Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT

Ga naar beneden 
+4
slayeric
roberto
st66lm6n
maarten
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 26 2009, 21:35

Hij is al 253 keer bekeken op marktplaats. De meest bekeken ZL600 op het moment!! Very Happy
Maar het blijft bij kijken vooralsnog scratch
Of zitten jullie hem elke keer op marktplaats te bekijken????? lol!

Gr Mrtn
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 02:27

Typisch hollands.. Kijkuh kijkuh , maar nie koopuh lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 02:43

chips!!! nu heb ik me er ook schuldig aan gemaakt. en jij een kijker rijker lol!

Ik zou die minpuntje uit je advertentie halen Maarten. Dat schrikt nl. behoorlijk af.
Kunt een geinterreseerde beter uitnodigen voor een bezichteging en dan die puntjes laten zien. Dan staan ze er live bij en zien ze wat voor mooie machine het is en zien ze die minpuntjes wel door de vingers. Zeker als hij goed loopt.

Het nummerplaatje op de sissybar vind ik persoonlijk wel mooier. Geeft meer een indruk van "eat my dust" Nu houd je kenteken de "dust" tegen. VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 729699
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 11:19

Ja maarrrr, gaat dat niet vreemd staan als die minpuntjes opeens weg zijn???

Die nummerplaat hoort zo Eric, als ik dat (netjes) wil veranderen moet er nogal wat aangepast worden. (denk aan bevestiging, maar ook nummerplaatverlichting) En daarbij, ik houd hem liever orgineel.

Ik heb hem trouwens met opzet "eliminator" genoemd, al is dit officieel niet voor de 600. Maar zoekterm technisch wel handig dacht ik.
Er staan wel wat onwaarheden in de overige advertenties zeg.
Zo zou een ZL600 de tegenhanger zijn van de V-max????? scratch
En wordt er een ZL600 een EL 600 genoemd en is gebouwd in 1987, ik dacht dat de 600 alleen in '85 en '86 gemaakt was?

Maar ja, misschien ben ik ook wel TE eerlijk soms. Ik zal eens nadenken over het weghalen van die minpuntjes.
Ik zet er wel bij dat ie erg goed is in bochten nemen en wheelies en stoppies geen probleem zijn of zo. lol!

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 28 2009, 12:37

Ik zou de minpuntje ook weg halen als ik jou was. De minpuntjes die je hebt zijn niet eens ontzettend erg. Eigenlijk te verwaarlozen voor zo'n motor. Maar als je ze zo noemt overschaduwd dat juist het feit dat het een goed onderhouden motor is met alle bonnetjes bla bla bla.

feit blijft dat je de minpuntjes als laatste leest in de advertentie, wat je als laatst leest blijft het best hangen he.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 01 2009, 02:15

Ja ik heb de minpuntjes verwijderd. En de teller staat op 315 keer bekeken! Very Happy
Maar nog geen kopers scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19 2009, 18:20

Vandaag even de 600 weer van stal gehaald na lange tijd. Even de oude benzine uit de carbs laten lopen, verse uit de tank er bij. Starten en rijden Very Happy . Jaja niet stuk te krijgen dat ding. Wel even banden spanning gecontroleerd en remvloeistof ververst.
Moet wel zeggen dat die 600tjes niet zo goed remmen als de 900. Ze zouden er eigenlijk een bubbele remschijf op moeten zetten.

Maar hij rijdt nog als een trein. hehehehehehehe

Vandaag ook mijn eerste reactie gehad op de advertentie, maar nog niks concreets. Moet nog wat heen en weer gemaild worden misschien.

Vroeeeeeem!!!! Maarten afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19 2009, 19:19

Ja Maarten; ik denk dat nu de betere tijd aanbreekt voor de verkoop...het gaat bij menigeen weer kriebelen...en ook de lessen gaan weer in volle gang binnenkort...
Succes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19 2009, 20:18

Hey Maarten,
ik heb nog gelobby'd voor je bij een collega van me.
maar hij houd het bij z'n huidige motor,zegt ie.
een virago 5oo cc. Suspect pale
jammer hoor, een zl 600 is echt iets voor hem, maar helaas.

suk6 met de verkoop en ik hou me oren open.

gred,
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimema maa 23 2009, 16:41

Hoi allen,

De eerste belangstellende vond hem te duur en ik vond van niet.
Maar vanmiddag komt er iemand anders kijken naar mijn ZLtje. Ik houd jullie op de hoogte.

Gr Mrtn
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 02 2009, 12:40

De kijker heeft toch gekozen voor een andere motor. Even goede vrienden. Wink
Kreeg nog een mailtje van de eerste geinterresseerde, ze wil toch even komen kijken.
Heb het gevoel dat het nu enigzins gaat lopen met de verkoop. Zal ongetwijfeld ook aan het weer liggen.

Iemand nog wat gehoord van eventueel geinteresseerden in jullie omgeving?

Groet Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 05 2009, 14:50

Ja!!!!
Net gesproken met een geinteresseerde. En we hebben handen geschud op 1300 eurie. Ik heb het gevoel dat mijn schatje een goed nieuw baasje krijgt en ik vind het prima zo. Smile
Vrijdag komen ze hem ophalen en zaken regelen. En als alles daadwerkelijk geregeld is, haal ik hem van marktplaats.
Wel grappig dat haar man meer naar mijn 900 stond te kijken dan naar de 600. Het blijft een mooi ding he die 900!!! Very Happy

Doet toch een beetje pijn hoor. Jaren lang mijn eerste goede motor geweest. Crying or Very sad
Maar ja, d'r is een tiet van kom'n en een tiet van goan. Sad Zoals wie dat in 'n Achterhoak zegg'n.
Ik weet het, liever niet te veel emotioneel gedoe op het forum maar toch.....snifff, snifff Sad Ik zal toch de komende tijd met een leeg plekje in de garage geconfronteerd worden. Crying or Very sad Het is toch meer dan "gewoon" een machine he!!

Maar goed, hij komt straks naast een Goldwing te staan, dat is toch ook wat waard. Very Happy

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 05 2009, 18:36

Zeg Maarten,

Voordat ie weg is, nog een paar fotootjes van maken.

Inlijsten en ophangen.

Kun je er af en toe nog eens bij gaan staan te janken, als je der mist. Crying or Very sad Crying or Very sad

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 05 2009, 18:48

Ja goed idee, ga ik doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimema apr 06 2009, 13:34

Citaat :
Kun je er af en toe nog eens bij gaan staan te janken, als je der mist

Kommop man, het is maar een stuk ijzer!!

Groet Peet, gefeliciteerd met de verkoop Maarten. Ga je het geld weer terug doen in je 900?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimema apr 06 2009, 13:53

Citaat :
Kommop man, het is maar een stuk ijzer!!

Hoe kun je zo harteloos zijn???? Dat "stuk ijzer" heeft me door weer en wind in zomer en winter daar gebracht waar ik moest zijn toen ik nog geen auto had. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost!!!! lol!
Maar serieus, een beetje weemoedig wordt ik er wel van. Ik ben best wel een gevoelig typje hoor. Embarassed Ik vertrouwde mijn 600 meer dan sommige mensen.

Het geld van de verkoop blijft voorlopig even op de bank staan. Ik heb nu op het moment ook niet al te veel te besteden aan de 900. Maar van het winter zal ik ongetwijfeld weer het een en ander aanpakken en zal ik het technische gedeelte van het forum ook weer voorzien van nuttige informatie.

Kreeg gisteren een paar uur na de verkoop nog een e-mail van een vroegere buurman van mijn ouders. Hij herinnerde zich mijn 600 nog en zag hem op marktplaats staan. Jammer dat ie net te laat was met reageren, als hij hem gekocht had, had ik hem nog eens wat gemakkelijker kunnen bezoeken.
Maar verkocht is verkocht, geen rare, sneaky, terug-komen-op-een-overeenkomst, praktijken hier.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 10 2009, 11:32

Hij is weg Sad
Topic afgesloten, snifff

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zl600 te koop
» ZL600 in onderdelen TE KOOP
» ZL 900 ONDERDELEN! VERKOCHT
» ZL velgen te koop
» GPZ 1100 te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: VRAAG & AANBOD-
Ga naar: