Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
blackbird




Man Aantal berichten : 1
Woonplaats : Enschede
Registration date : 24-02-09

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 00:27

Ik heb afgelopen zaterdag een Kawasaki ZL 600 Eliminator gekocht.
Deze moet echt opgeknapt worden, de vorige eigenaar heeft met de kabels gespeelt. sommige kabels zijn door midden geknipt en er een nieuwe kabel aan gemaakt. Deze ZL 600 ga ik opknappen, maarrr......de kabel die op de negatievpool zit, zit er los bij.
Wie kan mij zeggen vertellen waar deze naar toe moet// bevestigd moet worden. Ik kan de plek, waar de kabel naar toe moet, niet vinden.

Alvast bedankt.

Ik denk dat ik jullie hulp op korte termijn ook nodig heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 01:09

Proficiat!!!! Je zult er geen spijt van krijgen!!! Heerlijk ding die 600!
Maar nog wel een hele klus begrijp ik....kennis genoeg hier (alleen niet van mij Embarassed ) Dus hou ik verder wijselijk mijn mond...
Ik ga wel zelf nu ook eens even onder mijn zadel kijken en jouw verhaal hier verder volgen...
Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 01:11

Er zijn hier een heleboel mensen die graag een nieuwe Elirijder van dienst zijn, het gaat helemaal goedkomen Blackbird.
Ik zal zelf ook even kijken.

Greetz Alexander (Kamikaze) cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 01:19

Welkom bij de club!!
Heb je geen foto Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? 180358 van het bewuste kabeltje? Zit er een stekkertje aan of een kabeloog? Een kabeloog zit meestal ergens aan het frame
( massa Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? 446107 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 01:25

Bij die van mij gaat hij naar de rechterkant van het motorblok, vlak naast de zwarte olievuldop en dan met een boutje aan het motorblok, er zit nog een boutje vlak naast, meer naar de voorkant van het blok.
Er zal dus een boutje zitten bij jou rechts van het blok, vlak naast de zwarte vuldop met er vlak naast een gaatje met schroefdraad.
Nu zou het moeten lukken hoop ik.
Veel Eliplezier gewenst.

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? 435879
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 01:27

Hier een foto van de bevestiging Blackbird.

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Accuka10

Groeten Maarten

P.s. leuk eens een actief forumlid een beetje in de buurt te hebben. Welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 21:06

Elk stuk massa op het frame volstaat. Wel goed bevestigen, is een belangrijke.

Groet Peet, welkom bij de club.

Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimedi feb 24 2009, 21:49

Heb je al een manual?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitimewo feb 25 2009, 01:19

Elke goeie massa volstaat natuurlijk, maar het mooiste is als het ook zo origineel mogelijk is.
Tenminste dat is mijn mening, mijn Eli is origineel op de uitlaten en (door schade) het stuur na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????   Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ????? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: