Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Brief nieuwe eliminator ZL900

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr feb 13 2009, 18:04

Ik heb even een brief opgesteld aan Kawasaki met een klein verzoek.
Als jullie nog aanvullingen hebben dan graag de brief kopieren en aanpassen. Dan als iedereen tevreden is kunnen we hem versturen. Wink


Beste meneer Kawasaki,

Hierbij willen wij van de Eliminatorclub Nederland een verzoek indienen om de Kawasaki Eliminator ZL900 opnieuw uit te brengen. Ze beginnen namelijk schaars te worden en gezien de technische vooruitgang kunnen ze ook wel een upgrade gebruiken.
Hierbij willen we u er op wijzen dat dit eerder in de jaren 90 bij de ZL600 op een fiasco is uitgelopen.
Graag zouden we zien dat er dit keer wat meer gevoel voor uiterlijk in wordt gestopt. Want laten we wel wezen, geel en paars zijn gewoon geen kleuren voor een stoere motor. Tevens willen we u ook vragen niet te beknibbelen op het vermogen en u zoveel mogelijk aan de orginele lijnen en vormen te houden. Dit geld ook voor het motorblok, stopt u er alsjeblieft geen V-twin in. Nogal saai vind u niet?
Als uitgangspunt kunt u hier op het forum van ons foto's bekijken van de Eliminator van Dhr. M. Hoekstra.

Hoogachtend en arrigato,

Het voltallige ledenbestand van de Eliminatorclub Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr feb 13 2009, 19:41

Sorry maar ik zou best pist zijn als er een nieuwe ZL900 komt.
Hebben we 1 van de uniekere motoren op de wereld ga je daar geen sequal van maken toch?

Ik wil mijn oude Eli houden en wil helemaal geen nieuwe. Nog erger zou ik het dan vinden dat er zo een nieuw ding naast me staat waar Eliminator op staat, mij in het stof laat bijten en vind dat ik op een oud lijk rijd.'

Een hele nieuwe stroming krijg je dan en onze motor is niet meer zeldzaam maar een barrel.

Maar dat is mijn mening, denk dat er meer met me zijn, dit is het uur van de waarheid.
Wie is een Eliminator ORIGINAL fan en wie kan beter een Kawasaki Meanstreak gaan rijden.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr feb 13 2009, 20:28

Leuke brief maar denk je nou echt dat Kawasaki Nederland luistert naar een brief van een forum met 15 actieve leden? affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr feb 13 2009, 20:39

Tja , wa zak zeggen he'.

ik ben heel benieuwd naar een nieuwe ZL900,maar kan hem niet betalen.
denk dat dit model moeilijk te evenaren is,
maar toch ben ik er heel nieuwschierig naar. Brief nieuwe eliminator ZL900 632373

als er een goed artikel in een motormagazine verschijnt zou ik al stralen van trots. sunny

of wellicht kan de heer Kawasaki ten tijde van de 25ste verjaardagwel een groot feest geven voor alle ZL's. Brief nieuwe eliminator ZL900 446107
of een pakket onderdelen maken en voor een prikkie verkopen aan de ZL eigenaren...

kortom ik ben het met jullie allebei eens, we shall see what happens!

er zijn al heel wat brieven en berichtjes naar Kawa gestuurd maar mischien is deze bijdehand genoeg om wel op te reageren Maarten Brief nieuwe eliminator ZL900 631321

de groets Ed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimevr feb 13 2009, 20:51

Er is nu ook een nieuwe V-MAX. Kost maar 22.000 euro. Valt best mee als je het snel leest. Als er een nieuwe ZL zal verschijnen zullen de kosten inderdaad de pan uitrijzen. Nee ik hou het lekker bij mijn zl1000 van 0 tot 96km in 2.88 sec dat is net zo snel als een nieuwe Ducati 1098!!!!!! En als we nog effe wachten rijden we lekker op een retro motor!!!!!!!!1 lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 00:41

Zodra ik "mijn eli" zag was ik verkocht en ik denk dat ze bij kawa heel hard hun best moeten doen om dat resultaat nogmaals te bereiken.
En wat is er nou leuk aan een splinternieuwe,stel je nou eens voor :start altijd,rijd zuinig,rammelt niet............................neeeeh toch maar niet Brief nieuwe eliminator ZL900 325279
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 01:43

zie hier de nieuwe eliclub!!!
Brief nieuwe eliminator ZL900 39812487_ee5d24b2ab

Sorry... ik pas voor een nieuwe eli! laat mij maar sleutelen en roest krabben. Dat heeft zijn charme. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 01:51

De nieuwe Eli moet hetzelfde zijn als de oude, met wat meer vermogen tegen een aantrekkelijke prijs en verder, ..........................?!
Eigenlijk net als nu , gewoon een topmotor!

Brief nieuwe eliminator ZL900 201683

Greetz Alexander.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 02:17

Het was maar voor de gein he!! Wink

Maar ik zou stiekum wel erg blij zijn als er een nieuwe komt. Dat kan altijd zo lekker mee of tegen vallen. De in 1994 (geloof ik) opnieuw uitgebrachte zl600 was in mijn ogen een dikke tegenvaller.

Maar bij Yamaha hebben ze het leuk gedaan met de nieuwe V-Max vind ik. Het orginele ontwerp behouden en toch moderner. (of je hem nu mooi vind of niet doet er even niet toe)

Aan de andere kant is het idd ook niet leuk om op de eerste mooie lente dag een ritje te maken en dan zien dat half motorrijdend Nederland ook eli rijdt.

Een beperkte oplage nieuwe eli's lijkt me echter wel wat. Blijft ie toch nog enigzins zeldzaam.

En....
Citaat :
van 0 tot 96km in 2.88 sec
tja die getallen schijnen ook per bericht te veranderen. Maar goed, rond de 3 seconden is toch best rap voor zo'n oudje Wink

Maar over de brief, het leek me wel leuk om die brief door jullie aan te laten passen en op het eind maar zien wat voor belachelijke brief er uit komt. Hehehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 11:36

zo te zien mag je de brief uit je eigen naam verzenden en niet uit naam van de club aangezien de rest er niet achter staat..... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 12:22

Ok begin ik mijn eigen eenmans clubje wel als jullie er zo over denken Razz Razz Razz

Hehehehehehe.

Als die brief verzonden wordt ben ik bang dat meneer Kawasaki daar niet echt blij mee zal zijn. Hij zal eerder de toevoer van eli onderdelen stop zetten dan een nieuwe eli uitbrengen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 14:30

Het zou leuk zijn als ze voor de 25ste verjaardag een nieuwe cylinderkop uitbrengen compleet met nokkenassen. Een paar 1000 tankies uit de kast trekken, hoewel IK hem al heb en ook niet heel Nederland met zo en mooie tank wil zien rijden laten we die achterwege.

Maar wat kabel en onbereikbaar materiaal als 25ste verjaardag? Prima idee maar hoeveel Eli's rijden er nou nog. Te weinig denk ik.

Citaat :
met wat meer vermogen
Hey Alexander, heb je het gas wel is open getrokken?? ZOnder koppellen door naar de 200??
IK heb geen extra vermogen nodig hoor, trek nogsteeds iedereen zoek tot de 100km/h. En er kan een ZRX1200 blok onder, grotere carbs en weet ik ut wat. OPVOER mogelijheden genoeg, hoewel in 1 sec naar de 100 je nek breekt.

Groetjes Peet
(Ik dacht al dat ik een hele discussie gemist had over brieven naar de Kawa. Wil wel nog naar de Kawa factory in Japan. Liefst op de motor.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 15:48

de ZL's die wij hebben, 900 en 1000 in iedergeval, zijn gemaakt in de Kawasaki factory in Nebraska in de ustates nights of america, geek

heb ik wel eens vernomen,
maar mischien ook wel in Japan, kweenie zeker hoor.. confused

maar lijkt me idd wel kickuh om in zo'n fabriek eens rond te kijken. Rolling Eyes Arrow

(briefje??) lol!

Hoi,
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 18:10

Jaaa briefje!!!! cheers


Beste meneer Kawasaki,

Graag zouden wij als hardcore eliminatorrijders (op uw kosten) een bezoekje willen brengen aan de geboorteplaats van de eliminator, namelijk de Kawasaki fabriek in Nebraska.
Tevens zouden wij dan graag van de gelegenheid gebruik maken om met u rond de tafel te gaan zitten om de eerste ontwerpen van de nieuwe eliminator te bespreken. Ik neem aan dat u onze eerste brief inmiddels heeft ontvangen.

Bij ons vertrek zouden we een kleine attentie (een container gratis nieuwe eli onderdelen) zeer op prijs stellen.

Wij zien uw aan ons beschikbaar gestelde vliegtickets met spanning tegemoet.

Met vriendelijke groet,

De eliminatorclub Nederland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 21:33

Ik heb een test liggen uit Amerika waarin een Eliminator word getest. Uit deze test kwam naar voren dat de acceleratie van 0-96 kilometer in 2.80sec gebeurd. Dus je kunt dus stellen dat dit een redelijk betrouwbare bron is. Het is dus niet zo dat ik maar wat roep.

Brief nieuwe eliminator ZL900 Cyclemarch85page9zl4.th

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 21:35

Kijk dit soort berichten vind ik nou leuk, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimeza feb 14 2009, 21:51

Ok 2.80 seconden, maar we vragen het meteen even na aan meneer Kawasaki als we toch rond de tafel zitten in Nebraska. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo feb 15 2009, 00:59

Misschien te laat, maar ik ben het eens met Maarten. Versturen die brieven! Brief nieuwe eliminator ZL900 631321
Wat moet je nou met 25 jarige ouwe meuk, als je nieuw kunt krijgen?! Ik stond zelf vorige week zonder benzine langs de kant. Dus wens één is een grotere tank. (En goedkopere benzine). Wens twee is een beetje zuiniger verbruik. Wens drie is een uitlaat die nooit meer rot. Wens vier is een zelfpoetsende motorfiets. Als je lekker hebt gereden en hem parkeert, wast en poetst de Eli zichzelf. Moet kunnen toch?
Verder hoeft er niks te veranderen aan het ontwerp, de kleur (zwart), de looks en de prestaties.

En wij, als ambassadeurs van de Eliklup Nederland, kunnen desgewenst onze ouwe inruilen voor een nieuwe. Als dank van meneer Kawa dat we zo merk- en typetrouw zijn. Dus Maarten, mijn naam mag onder de brief!

Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo feb 15 2009, 01:16

Hahahahahaa Haal die joint eens uit je hoofd Wimmo!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo feb 15 2009, 14:48

Citaat :
Wat moet je nou met 25 jarige ouwe meuk, als je nieuw kunt krijgen?!


scratch

Zat nieuw te krijgen, en vast veeeel zuiniger. Toch de verkeerde motor ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimezo feb 15 2009, 16:08

Admin schreef:
Citaat :
Wat moet je nou met 25 jarige ouwe meuk, als je nieuw kunt krijgen?!


scratch

Zat nieuw te krijgen, en vast veeeel zuiniger. Toch de verkeerde motor ?

Een nieuwe Eliminator natuurlijk! :%^&: Duh... Want eens een Eli, altijd een Eli!

En Maarten, ik heb nooit een joint in mijn hoofd! Sigaretten okay, shag okay, bier okay; maar dat laatste weer niet als er nog op de motor gereden moet worden. Een mens heeft zo zijn principes, niet dan?

Greettzz!

Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimema maa 02 2009, 22:07

Brief nieuwe eliminator ZL900 User2010

Hey lui!
als ze hier nou eens een Eliminator van maken? drunken
driekwart van de fiets is er al,

nu nog een tank,(okee iets meer inhoud dan nu)
zadel (900 zadel graag)
wat kapjes en klaar.
oja het kontje niet vergeten!!!
en een vetter achter wiel,

dit is een blote Kawa Concours 1400 geloof ik.
(kan zijn dattie hier anders heet)

nou?.. nou?.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedi maa 03 2009, 10:42

Hmmmm, volgens mij al eerder gezegd, maar als ik zie wat ze de nieuwe Vmax ( sorry, f vloeken wahahahah ) hebben aangedaan ben ikzelf niet zo happig op een nieuwe Eli......
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedi maa 03 2009, 20:16

JP schreef:
Hmmmm, volgens mij al eerder gezegd, maar als ik zie wat ze de nieuwe Vmax ( sorry, f vloeken wahahahah ) hebben aangedaan ben ikzelf niet zo happig op een nieuwe Eli......

eindelijk iemand met een Eliminator hart.
Nou nog rijden JPtje, ga je nou nog mee naar de Ardennen? FF lekker er tussen uit!

Groetjes Peet Brief nieuwe eliminator ZL900 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitimedi maa 03 2009, 21:07

T zou wel lekker zijn idd.... maar ik moet t nog ff afwachten....... desnoods in een tent of bij lekker weer een zei aan deeli en knorren ! ( gaan jullie ook nog bere-geluiden horen whahahaha )

Ik heb een leuke nwe baas die me ineens 8 dagen vakantie zelf laat betalen via overuren . T was bekend dat ik niet voldoende dagen had ( in sept begonnen en had al vak. geplanned voor eind sept en eind oktober) geen punt, die dagen regelen we wel ! Dus niet ! Het extraatje wat ik lekker voor de vakanties wilde opbouwen is du s op deze manier in rook ( helaas geen burn-out rook ) opgegaan....... ahja, we kijken vooruit en ik beslis tegen die tijd wel !


Greetz JP
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brief nieuwe eliminator ZL900 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brief nieuwe eliminator ZL900   Brief nieuwe eliminator ZL900 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brief nieuwe eliminator ZL900
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het nieuwe forum
» NIEUWE SMILEYS
» nieuwe look op de site ??
» Nieuwe beheerder
» Nieuwe club t-shirts ECN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: