Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Hoe ben jij verzekerd met je motor

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 13:03

Admin schreef:
Zal de prijs van de ZL900 wel omhoog gaan ten opzichte van de ZL1000.

GrPeet affraid

Hmmmm, nog voorzichtiger rijden.........................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 13:06

Ha, worden de 85jes nog waardevoller!! Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 13:07

ZObarom schreef:
Ha, worden de 85jes nog waardevoller!! Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 911129

Misschien merken we dat tegen die tijd wel aan de taxatie, want dat moet iedere 3 jaar gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 13:19

Citaat :
Misschien merken we dat tegen die tijd wel aan de taxatie, want dat moet iedere 3 jaar gebeuren.

Vind het taxeren van een ZL wel een beetje overdreven. Welke idioot pikt er nou een Eliminator. Van je taxatie kosten kan je beter een extra slot kopen tegen bv Joyriding, een andere reden voor diefstal zie ik hier niet.

Neem dan ook aan dat je alleen bij een ALL RISK verzekering je schade vergoed krijgt bij een ongeval en diefstal?

En voor de verkoop is het ook niet van belang. De prijs word niet bepaald door het taxatie rapport maar door de marktwaarde. Kan een ZL wel getaxeerd worden op 6000,- euro maar dat wil niet zeggen dat je dat er dan voor krijgt.

Diefstal is niet interessant gezien het bouwjaar, rammelende blokken, missende kapjes en interesse. Ook Eliminator Nederland is klein. Je kan dan alleen de onderdelen verkopen en dan ook nog eens niet aan de meeste Nederlandse Eli rijders omdat die elkaar enigsinds kennen.

Groetjes Peet


Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 18:04

Hmmm dus als je bij de eliminatorclub komt is dat ook een beetje een soort garantie tegen diefstal!!!! En het kost je geen snoep! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 19:03

maarten schreef:
Hmmm dus als je bij de eliminatorclub komt is dat ook een beetje een soort garantie tegen diefstal!!!! En het kost je geen snoep! Very Happy

Mwah, dat ook weer niet helemaal helemaal of eigenlijk helemaal niet hahaha. Garantie tot de voordeur. Maar ik schat de kans dat je Eliminator gestolen word erg klein in. Of hij moet echt in nieuwstaat verkeren of zo erg gemod als die van MarkZL of ZLEM, mischien die van Ewoud. Maar zou echt niet weten waarheen je ermee zou moeten gaan om het kwijt te raken.

Onderdelen van 25 jaar oud zijn ook geen handel denk ik. Probeer je Eliminator maar is in onderdelen te verkopen, levert geen hol op of je moet veel geduld hebben.

Toch schiet mij wel binnen dat er toen een verbouwde ZL1000 uit volgens mij GB gepikt was. Een roze/rode meen ik me te herrinneren maar dat is het enige wat IK in ieder geval gehoord heb over diefstal van een Eliminator. Het kan altijd gebeuren maar ik verzeker hem het liefst zo goedkoop mogelijk. Weet niet hoe ik er over denk als mijn motortje er straks tiptop uit ziet.

Groet Peet Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 103915
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 20 2008, 20:34

Volgens mij hebben we hier pas foto's gezien van een roze...... lol!

Kijk....komt het toch uit!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitimema dec 22 2008, 22:52

Ach ik heb mijn motor verzekerd omdat het verplicht is. Ga ik een keer op mijn plaat, jammer dan. ( hoop natuurlijk van niet) En als ik ooit een ongeluk door mijn schuld veroorzaak krijg ik zelf geen fluit. Alleen de tegenpartij is gevrijwaard van kosten. Dus voor mij moet het ook zo goedkoop mogelijk. :%^&:

Als de verzekering er onderuit kan komen om niet te hoeven dokken, naaien ze je ook nog. Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 79088
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij verzekerd met je motor   Hoe ben jij verzekerd met je motor - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij verzekerd met je motor
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» motor verplaatsen
» Schotland op de motor
» Motor Treffen Rijnsaterwoude
» Motor kopen voor Dummies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: