Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Zaterdag 8 november Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Zaterdag 8 november Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Zaterdag 8 november Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Zaterdag 8 november Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Zaterdag 8 november Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Zaterdag 8 november Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Zaterdag 8 november Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Zaterdag 8 november Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Zaterdag 8 november Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Zaterdag 8 november

Ga naar beneden 
+2
maarten
Gillette
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 12:59

Behalve op dit Forum, ben ik ook op www.motor-forum.nl actief.
Mijn oog viel op een erg mooie geste en actie:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/217467/meet-en-greet-en-onthulling-zielug-hoopje-in-zoete.html
Ik ga daar zaterdag even heen.
Misschien is er meer animo vanuit onze club?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 14:57

Wordt je toch een beetje stil van in deze harde tijden....
Helaas; heb een feessie smiddags dus dat red ik niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 15:00

Wij doen niet aan liefdadigheid....MOEHAHAHAHAHA! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 15:10

Ik ook niet in deze,
leek me gewoon een leuk idee om bij elkaar te komen.
En was voor jullie 2 koukleumpjes niet zo ver rijden..........................
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 18:59

Ik heb ook mijn beperkingen, komen jullie nu mijn bike als nieuw maken???
Donaties alleen zijn ook welkom!! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 19:45

maarten schreef:
Ik heb ook mijn beperkingen, komen jullie nu mijn bike als nieuw maken???
Donaties alleen zijn ook welkom!! Twisted Evil

Hey Maarten, geef je rekening nummer maar.
Dan maak ik 1euro30 over als donatie.


lol!

Maar hey Fonz,... als het zaterdag mooi weer is kom ik ook wel ff koekeloeren.
Denk dat er dan wel meer kunnen ineens als de zon schijnt en er een paar komen.

Groetjes peet geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimema nov 03 2008, 19:54

Mooi zo.
Is gewoon een leuke gelegenheid elkaar weer FF te zien.
FF ergens een bakkie van het een of ander doen ofzo, beetje slap ouwe hoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 06:41

kunnen we net zo goed ergens anders afspreken... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 09:21

Dan ga jij om de hoek staan............................. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 11:20

Gillette schreef:
kunnen we net zo goed ergens anders afspreken... Razz

Spreek ook liever ergens anders af als we dan toch afspreken.
Maargoed, het was Fonz zijn idee.

Verder vind IK het zowieso al onzin om een Honda CB1 op te knappen en zeker voor iemand die er toch niet op kan rijden.
Stuur die poen beter naar Congo ofzo!! Of die motor hehehe!

Maar begreep dat Fonz zijn maat achter de draaitafels staat in de boederij en dat het eerste uitgangspunt was.
We kijken eerst wel naar het weer voordat we vanalles afspreken. Het is en blijft November natuurlijk.

Groetjes de Kille Sameritaan lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 11:34

Nope.
Hij staat niet achter de draaitafels, maar achter de mixer om een paar bands te mixen die avond.

Maar jongens en meisjes, ik bespeur hier iets van negativiteit en daar hou ik niet van.
Het was maar een ideetje.
Ik ga daar heen en het zou leuk zijn wanneer er nog meer van "onze club" mee zouden gaan.
Wanneer je niet het idee hebt van: "ja leuk", ga dan niet mee. Zo simpel is het.
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 14:47

Zo, net even het hele verhaal gelezen op het MF.
Geloof iets van 68 pagina's over het project van begin tot eind.

Moet er even bij zeggen dat het een leuk stuk was en natuurlijk is het die jongen van harte gegund. Zo heel zielig was het nou ook allemaal niet en iedereen op MF heeft zich uitstekend vermaakt met dit project.

Het is altijd leuk om elkaar te ontmoeten vanuit het motor-standpunt en evt een ritje te maken. Toch vind ik het een Motor-forum aangelegenheid en alleen bedoeld voor MF leden die ook meegedaan hebben met of gediscusierd hebben over dit project.

Nou zullen er ook wel een aantal Eliminatorclub-leden bij het MF zitten, waarvan ik er overigens geen van ben. Toch kom ik ook wel op het MF tijdens het zoeken naar oorzaken van technische problemen maar vind het er persoonlijk TE druk.

Fonz, wilde niet negatief doen over je post maar de eerste indruk was toch niet in mijn straatje. Ook na het lezen van het HELE verhaal (3 uur zitten bladeren) voel ik me toch niet geroepen voor dit soort acties. Nogmaals ,.. een leuke actie, zeker als je ziet hoe het onstaan is. Toch steek ik liever mijn tijd in Eliminators en aanverwante dingen en doneer me geld wel naar het WWF of stichting aap.

Hoop in ieder geval dat het voor de MF leden een leuke dag zal zijn. Als het weer goed is zit ik toch liever op mijn motor ergens in de polder zaterdag.

Groetjes Peet, en Fonz nogmaals : het was niet de bedoeling om je een negatief gevoel te geven maar zeg eerlijk, erg grappig is het wel.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 15:07

Het was van mij uit gewoon een voorstel om daar heen te rijden.
Geen verplichting vanuit de club ofzo.
Ik heb een hekel aan alles waar "moet" bij staat.
Een vrijblijvend ideetje dus en dus en een gelegenheid om elkaar te treffen.
Wat ik dan wel jammer vind is dat het zo negatief benaderd word. Maar goed, daar zal dan wel weer een reden voor zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 15:12

Als ik had gekund was ik gekomen hoor! Het is wel zo dat het niet meer zo aangenaam is nu op de motor en dat ik hem nu eerst ook wel even in orde wil hebben voordat ik weer lange stukken ga rijden.
Voor de mosselen deden we het ook (niet voor de mosselen, maar om even samen een ritje te doen...) Heb ik erg leuk gevonden en dan vooral ook om weer een paar van jullie te zien...
Ik denk ook dat het vooral om deze gedachte erachter gaat , ik hoop in elk geval dat in het komende seizoen er meer redenen en momenten te vinden zijn om samen met de eli's op stap te gaan, en het maakt mij dan niet zoveel uit welke redenen dat zijn.

Amen... Wink Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 15:52

Wat ik niet snap is dat er wat geregeld moet (ja moet schijnbaar) worden door een andere motorclub om samen te komen. Rolling Eyes

Als we elkaar dan zo graag willen zien regel dan wat!!!
Maar als er is wat geregeld wordt dan komen er 4 leden, hooguit. scratch

Dit jaar naar de Ardennen geweest met 4 Eliminators en een Z. Samen met Marc naar Spanje geweest. Heb al is een keer bij een tankstation gestaan met 2 andere leden, de Dom in Utrecht waar de opkomst enigsinds redelijk was te noemen voor de Eliminatorclub-norm en de mosselrit waarbij er totaal 4 Eliminators hebben mee gereden. Zo graag willen we elkaar blijkbaar niet zien dus. Embarassed (toch was ik bij alle evenementen dit jaar) geek

En Fonz, ik heb niemand gehoord over MOET. Ook vind IK het leuker om met elkaar te rijden ipv bij een meet van een andere motorclub te gaan staan. Hoe er verder gereageerd is hier lijkt mij vrij normaal. Zoals ik al zei, het is een andere clubmeet en het gaat om een Honda CB1 pale . Verder waren het maar 3 leden die negatief reageerden, Ik Es en maarten. We hebben tenminste gereageerd. De andere 34 leden hebben HIER helemaal niets laten horen.
Sad
Als wij niet gereageerd hadden had je een topic samen met Lisan gehad. geek
Groetjes Peet en laten we nou niet verDramatiseren!

Lang leve de lol!
Heb het maar onderbouwd met voldoende smileys voordat het als negatief ervaren word.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 20:46

Het probleem met onze meetings is dat er altijd wel iemand is die moet werken of poepen ofzo. Dat blijf je toch wel houden. Niet iedereen is Koos werkeloos. (lees Peet Wink )

Ik moet zeggen, bij de DOM was het inderdaad voor Eliminatorbegrippen druk. Zo druk zelfs dat we een stoel van de buren moesten stelen uuuhh lenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:02

cajones schreef:
Het probleem met onze meetings is dat er altijd wel iemand is die moet werken of poepen ofzo. Dat blijf je toch wel houden. Niet iedereen is Koos werkeloos. (lees Peet Wink )
Klein detail, zit thuis met een hernia en ga elke 3 maanden naar de pijnpolie. Loop ook nog bij PsyQ omdat ik na 19jaar compleet uitgebrand was. scratch

Verder kan ik me niet voorstellen dat iedereen elk weekend moet werken of poepen. Vind het ook geen probleem overigens maar hoor wel geluiden van anderen daarover.

Citaat :
Ik moet zeggen, bij de DOM was het inderdaad voor Eliminatorbegrippen druk. Zo druk zelfs dat we een stoel van de buren moesten stelen uuuhh lenen.

De eerste keer Ardennen (JalHay) waren we met 15 man. Ook de Eli Only rit van Ser trok toch aardig wat Eliminators. Ook de eerste fotoshoot, georganiseerd door JP & Eva, was goed gevuld met 13 a 14 motoren. Zelfs de nachtrit had meer rijders dan ik dit jaar bij elkaar heb gezien.

HET KAN DUS WEL. Zelf rij ik toch wel, daar ligt het niet aan. Maar zo nu en dan met een groep Eli's rijden is wel leuk. Lekker bij elkaars motor kijken en een beetje slap lullen erover maar vooral RIJDEN!

Wat ik al is eerder heb gezegd: het is niet verplicht wat te organiseren. We zullen je er niet minder om waarderen. Maar als je nou graag ritjes met de club rijd open er dan een topic over en nodig de boel uit. Wees niet bang dat er niemand komt, er komen er altijd wel 2 of 3. En ook dan is "niet geschoten is altijd mis".

Verder hoop ik dat volgendjaar een leuk clubjaar gaat worden. Vond het dit jaar al aardig vergeleken met vorig jaar. Het gaat de goede kant op dus. Zal straks even wat dingen plaatsen in ritjes.

Groetjes Peet geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:04

Voor de laatste keer:
ik was ook helemaal niet van plan er een Eliminator Club Meeting van te maken.
Ik maakte alleen melding van het feit dat IK daarheen zou gaan en vroeg me op deze site af of er meer waren die het LEUK zouden vinden daar ook heen te gaan.
Blijkbaar vind NIEMAND het de moeite waard om daarheen te rijden, nou soit, zal mij aan me reet roesten, ik ga WEL.
Wat mij alleen behoorlijk verbaasd zijn de reactie`s op MIJN voornemen naar Zoetermeer te rijden.

Jullie meningen zijn van allemaal razend interessant en wil ik graag veel meer horen over allerlei zaken in de wereld waar jullie je druk over maken of desnoods de zaken waar jullie je niet druk over maken en ook nog jullie persoonlijke omstandigheden en leven, maar was ik in dit topic niet op uit.
Ik zal het voortaan beter formuleren.

Heb je geen zin om mee te gaan? Prima! Reageer dan niet. Heel simpel dus.
Stonden jullie op de kleuterschool ook te schreeuwen dat jullie NIET in de zandbak wilden spelen en die zandbak af te kraken, terwijl juffie alleen maar wilde weten wie er WEL in de zandbak wilden spelen?

Pffffffffffffffff.....................
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:26

Hahahahahahahahahaha LOL!!!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:34

Jezus Fonz ,..doe niet zo zielig man.
We zijn allang klaar met jouw verhaal en hebben het nu over het wel en wee van de club.

Citaat :
Als wij niet gereageerd hadden had je een topic samen met Lisan gehad.
Groetjes Peet en laten we nou niet verDramatiseren!



Weet niet waar je je druk om maakt, het gaat er toch niet om of we jou helpen met je motor of niet. Feit dat we hier niet deelnemen aan goede doelen lijkt mij geen persoonlijke aanval op jouw persoon Fonz@!!

Als je dan echt wil weten waar we om geven hier open je er maar een topic over, hier gaat een slot op. We reageren zo als we reageren en blijf erbij dat het hier nu om 4 man gaat in dit topic.

Jezus christus cholera tyfus hey!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:55

Topic is weer geopend op verzoek.
Hou het luchtig, snap de comotie niet helemaal.

Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:55

Sjonge jonge zeg,over lange tenen gesproken Fons....PFFFFFFFFFFFF!
Terug naar boven Ga naar beneden
cajones

cajones


Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 45
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 25-10-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 21:57

Het is al goed Fons.

Wij maken ons niet druk.

Hoef jij ook niet te doen!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cajones.hyves.nl/
Gast
Gast
Anonymous



Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 22:01

Nee, berust een beetje op misverstanden denk ik...
Nu gewoon niet meer katten op elkaar.... silent

En als er iemand lekker wil rijden, en vraagt of een ander zin heeft om mee te gaan, prima toch?
En als we een lekker ritje hebben gehad, kunnen we dat hier ook even spuien...inclusief fotoos van gare zijspannen... Wink

Is gewoon een algemeen topic/forum waar het gaat over rijden en ritjes, en daar doen we het toch allemaal voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitimedi nov 04 2008, 22:13

En voor de duidelijkheid Fonz, ik lachte je niet uit hoor. Ik vind jouw manier van reageren alleen wel prachtig vaak. Vooral dat stukje over de kleuterschool. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zaterdag 8 november Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zaterdag 8 november   Zaterdag 8 november Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zaterdag 8 november
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: