Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT

Ga naar beneden 
+4
slayeric
roberto
st66lm6n
maarten
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedi dec 30 2008, 01:31

Daar gaat ie dan!!

Ik bied mijn schatje te koop aan vanwege het verliefd worden op haar grote zus. Liefde is hard soms. Crying or Very sad

Het is een ZL600 uit 1986.
Ik heb er zelf toendertijd roestvrijstalen uitlaatbochten onder gezet. (loopt ook wat minder geknepen hierdoor)
Er zit sinds 3 a 4 jaar geleden een nieuwe cdi unit in. (duuuuuur!!!!)
Er zit nog genoeg profiel op de banden.
Accu is dit jaar (2008) nog vernieuwd.
Ronde dop links op het blok bij begin cardan is dit jaar (2008) vernieuwd vanwege lichte lekkage.
Er zitten schokbrekers van een Vulcan op. (lijken op de zl schokbrekers) (Orginele aanwezig maar ze zijn lek)
Geen lekkage (meer) van welke vloeistof dan ook.
Mooier stuur dan het orgineel. (maar dat is de mening van de huidige eigenaar)
Verder zijn er verschillende onderdelen in de loop der jaren vervangen door of nieuwe of van de sloop. (Koplamp is ongeveer 5 jaar oud b.v.) Duuuuuur!!!!

Minpunten zijn:
Scheurtje in het zadel.
Alarmverlichtingsknopje blijft niet ingedrukt. (kaduuk dus)
Stofkapjes rubbers van de voorvorkpoten zijn niet goed meer. (vertonen scheurtjes.)
Niet veel mee gereden de laatste 2 jaar, (dus veel stilgestaan en in geen 2 jaar een beurt gehad)
Hier en daar krasjes (tank, spiegels vooral)
Geen reflectors meer op de zijkant van de radiator.
Geen stickers meer op de tank. (tank is 5 a 6 jaar geleden opnieuw gespoten)
Het zwarte deksel linksonder op het blok is van een GPZ, die van de ZL600 is orgineel verchroomd.
Ik heb twijfels of ik de uitlaatpijpen goed gemonteerd heb, volgens mij hangen ze iets te laag nu.

Verdere info:

35.367 mijl op de teller. (= 56.587 Km)
Kenteken afgegeven op 29-04-1992
Reparatie bonnen zijn aanwezig. (de meeste tenminste)

Ok nu het gevoelige stukje....de PRIJS!!!!

Hmmm laten we zeggen dat ik begin bij 1500 euro.

Overige info die ik nog vergeten ben, kan gewoon opgevraagd worden bij mij.

En ja ik weet dat het zinloos lijkt een eli aan te bieden op het eliforum omdat iedereen hier al een eli heeft. Maar het kan ook geen kwaad. Wink
Wie weeeeet......... hoe een koe een eli vangt!!!

Hmmmoeoeoeoeoeoe Maarten

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Motor_15


VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Motor_14




Laatst aangepast door maarten op wo dec 31 2008, 00:29; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedi dec 30 2008, 12:06

Ziet er goed uit Maarten! Ik probeer hier vrienden ook aan de eli te krijgen, dus wie weet....ik zal eens voor je adverteren... Very Happy ....Of het in elk geval ter sprake brengen hier en daar..

Ik zie onderdeeltjes die bij jouw nog veel mooier zijn, maar andere dan ook weer minder...mocht je besluiten hem in stukken te verkopen stuur ik wel een bestellijstje... Wink (doe maar niet hoor!)

Misschien ook nog een idee om hem op het motor-forum te plaatsen? Daar is meer verscheidenheid van vraag-en aanbod, en zoekende mensen op motorgebied...
Groetjes,
Lisan
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedi dec 30 2008, 12:10

Hey maarten, voor een moderator plaats je wel HELE grote foto;s.
Heb ze van Ab aangepast maar laat die van jou aan jezelf over.

Weet niet hoe het er bij jou uitziet maar bij mij passen ze iig niet op de pagina en ik zit achter een breedbeeld.

Bvd Peet VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimewo dec 31 2008, 00:14

Citaat :
Hey maarten, voor een moderator plaats je wel HELE grote foto;s.

Ja ik dacht dan kan men goed de details zien. cyclops
Maar zal het even aanpassen.
Tikkie kleiner.

(What a Face)

Citaat :
mocht je besluiten hem in stukken te verkopen .......

pale Is er een dokter op het forum?? Moderator downnn!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimewo dec 31 2008, 21:23

ha maarten.

ga me nu wel HEEEELLLL erg afvragen of ik niet stiekum een ELI erbij moet kopen!!
vond je bike best gaaf en ben altijd een fan van de ELI geweest.
helaas is mijn werkgever failliet gegaan en zat ik een tijdje zonder werk en zonder centen dus dit blijft een droompje van me.
wel jammer hoor.
misschien maar goed ook want ik heb geen idee hoe mijn WING er op zal reageren als er ineens een eli naast m gestald word.
alle kans dat hij meteen de geest geeft, hahahahahahahaha.

greets roberto.


Laatst aangepast door roberto op wo dec 31 2008, 23:45; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimewo dec 31 2008, 21:38

Hmmmm ik ken je nog niet zo goed dus, maar ergens heb ik het idee dat ik je eerder op een 900 zie rondrijden. Maar mocht je weer geld hebben en nog interesse. Hij is er nog steeds. (hoop ik, ben al een tijdje niet meer in de garage geweest, LOL)

Maar altijd beter dan je Eliminator he Wink

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimewo dec 31 2008, 23:47

ik neem aan dat je mijn WING bedoelt maarten?
vind het niet echt leuk meer dat het elke keer wordt verandert door de site!!
ik maak van de ELI toch ook geen WING?

greets rob
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 01:16

Ja dat bedoelde ik inderdaad.
Hmm wordt idd een beetje verwarrend zo.
Adje, kun je dit even veranderen?

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 13:27

roberto schreef:
ik neem aan dat je mijn WING bedoelt maarten?
vind het niet echt leuk meer dat het elke keer wordt verandert door de site!!
ik maak van de ELI toch ook geen WING?

greets rob
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 464474 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 464474

Hey Hallo, hoe vaak wordt het woord G oldwing gebruikt hier?
Even een spatie er tussen en klaar!
Het is zelfs een zo weinig gebruikt woord hier dat hij sinds het censuur topic niet meer gebruikt is.

Basketball

Ik ga straks wel ff rommelen ermee, verder staat de vacature nogsteeds open als forumbeheerder en hoop dan ook dat binnenkort iemand anders deze gein op kan lossen.

Ook is het nogsteeds een Eliminatorclubforum, waar je van mij mag proberen om ELI in WING te veranderen in je posts, maar weet niet hoe de rest er op reageerd hier! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 729699

Groetjes Peet VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 16:11

Gewoon veranderen, het geintje heeft lang genoeg geduurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 16:58

zwaar OFF topic!!

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 301639 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 1576



maarten schreef:
Gewoon veranderen, het geintje heeft lang genoeg geduurd.


Joh stelletje zeikerds, het is al veranderd. VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 729699 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 699380

Ik was me er, zoals ik hierboven al schreef, niet van bewust dat die censuur er nog op zat. Heeft niks te maken met lang genoeg geduurd. En holy f*ck ,... ik kan me wel ergere dingen voorstellen dan dat het woord Goldwing in Eliminator veranderd OP een Eliminator-web-site.

En ik weet niet hoe je het bedoeld maar ik reageer niet op comando! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 325279 affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 18:22

Er wordt om zoiets toch geen ruzie gemaakt, daar kan ik niet zo goed tegen.
We zijn toch een VROLIJK zooitje Eliisten.
cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimedo jan 01 2009, 20:46

vrolijk Ja!! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 632373
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 01:47

En ondertussen staat die zl 600 nog te koop!!! drunken

Zal eens rondinformeren voor je Maarten.
Probeer mijn vriendin een motorrijbewijs aan te smeren. Maar die durft maar net met losse handen in de trein te zitten. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 03:00

Ach ja...echt haast heb je niet he Maarten? (moest jij trouwens nog niet in Peru zitten intussen?)

Nog even off-topic; Het valt mij op dat jullie graag jullie vriendinnen/vrouwen aan het motorrijden willen hebben.. (nu al een paar keer hier gehoord)
Ik begreep al niet waarom de examinator steeds opnieuw vroeg of ik echt zelf wilde gaan motorrijden of dat ik een partner met een motor had. Blijkbaar zijn er toch veel dames die het voor hun wederhelft doen en er dan misschien niet helemaal zelf achter staan.
Ik denk dat je het echt zelf moet willen, anders stop je gelijk na een "bijna-dood ervaring", en dat is jammer. Ik kan jullie niet echt tips geven hoe je de dames aan het rijbewijs helpt, het moet toch een beetje uit hun zelf komen.
Wel kan ik zeggen dat ik de ZL 600 echt geknipt vind voor een vrouw; je kunt goed met de benen bij de grond en hij geeft een vertrouwd gevoel, is goed te hanteren, ook als je minder sterk en groot bent.

Een prima fietsje om te beginnen! Ik ben er in elk geval nog steeds erg blij mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 04:12

mmmm lisan.

nu ga ik toch denken dat ik maar beter naar een zl1000 kan gaan kijken in plaats van die dames fiets,,,, Very Happy lol! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 435879 .
geintjuuuuuhhhhhh.

mijn vriendin vroeger had een vt600 en daar reed ik ook graag op hoor.
juist lekker om zo'n handzame bike te hebben.

greets rob.
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 04:16

en even aan de rest.

ik maak hier geen ruzie.
ik heb maar 1 x een opmerking gemaakt over het veranderen van dat woord.
was ook geen ruzie waard, was alleen irritant das al.
in het begin heb ik me de schompes gelachen daarom en vond ik het dus ook leuk.

en zogauw peet dat wist heeft hij het weer terug gedraaid dus ik zeg niks meer.

behalve,,,,,thanks peet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 10:25

Citaat :
nu ga ik toch denken dat ik maar beter naar een zl1000 kan gaan kijken in plaats van die dames fiets,,,, Very Happy lol! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 435879 .

Voordat er nou weer misverstanden ontstaan....en ik de mannelijke ZL600 rijders voor de schenen schop.....het is geen specifieke damesfiets hoor!!

Alleen wel erg handzaam, ook als je niet zo groot en sterk bent.. VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 573414
Er zijn vrouwen die op veeeel zwaarder rijden ( he Es?)
Voor mij persoonlijk is het een ideaal modelletje! Het staat zo slordig bij de stoplichten als je je steeds om moet laten vallen voordat je stilstaat... lol!

Of je bij het optrekken zelf achterop je sissybar belandt... bounce

Ik bedoel maar; hij zal best te verkopen zijn! Breed publiek voor te vinden denk ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 11:43

Ik weet dat motormol ook een ZL600 heeft en dat ding gaat echt hard!!!! Menige 900 en 1000 staan verbaasd als je in je spiegels kijk en je ziet de brede grijns van Motormol. Helemaal geweldig maar je verwacht dat hij snel kleiner wordt in de spiegels. NOT!!!!!!!!!!!!!! Ik sta versteld van de zl600 en de prestaties dus om nou te zeggen dat het een damesfiets is?????????? Het is een wolf in schaapskleren.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 12:11

Maar is die dan niet een beetje sneller gemaakt?

Het is wel wat ik bedoel hoor; daarom vind ik hem ook zo geweldig! Toch lekker veel power, maar wat model betreft past hij gewoon bij me!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 14:05

Ja klopt, het is een lekker snel ding. Deze heeft ook wat meer pk dan de later in de jaren 90 uitgebrachte versie. Ook vind ik deze mooier dan die later uitgebrachte versie.
Vooral als je een hele tijd op de 900 hebt gereden en dan weer eens op de 600 rijd is het een lekkere gooi en smijt fiets voor je gevoel. Very Happy

Het model past eigenlijk helemaal niet bij mijn lange lijf, maar datzelfde geld ook een beetje voor de 900.
Maar zoals Peet eerder al eens zei, hij lijkt nog het meeste op de 900. En ik wil gewoon een mooie motor. Dan maar met de knieen naast mijn oren. lol!

En nee, ik hoef er inderdaad niet perse van af, maar ik besteed gewoon veel meer tijd aan de 900 nu en het is een beetje zonde van de kosten die er aan vast zitten als ie alleen maar stilstaat.

Heb je nu dat "schopje in de rug" al eens gevoelt Lisan? Optrekken naar de 3 en dan gas in een keer voluit!!!! Krijg je bij de 5 a 6000 toeren opeens het gevoel alsof je nog eens een flinke duw van achter krijgt. Geweldig gevoel. Very Happy Pas wel op he!! Geen ongelukken maken.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
motormol

motormol


Man Aantal berichten : 33
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 25-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 14:50

Even over de prestaties van de ZL600. Ik rij deze fiets al sinds 1996 en heb menig ZL 900 en ZL1000 rijder verbaastd zien kijken wat een enorme prestatie dit fietsje heeft. Ik ben er wel over eens dat de 900 en 1000 veel meer ‘smoel’ heeft. Maar rijdt daarom op deze 600 niet met minder plezier. Zoals al gezegd een lekkere gooi en smijt fiets.



Grtz Gijs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 15:05

Citaat :
Heb je nu dat "schopje in de rug" al eens gevoelt Lisan? Optrekken naar de 3 en dan gas in een keer voluit!!!!

Als de ijzel een beetje verdwenen is, ga ik het eens bewust uitproberen...misschien heb ik het al eens gevoeld, maar als je beginneling bent vindt je alles kicken!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 19:53

Het aantal cc wil inderdaad nog lang niks zeggen. Heb ooit een kawa ltd 550 gehad waarmee ik menige motorrijder deed verbazen. scratch

Later nog eens een proefritje gemaakt op een virago 1000 cc. Trok nog geen vette worst uit een koekepan. Niks voor mij dus! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT 325279
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitimevr jan 02 2009, 22:19

slayeric schreef:
Het aantal cc wil inderdaad nog lang niks zeggen.

Inderdaad, pak een eerste de beste Harley.
Met hangen en wurgen wil ie ie in 10 seconden naar de 100, zijn wij alweer thuis.....................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zl600 te koop
» ZL600 in onderdelen TE KOOP
» ZL 900 ONDERDELEN! VERKOCHT
» ZL velgen te koop
» GPZ 1100 te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: VRAAG & AANBOD-
Ga naar: