Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 GGRRRRRRR!!! Accu ..

Ga naar beneden 
+2
maarten
st66lm6n
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedi jun 02 2009, 16:53

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Nee !! Mijn accu heeft er geen zin meer in........ Vd winter afgekoppeld en onder druppelaar gezet, tijd terug weer erin en dan ook weer onder de druppelaar......
Vandaag nog ff de laatste zonnestralen willen benutten, alleen kwam ik niet verder dan het eind vd straat confused Wel wat moeite met starten, maar na de 2e x sloeg hij meteen aan.........Bij de garage ff de startbooster erop en meten.... daar zit nix mis, voldoende spanning!?? Dus denk ik dat de accu het heeft gehad. Vanavond ff eruit en dan de accu zelf meten........ ben benieuwd... keep you posted !


Gr

JeePee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedi jun 02 2009, 20:27

Ik hoop voor je dat dat het is JP! Is makkelijk te verhelpen toch?
Succes en snel weer de baan op hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedi jun 02 2009, 20:40

3jaar geleden een nieuwe accu gekocht, nooit aan de lader of druppelaar gehangen.
Ook nooit problemen gehad, staat gewoon buiten.

Groetjes Peet Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedi jun 02 2009, 22:23

ik ga morgen ff een nieuwe bestellen..... kaduuke eruit en de nieuwe erin, stukkie cake ( oftwel; piece of cake )

niet veel werk, helaas wel nodig............
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimewo jun 03 2009, 00:00

Laat die oude even doormeten bij de motorboer anders, dan weet je zeker dat dat het is.

Zo heb ik eens een temp. dingetje voor me radiator gekocht wat... bla bla bla
Eigenlijk niet nodig was geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo jun 04 2009, 20:27

Hmmmmm, ok, Update voor de sleutelaars:

Gisteren de accu doorgemeten, normaal 12 V; eruit gehaald........wat viel er meteen op? affraid affraid

Vloeistof niveau op de helft!!!????? Vannacht na het vullen op vloeipapier gezet om te kijken of ie lek is ofzo ( op het eerste gezicht geen scheuren, en na beter kijken / voelen ook geen gekke dingen tegengekomen...... ) Net gekeken, maar Kurkdroog??
Gelukkig, maar waar is dan die vloeistof gebleven??? Verdampen lijkt me sterk in zo'n mate.....Weer ff aan de lader gezet en zo maar eens proberen wat íe doet.........
Lijkt mij als het niveau gezakt is dat je niet je volle 12V kunt bereiken........
Iemand misschien ideeën?? confused

Peet , heb jij misschien nog een binnenwerk vd koplamp liggen, dat bakkie met alle lampen erin en die witteconector-bus? Heb vorige week de originele koplamp er weer " normaal " ( zonder kuipdinges en displayunitje ) terug gezet, misschien dat ik daarbij een sluiting gemaakt heb..... kan ik m als je m nog hebt ff lenen? Werkt makkelijker dan in die van mij zoeken of er evt een storing inzit.....

Gr,

JeePee scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo jun 04 2009, 23:30

Bij mijn weten kan hij nog wel 12 volt geven met te weinig vloeistof. Alleen gaat je Capaciteit omlaag amp/h.
Meet eens bij belasting op je accu (starten) waarschijnlijk kakt je spanning dan in.

Bij opladen van een accu kan de vloeistof gaan schuimen/borrelen en zo eruit lopen via het slangetje. Misschien is dat gebeurd?? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimedo jun 04 2009, 23:59

Nee, heb geen sporen van dat accuzuur gezien, en hij (lees het slangetje Laughing ) hangt boven een waaibomen rubber deurmat.......nix op gezien........Hou m nu wel in de gaten, heb streepjes ophet niveau gezet..... morgen weer kijken...

Bij starten zakt hij idd weg....... klinkt dan ook echt als een accu die bijna leeg is........heeeeeel langzaam en 1e x rond en dan niet meer....... Nachie laten laden,morgen is het vrijdag en heb ik dus dde avond en een heel weekend om te klooien !!
Hou jullie op de hoogte !!

JeePee
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimevr jun 05 2009, 10:45

Ha die JP,

Het lijkt me stug, dat de cellen helemaal leeg zijn.
Accu-water (demi) kan wel verdampen, maar het zoutzuur echt niet.
Gewoon vullen met demi water totdat de platen net onder water staan, en laden.
Als een van de cellen erg begint te borrelen bij het laden, zit er waarschijnlijk sluiting op de platen.
Moet je de accu toch vervangen.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimevr jun 05 2009, 21:38

een accu hoort onbelast boven de 12,5 volt te zijn.
als het eronderkomt is het kapot.
waar schijnlijk heb je kromme platen zo te horen aan je niveau.
je kan het proberen om het niveau weer bij te vullen maar denk dat je aan een nieuwe moet.

p.s. een accu heeft een levensduur van 5 jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza jun 06 2009, 21:32

niet om het een of ander,,,, maar wat voor druppelaar gebruik je???
ook die kan wel eens kapot gaan en dan gewoon door blijven laden inplaats van te gaan druppelen.
dan gaat je accu koken en raak je dus je water kwijt.
jullie praten allemaal over de accu maar die raakt niet zomaar leeg!!
tis maar een ideetje hoor.

greets OPA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza jun 06 2009, 22:14

He Marc !!
Hij was ook niet helemaal leeg, was halfleeg....( of halfvol , ligt maar aan je standje positief / negatief hahahaha )
Vandaag nog niets kunne doen, hoop dingen te doen gehad.... morgen weer een dag !
Misschien ff de lader doormeten ( bedankt Opa Wink ) eerts nog een nachie slapen.... Heb trouwens geen geborrel gehoord / gezien tijdens het laden net.....
en een paar keer gekeken....

Gr

JeePee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza jun 06 2009, 22:51

roberto schreef:
niet om het een of ander,,,, maar wat voor druppelaar gebruik je???
ook die kan wel eens kapot gaan en dan gewoon door blijven laden inplaats van te gaan druppelen.
dan gaat je accu koken en raak je dus je water kwijt.
jullie praten allemaal over de accu maar die raakt niet zomaar leeg!!
tis maar een ideetje hoor.

greets OPA.

Volgens mij zijn druppeladers daar tegen beveiligt, en die stopt wanneer de accu vol is. Het laadt wel of helemaal niet.
De meeste snelladers daarintegen niet die gaan gewoon door of de accu vol is of niet. Het borrelen(schuimen). komt omdat de accu vol zit als je dan door gaat laden kookt de accu droog. weet je zeker dat je er een druppelader op had en geen snellader?

En ik denk voor 90% dat je kromme platen hebt. dat houd in dat er te weinig vermogen in de accu zit of kan, hoelang je ook laad.

Pas op dat je geen andere dingen ermee in je motor sloopt,
bijvoorbeeld je dynamo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza jun 06 2009, 23:09

hmmmmmm, snellader op druppelllader..... ga toch eens kijken!? Ik heb m gekocht als druppellader , maar miischien wel een andere meegekregen?

In ieder geval t bekijken waard heheheh

Bedankt lui!

GR

JeePee
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimeza jun 06 2009, 23:27

klopt helemaal jeroen.
druppelladers moeten inderdaad daar tegen beveiligd zijn.
helaas is het mijzelf al eens overkomen dat een redelijk goede lader op hol sloeg (nou ja,,, zoiets dus).
was lekker wezen rijden ,, accu in prima staat,, bij terugkomst accu gecheckt (alle cellen keurig op peil) en aangesloten aan die druppellader.
vervolgens 3 weken door omstandigheden niet kunnen rijden.
kreeg ontwennings verschijnselen (grijns).
s'avonds lader eraf, motor naar buiten , maar starten HO MAAR.
accu check gaf aan cellen half leeg???
was dus echt een kapotte druppel lader.
sindsdien gebruik ik de OPTIMATE !!
nooit geen last meer.
vanwege mijn zware alarm heb ik dus wel een lader nodig anders is hij na 2 weekjuns dus ook leeg !

dus ik bedoel maar,,,,, ook een druppel lader kan kaduuk gaan.

greets opa roberto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 01:47

Ha Luitjes,

Dan gaan we nu het thema druppel-lader aanpakken.

Hoe maak ik een druppel-lader ???? !!!!!!

Men neme een gewone lader, en meten hier de onbelaste uitgangs-spanning.
Dus..... niets eraan hangen, gewoon meten.

Men neme de accu die geladen moet worden, en nemen hiervan de maximale laadspanning.
Meestal rond de 13.5 volt voor de meeste Lood accu's.
Op deze accu kijken we ook op de opdruk, hoeveel ampère deze is.

Een simpele druppel-lader moet niet meer laden dan 5%. Over enkele maanden, mag dit ook lager zijn, b.v. een 10 Ampère accu, niet meer laden dan 0.5 Ampère.

Nu een klein rekensommetje. Accu = 13.5 volt, de lader meet b.v. 16 volt onbelast.

We moeten dus 16 - 13,5 = 2,5 volt ergens in warmte opstoken ??!!

Dit doen we met een weerstand, en die berekenen we met de wet van Ohm.... jajaja
niet de wet van Tante.

R=U/I oftewel Weerstand is Spanning gedeeld door stroom.
U (volt) = 2.5 en de stroom waarmee we willen laden is 0.5 Ampère. uitkomst = 5 Ohm.

Blijft nog een ding...... wat moet het wattage van de weerstand zijn, zodat we er voor zorgen, dat deze niet af-fikt.

W(attage)= UxI oftwel spanning maal stroom = eureka !!!! ook 5 koeien ??? neeeee Watt.

In dit rekensommetje zouden we dus een 5 Ohm weerstand nodig hebben van 5 Watt.
Een 10 watt weerstand, is nog beter, omdat er een hogere stroom vloeit als de accu leger is.

Kosten bij de elektronika-boer ong. 1-2 Euro. En deze weerstand hoef je alleen maar in serie te hangen met je lader.
Voor de leken, tussen de plus van de lader, en de plus van de accu.

Natuurlijk is dit niet de high tech oplossing, maar werkt wel.

Groetos, Marc

p.s. Apple.......... dit had jij ons toch wel kunnen vertellen met een elektronika achtergrond. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 14:01

Je hebt een lader gemaakt die continue daar blijft laden.
of de accu nou vol is of niet.
En hou je er wel rekening mee dat de uitgaande spanning onbelast 16v is
maar zodra je hem op de accu zet(belasten) dat je spanning helemaal in elkaar dondert.
Dan heb je wel eens kans dat die 16volt op de accu 13 volt geeft.

Maar voor de rest klopt je theorie wel mooi verhaaltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 14:15

Ha die Apple,

Niet helemaal waar.

Over de weerstand krijg je een spanningsval.
Als de laadspanning dan nagenoeg gelijk is aan de accuspanning, is de laadstroom nihil.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 14:20

Daarnaast nog een kleine aangelegenheid.

De onbelaste lader uitgangsspanning is 16 volt.
Logisch dat deze in elkaar stort, als je de accu aansluit.
Dit komt omdat deze maar simpel gelijkgericht is, en niet gestabiliseerd.

Op het moment dat de accu nagenoeg vol is, loopt er geen laadstroom meer, waardoor de lader
spanning weer omhoog gaat, richting de onbelaste waarde.
Daarvoor bereken je ook de weerstand aan de hand van de onbelaste lader-spanning waarde.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 20:41

hmmmmm. Net ff gekeken, "battery charger"
Dusss......... een hele winter een doodgewone accu LADER erop gehad, en geen druppelaar...... Blijkt dus weer,

EERST LEZEN / KIJKEN EN DAN DOEN

Er staat wel links en recht vd controle lamp resp. 20% ( li ) en 80% (re) Maar dacht dat dit de onderste en max. waarde voor het "druppelen " waren.... Hij is er nu af, eens kijken wat ie doet ! Vandaag nog niet, was weer eens oud hollands tandjes weer ( effe een woordspeling voor de censuur van gemaakt heheheh )

Als het enigzins droog is en ik heb ff tijd, meteen ff proberen........ julie horen het!
Ennuh.... kijk ook ff julie lader na hahahaha drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 20:52

met andere woorden,,,,,,,opa was zo gek nog niet.
nooit vergeten dat iets niet zomaar kapot gaat.
als een accu aan zijn tijd zit (5a6 jaartjes) dan kan dat .
maar eerder dan moet het ergens vandaan komen.
ook de eigen spannings regelaar van de motor kan wel eens moeilijk doen.

ja ja. de ouwetjes doen het nog best,,,grijns. lol!

toch leuk dat ik nog wat nut heb,,hahahahahaha.

greets roberto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimezo jun 07 2009, 23:13

Jij hebt zeker nut Rob!! Al is het maar voor de vrolijke noot; je jarenlange kennis wb motorrijden en alles eromheen heeft mij al vaak geholpen.

Heerlijk, zo iemand die de zaken eens nuchter bekijkt... Very Happy Ga zo door!!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimema jun 08 2009, 00:32

thanks very much lovely lady.

en wat die vrolijke noot betreft!!!
misschien dat ze me daarom ook jofel nootje noemen,,mwahhhhaaaaaahahaha.
of komt het misschien meer uit het engels??
dat is dus NUTS.

greets roberto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimema jun 08 2009, 08:22

Ach,ik kwam er gister achter dat ik al een maand voetendeodorant onder me oksels sta te spuiten,vond het al zo vreemd dat er voeten op de spuitbus stonden....
En Peet maar klagen dat die deo zo stinkt....gelukkig ruiken me voeten van zichzelf al niet vies!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitimema jun 08 2009, 08:40

He Es, zullen we elkaar een handje helpen Wink , overleggen we eerst ff voor we wat doen / kopen hehehehehe geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GGRRRRRRR!!! Accu .. Empty
BerichtOnderwerp: Re: GGRRRRRRR!!! Accu ..   GGRRRRRRR!!! Accu .. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GGRRRRRRR!!! Accu ..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» accu leeg!!!
» Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: