Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Vacature forumbeheerder Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Vacature forumbeheerder Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Vacature forumbeheerder Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Vacature forumbeheerder Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Vacature forumbeheerder Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Vacature forumbeheerder Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Vacature forumbeheerder Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Vacature forumbeheerder Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Vacature forumbeheerder

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimema nov 17 2008, 19:58

Mede wegens tijdgebrek heb ik besloten binnenkort mijn functie als forumbeheerder naast mij neer te leggen. Hierdoor komt de volgende vacature vrij:

Forumbeheerder Eliminator Club Nederland
Als beheerder van het forum ben je de eindverantwoordelijke voor het onderhoud van het forum en ben je het uiteindelijke aanspreekpunt voor alle forummedewerkers. Je hebt volledige bevoegdheden op het forum en je hebt toegang tot het beheerderspaneel. Handhaving van de forumregels en het bieden van ondersteuning aan gebruikers behoren tot je kerntaken. Je overlegt regelmatig met je medebeheerders en andere forummedewerkers. Klachten en opmerkingen van gebruikers worden door jou behandeld.

Beloning:
Tegenover de werkzaamheden als forumbeheerder staat geen vergoeding.

Vaardigheden:
- goede beheersing van de Nederlandse taal
- redelijke beheersing van de Engelse taal
- enige ervaring met phpBB en Actieforum-fora
- mogelijkheid om regelmatig aanwezig te zijn op het forum
- gevoel voor het handhaven van regels
- mensenkennis
- ervaring als forumbeheerder op een ander forum is een pré

Voldoe je (grotendeels) aan dit profiel? Neem dan contact op met St66lm6n@hotmail.com via privébericht of e-mail.

Vacature forumbeheerder 632373
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimema nov 17 2008, 21:01

Hee Peet?? Wat doe je nou!??? Shocked

Eerst een site omgooien naar iets wat je beter ligt qua aanpassen en nou de handdoek in de ring?? Jammer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimema nov 17 2008, 21:17

JP schreef:
Hee Peet?? Wat doe je nou!??? Shocked

Eerst een site omgooien naar iets wat je beter ligt qua aanpassen en nou de handdoek in de ring?? Jammer.....

Hey JP, jij weet als geen ander dat IK nooit zin heb gehad in een beheerders functie. Net zo min als jij dat wil. Neemt niet weg dat de boel toch geregeld moet worden en had jij het niet voortgezet en ik het niet afgemaakt was er nu niks.

Verder draait de boel nu redelijk, ben nog wel wat aan het heen en weer mailen met IVX en Go-forum vanwege het inloggen. Daarna draait de boel gewoon zoals het hoort en vind ik het welletjes. Het clubgevoel is ver te zoeken en er zijn leden die het schijnbaar beter weten en andere ideeen hebben. Als we er met het ontwerp van een clubshirt al niet uitkomen omdat er leden zijn die geen consessies kunnen doen houd het voor mij op.

Hoop dat iemand zich geroepen voelt, ik ben het zat! Tecnische forum is zogoed als dood en in de kroeg lijkt het net MSN.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 20:25

Ja Peet, welkom in de wereld die "proberen een club levend te houden" heet !!

De beste stuurlui staan vaker aan de wal en onze goeie bedoelingen worden ( blijkbaar ) niet door iedereen gewaardeerd...... neemt niet weg dat er gelukkig nog m,ensen zijn die WEL wat willen doen, alleen bij het uitvoeren blijft het hangen.
Dit zagen Ik en Ser ook al toen we voriug jaar de duobaan van voorzitter aannamen...... toen was hetr eigenlijk al een beetje gedaan met de club....... Er zal altijd een kleine "harde kern" ( of iig regelmatig inloggende en reagerende clubleden ) blijven , maar daar kun je een club niet mee draaiend houden..........

HELAAS!! maar ik denk dat dit altijd wel zal blijven en niet alleen binnen onze club........

Greetz

JP
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:16

Hey JP, maar gelukkig betalen we er nu geen contributie voor.

lol!

Kreeg een e-mail van Math die zich vrijwillig aanbood als moderator, klasse Mathje. Verder sta jij ook te boek als modder eter JP, heb alleen je naam weggehaald bij de modders om je geen verplicht gevoel te geven.
Vacature forumbeheerder 911129

Nogmaals (net als op de .com) ik heb er zelf weinig belang bij en doe dit omdat ik voor ons de boel draaiende wil houden. Ook heb ik al vaker gemeld dat ik gewoon post en reageer zoals ik dat vanaf dag 1 gedaan heb, vol enthousiastme. We hebben nu gewoon mazzel dat ik 1) in de ziektewet zit en 2) ik erg leergierig ben en in de afgelopen maanden het 1 en ander heb bijgeleerd op het gebied van forumsoftware en HTML zooi.

Toch blijkt het een moeilijk iets te zijn een club levend houden en we kunnen wel weer een commissie aanstellen maar er wil niemand aan deelnemen. Schiet ook niet op dus. Had nu eens gehoopt dat we allemaal oud en wijs genoeg waren om het op een gelijk nivo draaiende te houden. Geen Dictator en geen Cabinet. Ook is het niet aan mij om forum regels aan de man te brengen, het is niet van mij maar van ons allemaal. Jammer vind ik het dan ook dat bij forum-problemen er vanuit gegaan wordt dat ik dat wel even oplos en wel zo snel mogelijk. Toch maar weer contributie gaan heffen en de Garage op slot doen voor niet betalende leden? Hou ik er iig nog wat aan over.

lol!

Groetjes Peet geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:21

Mijn ervaring ook (helaas...) Heb in verschillende clubs gezeten en altijd blijkt dat het op een paar enthousiastelingen neer komt.
Dit waren geen motorclubs, maar ik denk dat het bij alle dingen tegenwoordig zo gaat.
Iedereen heeft het druk druk druk...

Ik ken niet de geschiedenis van de eliminatorclub, al heb ik er al wel het een en ander over opgevangen. Deze club is niet anders dan andere hoor!
Op het moment dat je je nek uitsteekt voor iets, wordt je toch min of meer als een leidende persoon gezien...
Men volgt je, of heeft commentaar... Altijd is er een soort van vaste kern die derest meeneemt in het gebeuren. Helemaal in je eentje is zoiets niet te doen, daarbij moet je ook gebruik maken van elkaars kwaliteiten. De een is goed in het ene, een ander in andere dingen. Als je elkaar daarin respecteerd en waardeerd kan het alleen maar een sterkere club worden.
Op het moment dat er onenigheid ontstaat komt de onrust en dat is jammer... zou zelfs het einde van iets kunnen betekenen.

Ook ik ben 1 van die beste stuurlui hoor, maar ook ik doe mee aan dit forum om het zaakje levend te houden. Ik denk dat dat een ieders intentie is, maar iedereen doet dat op zijn eigen manier...

Ben daarom blij dat de ploeg versterkt is en ik hoop dat Peet dan minder het gevoel heeft dat hij alleen de kar trekt... We zien hier toch regelmatig dat iedereen het prima vindt hoe hij het doet met het forum.
dus... Schouders eronder met elkaar en keep on smiling!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:32

Voor de grap even de forum regels van het Go-forum erbij gepakt:

Citaat :
Artikel 4: Bepalingen met betrekking tot berichten en topics

1. Het plaatsen van meerdere berichten achter elkaar is niet toegestaan.

2. Bij het plaatsen van berichten dient gebruik te worden gemaakt van begrijpelijk Nederlands. Berichten in andere talen dan bovengenoemde taal en berichten in SMS-taal, complexe dialecten of andere niet algemeen begrijpelijke talen zijn niet toegestaan.

3. Het plaatsen van berichten die louter of grotendeels in hoofdletters zijn geschreven is niet toegestaan. Ook het gebruik van gekleurde tekst is niet toegestaan. Het is tevens verboden berichten te plaatsen die grotendeels uit emoticons bestaan.

4. Het is verplicht in de titel van nieuwe topics het onderwerp van het topic kort te omschrijven. Voorbeelden van foutieve titels zijn: "SOS"; "Vraag"; "Probleem"; "Help mij".

5. De auteur van een nieuwe topic is verplicht voorafgaand aan plaatsing van het topic te controleren of er een open topic met hetzelfde onderwerp op het forum aanwezig is. Indien dit het geval is, dient hij een nieuw bericht te plaatsen in het bestaande topic en af te zien van plaatsing van een nieuw topic.

6. Het is niet toegestaan een eigen topic kunstmatig omhoog te brengen in het forumoverzicht door het plaatsen van een nieuw bericht in het betreffende topic. Echter, na een redelijke termijn (minimaal 48 uur) sinds de plaatsing van het nieuwste bericht in het topic is het eenmalig toegestaan een eigen topic op bovengenoemde manier omhoog te brengen.

7. Het is niet toegestaan verouderde topics omhoog te brengen in het forumoverzicht.

Dit is artikel 4 van de 7.

Groetjes Peet study scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:43

Jeetje! Als dat regels zijn waar wij ons allemaal aan moeten houden, is het dan niet mogelijk om eerst een soort van bijlage te maken voordat je je aanmeldt, zoiets waarbij je akkoord gaat met de regels....

Dan hoef je alleen maar iemand op de regels te wijzen die bij iedereen bekend horen te zijn...en hoef je niet steeds uit te leggen wat de regels zijn...

Niet dat het voor mij zo strak hoeft hoor, maar dan heb je wel een richtlijn voor het geval het de spuigaten uit gaat lopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:49

Zo te zien is zo'n beetje alles al gedaan wat het GO-forum verboden heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 21:53

Hey Peet !!

Ik modder wel mee hoor, als het nodig is.... voel ook helemaal geen verplichting ofzo, dus m'n naam mag erbij ahahahah....... je zegt t goed, doen wat je leuk vind en hopen op het beste hehehehe

greetz
JP
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 22:58

Als het goed is zijn de leden die zichzelf hebben geregistreerd accoord gegaan met het volgende:

Citaat :
Registratievoorwaarden

Hoewel de beheerders en moderators van dit forum zullen trachten elk algemeen verwerpelijk materiaal zo snel mogelijk te verwijderen, is het niet mogelijk om elk bericht te lezen. Dit gegeven erkent u dat alle berichten die op dit forum worden geplaatst de visies en meningen van de auteurs geven, en niet die van de beheerders, moderators of webmaster (behalve berichten geplaatst door deze mensen) en dat deze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de inhoud ervan.

U gaat ermee akkoord geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, dreigende, seksueel geörienteerde of anderzijds verwerpelijke berichten te plaatsen, die van toepassing zijnde regels en/of wetten schenden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan ertoe leiden dat u onmiddelijk en permanent wordt verbannen van deelname aan dit forum, en uw service provider kan geďnformeerd worden. Het IP-adres van alle berichten wordt opgeslagen om deze voorwaarden te kunnen opleggen. U gaat ermee akkoord dat de webmaster, beheerder en moderators van dit forum het recht hebben om onderwerpen te verwijderen, bewerken, verplaatsen of sluiten wanneer zij dit nodig vinden. Als gebruiker gaat u ermee akkoord dat de informatie die u bij ons invoert wordt opgeslagen in een database. Hoewel deze informatie niet aan een derde partij zal worden verstrekt zonder uw toestemming aan de webmaster, kunnen de beheerder en moderators niet verantwoordelijk worden gehouden voor een hack-poging die ertoe leidt dat de gegevens vrijkomen.

Dit forumsysteem gebruikt cookies om informatie op te slaan op uw lokale computer. Deze cookies bevatten niets van de informatie die u hierna zal invullen; ze dienen enkel om uw gebruikerservaring te verbeteren. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt om uw registratiedetails en wachtwoord te bevestigen (en voor het sturen van nieuwe wachtwoorden mocht u uw huidige vergeten).

Door hieronder toe te stemmen gaat u ermee akkoord dat u gebonden bent aan deze voorwaarden.



Ik ga akkoord met de voorwaarden

Ik ga niet akkoord met de voorwaarden


Alleen de leden die ik opnieuw geregistreerd heb hebben dit niet gelezen. Ik heb voor hun de registratie gedaan en dus ook op accoord gedrukt.

Check deze link maar: http://eliminatorclub.nl/profile.forum?mode=register

scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimedi nov 18 2008, 23:31

oeps... Embarassed Ik ga altijd overal mee akkoord...
Maar eigenlijk spreekt het ook wel vanzelf toch? Alleen in het vorige citaat staat het nog veel uitgebreider....
Voor mij is een forum nieuw; ik begrijp dat ook jullie dus gecontroleerd worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimevr jan 02 2009, 15:32

Niemand????
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:10

PM in je St44lm4n-box
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:46

Naar aanleiding van kamer vragen hier mijn antwoord.


Citaat :
Wat zijn in het kort de meest voorkomende en terugkerende werkzaamheden als Forumbeheerder?
Hoeveel tijd is iemand daarmee kwijt?
Blijft het huidige team Moddereters bestaan zoals het nu is?
Wat wordt jouw functie binnen het Forum?

Hey .... ,

Meest voorkomende werkzaamheden zijn aanpassingen aan foto's kwa formaat of plaatsing. Hier en daar wat schrijf fouten herstellen en replys aanpassen van anderen.

Dat zijn dingen die ECHT moeten gebeuren om het netjes te houden. Denk dagelijks een halfuur tot een uurtje, afhankelijk van de kennis van HTML en forum software. Gaat er wat fout met het forum dan zal je op het ondersteuningsforum vragen moeten stellen en het internet afspeuren voor een oplossing.

Bijkomend nadeel is dat men verwacht dat het forum online is EN goed werkt. Is dit niet het geval dan krijg je mail met klachten en opmerkingen en of je het ff wil fixen,.. SNEL!!! study

Verder zou het leuk wezen als de beheerder geinteresseerd is en het leuk vind om te doen. Met kerst de banner voorzien van vuurwerk, topics starten, ritjes regelen. Hier en daar is een paar nieuwe smileys. Albums netjes houden en evt aanpassen van upload quota. Zorgen dat het forum reclame vrij blijft en dat er genoeg album space is. Dit hoeft niet dagelijks maar mag wel en is eens in de zoveel tijd echt nodig.

Het nadeel is dat als je eenmaal beheerder bent, je er niet zomaar vanaf komt. Kijk maar naar mij. Iedereen wil een gaaf forum maar niemand wil er iets voor doen. Je kan niet zomaar je spullen neergooien en de functie laten vallen.

Het team moderators blijft zoals het is tenzij iemand er geen deel meer van wilt uitmaken of er een nieuwe moderator bij komt. Ook dit zal je moeten regelen als beheerder, het aanstellen en inregelen van de moderators.

Mijn functie binnen het forum is dan gewoon weer LID, nee geen *** maar 1 van de leden. Zal dan verder gaan als st44lm4n, welke ik erbij had als acount om te kunnen kijken wat een NIET beheerder ziet, even voor de duidelijkheid.

Groet Adminator Vacature forumbeheerder 911129

(ik post dit ook even in het topic, wel anoniem).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gesponsorde inhoud





Vacature forumbeheerder Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vacature forumbeheerder   Vacature forumbeheerder Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vacature forumbeheerder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: