Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Aanpassing ivm te lange benen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 14:04

Hallo allemaal,

Ik heb een persoonlijk probleem met de Eli.
Ik ben namelijk eigenlijk te lang voor dat ding. Een andere motor is echter geen optie. Dus dat vergeten we maar meteen.

Nu heb ik vaak krampaanvallen in mijn heupen als ik op de motor stap. Moet ik na tien meter weer stoppen om mijn benen te strekken. Erg irritant.

Nu wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn om mijn voetsteunen naar achteren te plaatsen zodat de hoek van mijn benen tov mijn romp vergroot wordt.
Beetje meer zoals op een racertje zeg maar.
Maarrr ik wil wel weer terug naar orgineel kunnen gaan.

Iemand ervaring met zoiets of ideeen?

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 14:55

He Maarten,
je zal er wel over nagedacht hebben , maar het lijkt mij dat je de voeten juist naar voren plaatst als je lange benen hebt.

correct me if i'm wrong.

er zijn ELI rijders met forward controlls,
mischien iets om uit te vogelen. (zal eens wat opzoeken)

nu heb jij geloof ik van die case guards, beugels om het blok,
is dat niets om je voeten op te laten rusten?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 15:07

Nee dat zou je denken idd. Maar forward controls strekken je onderbenen tov van je boven benen. Dit veranderd echter niets aan de positie van je heupgewricht. Tenzij je de forward controls heel laag hangt. Je zult misschien zelfs het tegenovergestelde effect bereiken omdat je wellicht je benen nog hoger moet plaatsen en je dus de hoek bovenbenen en romp/ bekken juist verkleind.

Als je de voetsteunen naar achteren verplaatst zullen je knieen misschien meer doorbuigen maar je bovenbenen meer naar onder waardoor je bovenbenen een minder grote hoek maken met je romp/ bekken. en het zijn die spieren die verkrampen.

Ik zal eens een tekening proberen te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 15:14

Ja, Maarten; en ik ben te kort, maar ken ook het probleem van kramp-aanvallen, ik vraag me af of er iets aan te doen is...
Ik vraag me ook af of het dan wel met de lengte te maken heeft, en niet meer met de hoek waarin je zit...
Op andere modellen motoren zit je meer op je armen te steunen, of zoals bij een shopper (met forward controlls )zit je meer op je onderrug, wat ik totaal niet comfortabel vind zitten...
Ik denk dat het prettigst is dat je soms even van houding kunt veranderen...al zal daar het probleem van jouw lange benen een rol gaan spelen.
Even een "warming-up"voordat je gaat rijden?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 15:25

Ik heb even een tekening gemaakt en moet toch tot de conclusie komen dat Forward controls theoretisch iig ook een optie zijn.
Toch een goed idee dus Ed.
Echter vind ik het mooier als ze naar achter geplaats kunnen worden.
Persoonlijk vind ik forward controls te chopperig.

Ik wil de voetsteunen iig niet lager hebben dan ze nu zijn.
Maar er is wel verschil te zien op de tekening in de positie van het heupgewricht. Ik denk dat het wel zal schelen.

Warming up? Tja, ben niet zo sportief. Ik los het liever technisch op. Ook voor lange afstanden lijkt me dit beter voor mijn rug. (ook een zwakke plek)

Ik zal zo eens wat gaan passen en meten op mijn ZL om te zien of de theorie ook in praktijk werkt.
Aanpassing ivm te lange benen Elipos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 16:00

mischien kan je met een stel lijmklemmen een soort van pas posities na bootsen.

ben even wezen kijken en dat zal ook wel puzzelen zijn.

de linker voet steun is naar achter te verzetten geloof ik
maar de rechter staat al in de achterste stand.

mischien hoef je er maar een echt om te bouwen.

Later Ed,
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 17:13

We zitten op een lijn Ed Very Happy

Ik ben al aan het prutsen geweest en heb de linker voetsteun naar achteren gezet zoals je al zei. Moest wel de steun omkeren maar dit is zo gepiept.

Zit al een stuk beter. Echterrrr.... ik heb clownsschoenen nodig om nog fatsoenlijk te kunnen schakelen. jocolor
Dus ik heb het hele schakelpookje losgehaald en gekeken of er een van een 600 op paste. (had ik nog liggen) Ik denk na wat buigwerkzaamheden dat dat wel gaat lukken. Het metaal is behoorlijk sterk dus er zal op zijn minst een bankschroef aan te pas moeten komen.
Misschien dat het nog wel fijner schakelen wordt ook, aangezien ik de 600 pook direct op de schakelpin aansluit ipv indirect zoals het orgineel via bolkogeltjes en stangetjes zit. Is allemaal toch wat gevoeliger voor speling.

Er van uitgaande dat dat allemaal zal lukken moet ik me idd even concentreren op de rechter voetsteun. Dit wordt een heel ander verhaal. Hier zal wat voor gefabriceerd moeten worden.

Zoals Ed al zei, die voetsteun rechts zit al naar achteren helaas. En de rempedaal moet dan ook aangepast worden. Misschien dat ik een kortere op de sloop kan vinden. Anders eentje verzagen en weer lassen.
Wordt nog een hele operatie. Maar wel leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 20:14

Hmmm het buigen van die 600 schakelpook blijkt toch wat moeilijker te zijn. Ook hier zal een custom made schakelpook voor gemaakt moeten worden wil ik het ook nog mooi hebben.
Nu kan ik alleen omhoog schakelen. Als ik naar beneden schakel komt de pook tegen een framebuis aan.

Dusss ik moeten meten en passen, ontwerp maken, juiste metaal vinden, een lasser ken ik al.
Een ander probleempje wat ik tegenkwam was dat de zijstandaard wel goed inklapte maar dat het uitsteeksel net onder de voetsteun komt. Geen ramp maar wel een beetje onhandig.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 20:19

Hier is een foto van hoe het nu zit zonder schakelpedaal. De rode markeringen geven aan waar de pedaal nu tegen aan komt en de rode cirkel is waar ik direct de schakelpedaal aan wil bevestigen.

De voetsteun is al naar achteren geplaatst op de foto.

Aanpassing ivm te lange benen Voetst10
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 20:33

Hee Maarten ouwe planner !!

Misschien een idee..... alleen hoop ik niet dat dit een beetje dom overkomt... maar hier komt ie:

Zou je tijdens de rit je voeten niet op de steps van de duo kunnen zetten? Ik heb de originele uitlaten en bijbehorende steunen er niet meer op zitten, maar ff uit t blote hoofd zou dat ook moeten kunnen...... of zit ik er zoooooo ver naast dat dit echt raar word qua zit hahhahaha.... scheelt wel een hoop sleutel en fabriceerwerk...... ALS het zou passen dan hahahahah

Ik hoor het wel, gek of misschien een idee

JP
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 21:27

Hmmmm Ik denk dat dat weer te ver naar achteren is JP. En ze zitten (uit mijn hoofd) ook hoger. Ik denk dat dat weer een andere onhandige zitpositie wordt.

Ik zat nog even te denken na jouw idee gelezen te hebben om de achterste steunen naar voren te verplaatsen. Maar dat gaat niet echt mooi staan denk ik.

Eigenlijk wil ik het zo dat het nauwelijks opvalt.

Volgens mij moet het wel kunnen met wat roestvrij staal en de uiteinden van de 600 schakelpedaal.
Ik had het idee om eerst een vorm te maken van wat makkelijker te buigen materiaal/ metaal. En dan aan de hand van die vorm een schakelpedaal te maken van roestvrij staal.

Voor de rechter kant wil ik dan een soortgelijke rempedaal bij de sloop halen en als nodig die inkorten. Ik zaag liever niet in orgineel spul.
Voor de rechter voetsteun bevestiging is wat meer denkwerk nog nodig.

Ik heb al even gezeten met de linker steun naar achteren en er is zeker verschil. Waar ik eerst met de knie tegen de tank kwam, komt hij nu tegen de kniebeschermers. (zoals het hoort)
Ideaal zal het niet worden, maar het is wel beter zo voor mij. Very Happy

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 21:32

maarrreeee.......... hoeveel meter steek jij boven NAP uit ? geek Hahahah Ben zelf 1.90...... maar krijg alleen een houte reet bij een lange rit..... pale
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 21:46

Ja, ik ben 1.97 en misschien heb jij korte pootjes lol!
Heb je nooit krampaanvallen dan? Ik wel en vind ze niet fijn.
Sowieso is de Eli niet echt gemaakt voor lange mensen denk ik. Dus lange mensen moeten inventief zijn Wink

Als het allemaal klaar is moet je maar eens op mijn Eli gaan zitten, ik denk dat je wel verschil zult merken in positieve zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 22:05

Even het verschil laten zien.
Eerste foto is zoals het orgineel zit, tweede foto is met de voetsteun andersom (naar achteren) gemonteerd. Zie je het verschil???

Aanpassing ivm te lange benen Zitpos10

Aanpassing ivm te lange benen Zitpos11
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 22:11

Op lange rechte stukken doe ik mijn voeten wel op de achterste steunen, zoals JP al zei, ik vind het wel relaxed rijden en krijg er geen kramp ofzo van. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jo

Jo


Man Aantal berichten : 67
Leeftijd : 37
Woonplaats : amsterdam
Humor : als medicijn
Registration date : 08-03-09

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 22:17

opzich zie je aan het verschil wel dat je knieen een stukje lager zijn, krijg je dan geen last van je tenen? omdat je die in een te korte hoek naar je scheenbeen hebt?

jordi
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimezo apr 26 2009, 22:26

Tja mij probleem zit hem ook eigenlijk al meteen bij het opstappen. Dan krijg ik die krampaanvallen. Als die krampaanval weg is is er verder geen probleem meer.

Ja ik snap wat je bedoelt Jo. Maar dat is een kwestie van pedalen naar beneden afstellen. Dan komen je voeten mischien niet helemaal recht op de steunen te staan maar de hoek schenen/ voeten blijft dan hetzelfde. Je voeten wijzen dan alleen iets meer naar beneden.

Maar ja, zoals ik al zei, het is een persoonlijk probleem. Er zijn denk niet veel eli rijders met zulke lange stelten Wink

Maar misschien zit dit ook wel een stuk fijner voor mensen van 1.80 of zo. Voor mij zal het in ieder geval aan comfort verbeteren.
Ik hoop dat het voor de Ardennen trip klaar is, anders moeten we behalve tankstops ook nog krampstops inlassen albino

Dussss lange mensen, volg mijn topic!!!!! Hehehehehehe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 10:10

Op mijn motor zitten nu backward controls,we zullen zien of dat beter is.
Forwardcontrols hebben mijn inziens een veel te hoog chopper gehalte.

Ik weet ook niet of het een specifiek lange mensen probleem is,volgens mij heeft iedereen die Eli rijd regelmatig kramp in zijn heup gewricht....ik zette inderdaad nog weleens mijn voeten op de achtersteunen maar die zitten er niet meer op bij mij sinds ik die supertrapps heb.

Ben benieuwd naar je oplossing Maarten!

grtz, albino
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 12:09

Citaat :
Op mijn motor zitten nu backward controls

Hmmm interessant. Kun je een foto ervan plaatsen? Passen die ook op een 900?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 12:57

Citaat :
Ik weet ook niet of het een specifiek lange mensen probleem is,volgens mij heeft iedereen die Eli rijd regelmatig kramp in zijn heup gewricht

Precies Es!
Heeft het niet meer met de leeftijd en de stramme ledematen te maken? Vandaar mijn idee voor een warming-up...wordt lachen in de Ardennen; eerst met zijn allen ochtendgymnastiek!!! Very Happy
Als kort mens heb ik het voordeel dat ik nog wat kan schuiven op het zadel en dus eens even van houding kan veranderen, maar het is lastig als je benen verkrampen...en het komt idd vanuit de heupen...
Heeft m.i. ook met de temperatuur en vermoeidheid te maken..maar het zal ook zijn; hoe langer de benen hoe meer afknelling van de vaten..
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 14:05

Kijk, ik zal het even perfect uitleggen Very Happy

IK heb al een kramp aanval als ik op de Eli stap.(ik heb dan de motor net gestart) Dus vermoeidheid en temperatuur is niet het probleem.
Ten tweede: Zelfs als ELKE eli rijder wel eens krampaanvallen heeft, wil dit niet betekenen dat IK dat maar moet accepteren. IK (Maarten Hoekstra) heb er last van dus IK wil er wat aan doen.
Ten derde: Kijk eens naar die foto van de hoogte van mijn knie!!! Is toch eigenlijk geen gezicht. Als een volwassene op een kinderfietsje!! Suspect

Ten vierde: IK BEN NIET OUD!!!!!! lol!

Ok misschien dus niet specifiek een lange mensen probleem, maar voor mij wel een probleem.

Ik ben ook niet op zoek naar een perfecte oplossing, maar iets meer comfort zal wel fijn zijn. En ik denk dat die foetus positie die ik nu heb verbeterd kan worden.
En stel je voor dat ik een mooie oplossing vind!!! Dan komt dat hier op het forum en kunnen jullie er allemaal van mee profiteren!!! Very Happy

Dussss nu niet meer verder gaan over de oorzaken van de kramp, maar meer oplossings gericht denken.

P.s. Een warming up zal ongetwijfeld helpen Lisan, maar ik houd gewoon van knutselen en technisch dingen oplossen.

Ik ben ook Ergotherapeut eigenlijk en ben me er erg van bewust dat mijn zit positie op de Eli alles behalve goed is. Ik was liever Ergonoom geweest, maar ja, wiskunde he!! scratch Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 14:06

Als je hem inruild voor een ZL1000 ben je er ook vanaf.
Maar kramp heb ik ook, heeft niets met de motor te maken maar met je lijf.

Verder steppies naar achter staat goed Maarten, alleen idd even een andere schakelpook maken/kopen cq laten maken. Check de highway hawk ff, mischien hebben ze ze standaard.

http://www.highwayhawk.com/

De 900 is nu eenmaal niet voor ECHT lange mensen. Verhaal van JP klinkt leuk maar kan zien dat hij niet vaak rijd. Ik leg ze er ook wel is op maar dat hou je geen 15 minuten vol. Veel te hoog, knie te ver doorgebogen. Gaat je kleding weer kl*t* zitten.

Ook met een noodstop ben je IETS langer bezig je voeten naar de pedalen te brengen als ze niet blijven haken.

Ikzelf zet altijd het puntje van me schoen op het steppie en mijn hak steunt op de schertsplaat. Altijd,.. maar ik ben maar 1,80.

Of je doet het zo:
Highway steps,.. zonder controlls,. wel een beetje chopper.
Aanpassing ivm te lange benen EMILINATOR_HETBEGIN
Als je een valbeugel hebt kan je daar je poten op kwijt OF je voetsteunen.

Groet Peet ,..suc7 verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 14:20

Citaat :
Ook met een noodstop ben je IETS langer bezig je voeten naar de pedalen te brengen als ze niet blijven haken.

Dat is idd ook nog zoiets, ik houd liever mijn voeten ten allen tijde bij de controls.
Ik denk dat het een custom job gaat worden, vooral rechts gaat interressant worden. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 17:01

Aanpassing ivm te lange benen Dsc04010

Zoals je ziet zit het steppie bijna 10cm verder naar achter.
Citaat :
vooral rechts gaat interressant worden

Dit is rechts,. links is lastiger ivm de schakelpook.

Es heeft deze laten maken door/via MarkZL1100, mischien dat je hem kan pm-en.
Je kan ook even gaan kwijlen op: http://www.rizoma.com
http://www.rizoma.com/Prodotti/ProdottiUniversal.cfm?ID_categoria=12&IDSez=1
http://www.a1asportbike.com/Rear_sets_for_sportbikes_s/222.htm
http://www.motogio.com/store/product.php?productid=16476&cat=273&page=1

http://www.motogio.com/store/product_detailed_images.php?productid=16476

Klik hier maar is wat rond, keuze zat scratch
Aanpassing ivm te lange benen PE070B

Groetjes Peet Aanpassing ivm te lange benen 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitimema apr 27 2009, 17:56

Ik denk dat ik MarkZL1100 even ga mailen. Very Happy

Ik moet eerlijk toegeven dat ik me enigzins verkeken heb op dit project. Maar goed, ben destijds ook niet voor niets lid geworden van dit Forum Very Happy

Thanks peet!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanpassing ivm te lange benen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassing ivm te lange benen   Aanpassing ivm te lange benen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanpassing ivm te lange benen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: