Aantal berichten : 173 Woonplaats : Delft Humor : ook niet Registration date : 28-07-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 17:17
Hey maarten, heb er net nog 1 geUPload. Mischien is je quota bereikt, zal ff naar de instellingen kijken.
Anders mischien een tijdelijke storing, weet niet wat hij zei toen je wilde uppen?
maarten Admin
Aantal berichten : 856 Leeftijd : 51 Woonplaats : Berkelland Humor : dreug Registration date : 30-07-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 18:24
Hij zei niks meer, er gebeurd niks en als ik dan op een willekeurige lege plek in het scherm klik staat er boven in in de blauwe balk: bla bla reageert niet. Nou dan druk ik op het kruisje bovenin beeld om de hele rotzooi af te sluiten en dan komt er een schermpje in beeld dat vraagt of ik het wil beeindigen. Ja dus. En dan sluit internet explorer. En dit gebeurd dus vanaf het moment dat ik op "bladeren" klik.
Maar ik ga het nog eens proberen. Heb je wel mijn PBtje gekregen?
Maarten
st66lm6n
Aantal berichten : 1149 Woonplaats : Delft Registration date : 11-06-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 18:28
Ja paasei, mischien is het tijd om je PC ff te ruimen of opnieuw te installen. Zeker weer op rare site's gezeten hahaha.
Heeft geen reet met de site te maken, gewoon FireFox als browser nemen. http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
Daar kan je hem downloaden, heb zelf ook vaak ruzie met IE. Heb je IE7 al?
Hoi
st66lm6n
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 18:30
Weet niet of je die al hebt maar een spyware opruimer is ook geen overbodige luxe in deze tijden.
Adaware is okee en gratis.
maarten Admin
Aantal berichten : 856 Leeftijd : 51 Woonplaats : Berkelland Humor : dreug Registration date : 30-07-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 18:36
Citaat :
Zeker weer op rare site's gezeten hahaha
.
Ben ook maar alleen.
Maar ik heb laatst CCleaner gebruikt. Verwijderd lekker veel rotzooi, maar ik kon daarna niet meer defragmenteren. Zodra ik mijn windows cdrommetje terug heb gevonden gooi ik alles er af en installeer ik windows gewoon opnieuw. Lekker radicaal.
Ik zal nu even inloggen op mijn desktop, die is wat beter, alleen erg onhandig om op schoot voor de tv mee te zitten.
Maar eerst effe koken, Ravioli, yummmmmmm
Gast Gast
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 19:02
Nieuwe must op het gebied van het verwijderen van "rotzakkies":
malwarebytes anti-malware
En van huis uit natuurlijk SpywareBlaster en Spyware Search and Destroy
Die 3 en een goed AV is voldoende. De rest is troep.
Vind het wel jammer op deze site dat door die galerij links op de index, een en ander verschuift wanneer er fotootkes van een ander formaat tussen zitten. Maakt het een beetje rommelig.
maarten Admin
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 19:23
Ja nu lukt het weer. Maar ik wil graag een foto eruit hebben en vervangen door een van kleiner formaat. Die close up van dat rode kniebeschermetje. Heb al rondgeneusd naar hoe ik die kan verwijderen. Maar lukte me niet. Misschien een adm. taak only?
Groeten Paasei
st66lm6n
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 19:32
Zal het ff aanpassen Maarten, ...morgen ja!! hehehe
Hey Fonz, dat kan ik wel veranderen door hem onderaan te zetten. Maar wat is nou the F*cking problem daarmee? Zie het probleem niet zo maar weet dat je liever op die andere site blijft.
Kan hem er ook tussenuit vogellen maar vind het zelf wel gaaf dat je kan zien wat er geUPt is.
Tot sinas.
maarten Admin
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 19:38
Citaat :
Zal het ff aanpassen Maarten, ...morgen ja!! hehehe
Is goed, heb geen haast.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 20:30
Admin schreef:
Hey Fonz, dat kan ik wel veranderen door hem onderaan te zetten. Maar wat is nou the F*cking problem daarmee? Zie het probleem niet zo maar weet dat je liever op die andere site blijft.
Kan hem er ook tussenuit vogellen maar vind het zelf wel gaaf dat je kan zien wat er geUPt is.
Tot sinas.
Ik ben tevreden met deze site hoor, maar het vakje waar die galerij inzit, vervormt steeds door de verschillende maten foto's. Voor de rest is het top!
cajones
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 46 Woonplaats : Den Haag Registration date : 25-10-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 21:54
Dus als ik het goed begrijp gaan we hier verder?
maarten Admin
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za okt 25 2008, 22:30
Jep, mooi hier he!!
ST44LM4N Admin
Aantal berichten : 173 Woonplaats : Delft Humor : ook niet Registration date : 28-07-08
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum zo okt 26 2008, 12:11
maarten schreef:
Ja nu lukt het weer. Maar ik wil graag een foto eruit hebben en vervangen door een van kleiner formaat. Die close up van dat rode kniebeschermetje. Heb al rondgeneusd naar hoe ik die kan verwijderen. Maar lukte me niet. Misschien een adm. taak only?
Groeten Paasei
Kijk nu eens Maarten? Heb wat dingen aangepast.
Hoor het wel , groetjes
Gast Gast
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum zo okt 26 2008, 12:27
Kan je dat vakje met galerij niet zo aanpassen dat de omkadering niet van grootte veranderd wanneer een van de fotootjes erin kleiner is dan de andere?
maarten Admin
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum zo okt 26 2008, 12:29
ja nu is ie meteen zichtbaar, dank u
Gast Gast
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za nov 15 2008, 17:58
jaa, ik heb wat te zeuren peet,
als ik in een topic zit en ik kijk naar naar het staatje :wie is er online?, is er niemand, maar als ik op :index druk geeft het staatje het wel goed aan.
ik durf het bijna niet te vragen maar... kun je dat eens uitchecken? of moet ik nou op houden
st66lm6n
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za nov 15 2008, 18:14
ZObarom schreef:
jaa, ik heb wat te zeuren peet,
als ik in een topic zit en ik kijk naar naar het staatje :wie is er online?, is er niemand, maar als ik op :index druk geeft het staatje het wel goed aan.
ik durf het bijna niet te vragen maar... kun je dat eens uitchecken? of moet ik nou op houden
Zal er is naar informeren Ed, momenteel zitten er nog een paar andere bugs in ook. Heb al een mail gestuurd naar IVX over het feit dat je na een pagina verversing opnieuw moet inloggen. Erg vervelend. Je kan dit natuurlijk gewoon omzeilen door naar het eliminator.go-forum adres te gaan ipv eliminatorclub.nl. Het is alleen maar een doorverwijzing, het forum staat nog precies waar hij stond.
In het ergste geval haal ik die "widget" (blokje waar het staatje instaat) gewoon weg.
Groetjes Peet
Gast Gast
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum za nov 15 2008, 19:10
da´s ook weer niet nodig Peetje. kijk er soms toch naar,viel me alleen op!
gred,
st66lm6n
Onderwerp: Re: Het nieuwe forum zo nov 16 2008, 12:54
ZObarom schreef:
da´s ook weer niet nodig Peetje. kijk er soms toch naar,viel me alleen op!
gred,
Ik had het gezien Ed, geen idee waarom dit is. Dacht eigenlijk dat het met de inlog te maken had. Als alles goed draait ga ik er achteraan. Het hoort gewoon niet, punt.