problemen in bv het overzicht. Kan het net zo duidelijk maken als het andere forum maar dat zal betekenen dat al de snufjes aan de zijkanten er vanaf gaan. Denk er nog maar ff over na en laat later maar weten hoe we dit aanpakken.

Probeer om thuis te raken hier op het forum en druk gewoon alle buttons een keer in en rommel lekker wat aan.
Met de kleine gele pijltjes kun je ook navigeren. Je kunt ermee naar boven,beneden, volgende pagina en vorige pagina.

Ook op de index pagina kun je aan de rechter kant op topic-titel klikken om gelijk bij de laatste post te komen.
Zie het zo, als je van een oude opel in een nieuwe opel stapt krijg je er ook een hele berg knopjes bij. Wil niet zeggen dat je het moet gebruiken maar de mogelijkheid is er.
En ach, als je liever weer je raampje open draait ipv op het knopje drukt om hem te openen kan je altijd nog terug naar de oude site. Hij staat er gewoon nog. Het is alleen wel stil daar.

Groetjes Peet, ga er werk van maken. scratch study geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 12:19

ST44LM4N schreef:

Hey Fonzy,

Wat ik hier aan kan doen is het volgende: ik kan het "slide showtje" naar beneden verplaatsen zodat hij niet de hele zij-rij mee neemt.
Of ik kan hem er tussen uit halen.

Heb er persoonlijk geen last van.
Ga straks wel ff k*tte ermee, groetjes Peet

Veeeeeeeeeeel beter zo!
Tnx.

Ik merk ook dat wanneer ik m'n marquee aan de praat heb, hij de marquee verneukt, zodat ie niet meer loopt.
Of doe jij dat steeds per ongeluk zodra je aanpassingen doorvoert op de site?
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 12:29

Fonzzz schreef:
Ik merk ook dat wanneer ik m'n marquee aan de praat heb, hij de marquee verneukt, zodat ie niet meer loopt.
Of doe jij dat steeds per ongeluk zodra je aanpassingen doorvoert op de site?

Ik zie meestal een verknipte tag staan onder je naam. Wel de marquee tag alleen niet goed afgesloten.Staat dan ook een hoop andere shit bij.

Heb idd wel is die overige dingen weg gehaald uit je profiel. Zal er is naar kijken.

Groetjes
alien

FONZ IS GEK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 12:32

Peet is leip
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 12:33

In Internet explorer werkt hij bij mij niet maar in FireFox wel.
Toch een browser probleem.

Het is uiteindelijk ook de browser die de HTML vertaald, heeft niets met de site OF je pc te maken.
Behalve dan dat je op je PC zelf een browser kan uitzoeken en IE vaak protesteerd.
Kan ook 1 van de redenen zijn dat de foto's wat stroef gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 12:34

Ik gebruik alleen maar FF.
Fuckerdefuck
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 16:53

Ha Peet,

Stom eigelijk, dat de tijdsaanduidingen op de site in 12 uur amerikaanse aanduiding is.

Het Chatvenster wordt wel gedeeltelijk in 24 uurs aanduiding weergegeven.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimema okt 27 2008, 17:11

Marc schreef:
Ha Peet,

Stom eigelijk, dat de tijdsaanduidingen op de site in 12 uur amerikaanse aanduiding is.

Het Chatvenster wordt wel gedeeltelijk in 24 uurs aanduiding weergegeven.

Groetos, Marc

Zit je nou uit je nek te l*llen joh, staat gewoon op24uur, kijk maar. lol!
Net ff aangepast dus haha Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedi okt 28 2008, 11:58

He Peetje,

De meeste tijds aanduidingen staan nog steeds op

AM ( aftandse muts ) en PM ( post mortum ) What a Face

Trouwens, de link naar de dossiers werkt nu ineens wel.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimedi okt 28 2008, 17:58

Marc schreef:
He Peetje,

De meeste tijds aanduidingen staan nog steeds op

AM ( aftandse muts ) en PM ( post mortum ) What a Face

Trouwens, de link naar de dossiers werkt nu ineens wel.

Groetos, Marc

Vaag Marc, had ze gister wel goed.
ga maar weer ff kijken dan.

Latersss drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimewo nov 19 2008, 23:34

Iemand wel eens geprobeerd wat terug te vinden op de oude site? Ik wel en ik ben er nu achter gekomen hoe belangrijk het is om onderwerpen een goede naam te geven en vooral in een onderdeel als de garage niet te veel te ouwehoeren. Sjonge jonge wat een gezoek. cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimewo nov 19 2008, 23:36

Citaat :
Verder zit op elk forum een "zoek" functie waar je trefwoorden op kan invullen. Krijg je een lijst met alle post waar jouw trefwoord inzit, mischien handiger als alles doorspitten

Ow Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimewo nov 19 2008, 23:36

Had je eigenlijk al antwoord gegeven in het kraantje topic maar heb het hier even voor je gequote:

Admin schreef:
maarten schreef:
Ja is misschien net zo handig.
Die site die ik hierboven noemde klopt geloof ik niet, maar weet niet meer welke dat nu was.
Fons weet jij het nog? Ging over f*ck 1 en f*ck 13 of zo, weet je nog?

Ben blij dat je het inziet Modje, schept perspectieven voor de toekomst.
Verder zit op elk forum een "zoek" functie waar je trefwoorden op kan invullen. Krijg je een lijst met alle post waar jouw trefwoord inzit, mischien handiger als alles doorspitten.

Groente van Peet study geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimewo nov 19 2008, 23:37

maarten schreef:
Citaat :
Verder zit op elk forum een "zoek" functie waar je trefwoorden op kan invullen. Krijg je een lijst met alle post waar jouw trefwoord inzit, mischien handiger als alles doorspitten

Ow Embarassed

We lullen langs elkaar heen. lol! Klachten, suggesties of opmerkingen 764760
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimewo nov 19 2008, 23:37

Ik was je net voor hihihihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimevr nov 21 2008, 00:17

Zeg Peet! Eigenlijk vind ik die naar boven rollende teksten van jou niet prettig lezen. Leuke gadget wel hoor, daar niet van. Maar ik vind het wat rottig lezen.

Wat mij betreft niet te vaak gaan doen. Of is er een logische reden waarom je dat doet die mij even ontgaat?

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitimevr nov 21 2008, 00:21

maarten schreef:
Zeg Peet! Eigenlijk vind ik die naar boven rollende teksten van jou niet prettig lezen. Leuke gadget wel hoor, daar niet van. Maar ik vind het wat rottig lezen.

Wat mij betreft niet te vaak gaan doen. Of is er een logische reden waarom je dat doet die mij even ontgaat?

Groetjes Maarten

Sorry hoor moderator, zal er op letten hahaha, echt waar!
Verder gewoon een experimentje Maarten. Weet heus wel dat het niet makkelijk leest en heb het daarom gedaan om een beetje te pesten. Ik ben en blijf een plaag natuurlijk. Verder laat ik geen belangrijke text scrollen hoor. Zie het maar als aftiteling.

lol!

Maarten is gek


Laatst aangepast door Admin op vr nov 21 2008, 00:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gesponsorde inhoud





Klachten, suggesties of opmerkingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klachten, suggesties of opmerkingen   Klachten, suggesties of opmerkingen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klachten, suggesties of opmerkingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: