Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Cockpit indicators en lampjes

Ga naar beneden 
+2
Marc
st66lm6n
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 24 2009, 21:36

Ik tankt gewoon bij de 60 a 70 mijl op de dagteller. Trouwens niks mis met een benzinemeter, alleen wel als hij zo in zo'n LELIJK consooltje zit!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 24 2009, 21:38

Zo die heeft lange tenen Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 764760
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 24 2009, 22:52

Ach de koplamp van de zl600/900 is gewoon een van die dingetjes die ik juist zo mooi vind aan de eli. Alleen dat witte lampje vind ik een beetje raar. Je ziet het toch nauwelijks branden en zeker overdag niet.
Maar ik denk dat ze er gewoon een lampje bij wilden omdat ze anders op een rij van 3 en een rij van 2 lampjes uit zouden komen. Nu zijn er met dat witte lampje twee rijtjes van 3 lampjes naast elkaar. Staat ook weer wat netter.

En dat consooltje is volgens mij iets typisch wat ze in de jaren 80 bedacht hebben, maar om een of andere reden vind ik het erg goedkoop staan. Ik ben ook niet zo gek van de vormgeving uberhaupt uit de jaren 80. Is mij te vierkant allemaal. Vandaar dat de eli ook wel bijzonder is denk ik, die is niet zo vierkant.

Wil niemand voor de schenen schoppen hoor, geef gewoon mijn mening. Wink
Die lange tenen vallen wel mee. What a Face

Groet Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 24 2009, 23:00

even over die fuel indicator,
azzie die op een 900 wil zetten moet er dus ook een vlottertje oid.
in de tank worden geplaatst?
hoe is dat bij de 1000?
en heeft de 600 een hoeveelbenzinehebiknogmetertje?

gred
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 24 2009, 23:40

De 600 heeft geen benzinemetertje...ik tank meestal als hij rond de 90 mijl komt, al is dat wel eens krapjes en val ik precies bij de pomp zonder benzine.. Shocked
Maar dan is er ook nog een kleine reserve...

En Maarten...lees nou eens alles!! Very Happy
Tenminste; volgens mij brand dat witte lampje nooit, alleen als er iets mis is met je hoofdlamp.. (bij mij wel in elk geval...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 00:50

Ik tank altijd bij ongeveer 120 mls, o en ZL1000, het is jaloers en niet jalours, lol! .
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 00:56

Citaat :
En Maarten...lees nou eens alles!! Very Happy
Tenminste; volgens mij brand dat witte lampje nooit, alleen als er iets mis is met je hoofdlamp.. (bij mij wel in elk geval...)

Ja ik las het wel goed, maar ik had dat dus een tijdje geleden dat die lamp kapot was en dat dat witte lampje ging branden. Het valt nauwelijks op hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 01:45

Hee er, daar gaat je goeiste neederlantse beste beendje foor !

whahahaha snappieum!??

Enne Zoba, er zit idd een vlotter in de tank bij de 1000..... dus als je er een in de 900 zou willen hebben...... groot project ! Een vlotter in bouwen ( en evt regelapparaatje, geen idee of dat er dan ookergens in/op/onder/aan zit en meteen de bedrading aanpassen ! Leg maar eens de bedrading schema's van een 900 en 1000 naast elkaar..... net ff anders enje ziet meteen de vlotter terug daarin

Greetz
JP
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 11:10

Tja dan kan ik idd beter gewoon een 1000 tank overzetten
is sneller klaar.

maar dan nog dat metertjeconsoltje...
moet er nog even over denken,

en nog steeds (weer) op jacht naar een tank.
dat zal nog even moeten wachten, ivm.persoonlijke kredietkrisis. Embarassed

toch ga ik het eens doen. Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 632373

maar dit is bijna OFF TOPIC, sorry guys 'n galls.

dit was zobarom,..nu terug naar de studio Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 714302 Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 714302
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 11:36

kamikaze schreef:
Ik tank altijd bij ongeveer 120 mls, o en ZL1000, het is jaloers en niet jalours, lol! .

je zus man....., ik heb nog wel een moderators functie over voor je.
Over het algemeen vallen we elkaar niet aan over de taal hier. Zeker professor Serge niet!

Nog even over het consooltje,.. hiddius. Komt zo van de VULCAN af. Past op de 900 niet vanwege LOMPHEID hahaha.

Tjuus Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 14:58

Ehm, nou eigenlijk omdat de bevestigingsbouten net iets wijder staan als op de 900...... anders had íe er echt opgezeten bij mij whahahaha

Zobarom,

Ik laat een 900 tank aanpassen, kijk of dat wat voor je is?? Zodra ik m weer terug heb zet ik de foto's online hiero ( jaja Peet, echt waar en dan maak ik ff tijd en zin whahahah )( OK, lees een ander topic "fotoshoot 2009 " en jullie sna[ppen m waarschijnlijk ook en anders veel lol in mijn uppie whahahah drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 16:58

Hey JP, heb je er al eens aan gedacht een kroonplaat van de Zl1000 te gebruiken?
Alleen de bovenplaat nodig, heb ik wel liggen voor je.

Ook wel een cockpit liggen maar die gaat kosten......hahaha

Groet Peet, en alles kan pas gemaakt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Jo

Jo


Man Aantal berichten : 67
Leeftijd : 37
Woonplaats : amsterdam
Humor : als medicijn
Registration date : 08-03-09

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 18:04

Er zit geen benzine indicator op een 900, omdat het staafje in de indicator de snelheid van het teruglopen niet bij kan benen Razz

hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 18:16

Nou ben ik voor de lol de laatste tijd aan het kijken wat die ZL900 van mij verbruikt met "woon werk" verkeer en dat valt me niet tegen.
Gewoon netjes aan de snelheid houden en niet als een dwaas bij ieder stoplicht wegblazen.
Ik kom dat gemiddeld uit op zo'n 1:17.

Gisteren een ander huis voor de snelheidsmeter erop gezet en een andere toerenteller. Via een gast van ZL-OA uit Engeland gekocht.
Heb nu op allebei de tellers een chrome ring, ziet er wat netter uit.
Meteen even gekeken hoe dat zit met dat templampje in de toerenteller.
Gewoon een rubbertje wat je eruittrekt met lampje erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 25 2009, 18:22

lekker Peet, kom je nu mee! whahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26 2009, 01:33

zl1000 schreef:


Rij relaxed rij een 1000 met benzinemeter :%^&:

Zo en kom nu maar op met de opmerkingen cheers

Er zit geen tankmeter op de zl900 omdat er zo weinig in de tank kan dat die meter tocht altijd op empty blijft staan. Dus overbodig!!! cheers Weer iets weggelaten dat toch alleen maar irriteerd of stuk gaat. Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 79088
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 26 2009, 01:39

By the way..... zou het niet kunnen dat dat witte lampie bij een defect dimlicht via het relais in serie wordt geschakeld met je groot licht. scratch Dat hebben ze ieder 6 volt. en brand je wit lampje zwak en je groot licht voor de helft. study
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cockpit indicators en lampjes   Cockpit indicators en lampjes - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cockpit indicators en lampjes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: