Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Circuit dagen Assen Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Circuit dagen Assen Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Circuit dagen Assen Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Circuit dagen Assen Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Circuit dagen Assen Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Circuit dagen Assen Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Circuit dagen Assen Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Circuit dagen Assen Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Circuit dagen Assen Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Circuit dagen Assen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimeza feb 21 2009, 18:07

Zat net ff op CarChannel en zag daar circuit rijden op Assen.
Niet goedkoop maar wel gaaf en leerzaam. Zie het als een stukje rij vaardigheids training.

Kosten ongeveer 135 ,. 150 euro maar dan krijg je 5 X 20 circuit minuten en ben je een dag onder de pannen.

We hoeven niet met een groot groeppie te gaan maar WIE GAAT ER MEE ,. mocht het zover komen.

Citaat :
Groepen
Groep 1
(geen/beperkte circuitervaring “sportief”) De dag wordt begonnen met een uurtje theorie, daarna gaan de deelnemers de baan op om onder deskundige begeleiding van onze Marshalls het circuit te verkennen. Deelnemers die voor het eerst rijden, starten altijd in groep 1.
Groep 2
(beperkte/voldoende cuitervaring “snel”)Deze groep start s’ochtends onder begeleiding van een Marshall en begint met een uurtje theorie, daarna gaan de deelnemers de baan op om onder deskundige begeleiding van onze Marshalls het circuit te verkennen. In de middag laten wij de keuze geheel aan de deelnemers of zij achter de Marshalls willen blijven rijden of willen/kunnen vrijrijden.
Groep 3
(voldoende circuitervaring “zeer snel”) Deze groep zal in alle sessies volledig vrij kunnen rijden. Uiteraard is het mogelijk om instructie te vragen.
Groep 4
(veel circuitervaring “experts”) Deze groep rijdt na de opwarmronde geheel vrij.

Per groep worden er sessies georganiseerd van 20 minuten inclusief opstellen en afvlaggen. Dat betekent dat je 5 sessies per dag kunt rijden. Het programma duurt van 7.30 tot 17.00 uur.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 15:33

Stelletje saaie dozen!!!!! Iedereen is ook altijd zo lekker enthousiast hier.
Willen wel gaan crossen met een Eli maar niet op het circuit. Schiet mij maar lek.

Als je wilt leren rijden kan je dat daar beter doen dan op een zandpad.

Circuit dagen Assen 325279
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 16:06

Ik heb dit een keer gedaan met een ZZR 1100 op Assen, maar vind het zonde om misschien wel op mijn plaat te gaan met mijn Eli.
Het is wel leuk, maar je kan er bter met een motor heen waarvan het niet erg is als er iets mee gebeurt.

Circuit dagen Assen 17370
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 16:16

kamikaze schreef:
Ik heb dit een keer gedaan met een ZZR 1100 op Assen, maar vind het zonde om misschien wel op mijn plaat te gaan met mijn Eli.
Het is wel leuk, maar je kan er bter met een motor heen waarvan het niet erg is als er iets mee gebeurt.

Circuit dagen Assen 17370

Hey Kami, ik bedoel niet vrij rijden maar meer met theorie en achter een instructeur aan. Net zo safe als achter iemand in de Ardennen aan rijden.

Maar hoe kom je van een 1100 cc naar een 600 ?? Blok principe is hetzelfde. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 16:20

De enige die wil gaan crossen op een zandpad met haar ZL is Zandpad Lisan lol!

Maar als je een antwoord wil van mij, leuk idee maar nee, ik houd het voorlopig even bij de Ardennen en bij de sleuteldag.

Groet Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 16:53

De ZZR is van mijn beste vriend,( we kennen elkaar al 26 jaar), dus wisselen we wel eens om even anders te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 18:10

Een rally dan.

Schiphol Maastricht over Berlijn ofzo.

Beetje avontuur ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 21:18

Citaat :
Willen wel gaan crossen met een Eli maar niet op het circuit. Schiet mij maar lek

Goed lezen Peet! lol! Ik ga niet met mijn Eli crossen!!! En geef mensen even de tijd om te reageren.... Ik wil best naar Assen, is inderdaad ook weer een ervaring! bounce
En ik wil ook best mee op rally... cheers
Ik ben best in voor een beetje avontuur, maar het moet wel passen in de agenda!!
Dus als er data zijn, kijk ik of ik meekan!

En wie wil er met mij mee gaan crossen of survivallen? Circuit dagen Assen 573414

Trouwens Maarten; vandaag bewust het schopje in mijn rug gevoeld....wow!!!!!
Of je even op een straaljager zit!!! Geweldig!! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitimezo feb 22 2009, 21:25

Citaat :
Als je wilt leren rijden kan je dat daar beter doen dan op een zandpad

Motorrijden heeft vele aspecten...je kunt racen,je kunt offroad, je kunt allroad, je kunt toeren, je kunt rechte strepen trekken.....survivallen, alleen rijden of met een groep... En bij alles gedraag je je weer net even iets anders. Dat maakt het juist zo leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Circuit dagen Assen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Circuit dagen Assen   Circuit dagen Assen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Circuit dagen Assen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: