Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Tank vergroten voor ZL 900

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Tank vergroten voor ZL 900 Empty
BerichtOnderwerp: Tank vergroten voor ZL 900   Tank vergroten voor ZL 900 Icon_minitimevr jan 09 2009, 10:14

Jaja, 'K ga hier weer verder !

Ik heb t een tijdje laten liggen, maar nu toch weer opgepakt !

Ik had eind vorig seizoen al wat posten geplaatst op ons "oude" forum.....dus heir gaan we weer !

Ik had het idee aleens eerder gezien bij Cees hier uit Hellevoetsluis en was meteen wel een beetje om.... hij heeft destijds zelf zijn tank gedaan; links en rechts de schalern eraf gezaagd/geslepen en er stroken tussen gelast.......
Be er zelf nu dus al weer 4 jaar mee bezig hahahahahah eerst een beetje rondbellen hier en daar bij lassers en lasbedrijven maar een spuiter in Oud-Beijerland ( RS paint dacht ik spande de kroon ! Als ik zelf zou voorwerken en afwerken zou het wel kunnen voor 600 euro affraid !! en dan werd ik vreselijk gematst volgens hen!!

Eerst op zoek naar een donor-tank............. OK ok ik maak fouten en vond een zelfbouw tank in Duitsland....achteraf NIET-OM-AAN-TE-ZIEN !!! wel een beetje de vorm van de originele tank ( ogen een beetje dicht, over je linkerschouder kijken en dan door de bodem van een glas, zo gelijkend hahahahaha zal er wel een keer een foto bij plakken ..... ) Maargoed een jaartje mee rond gereden en toch niet helemaal tevreden... weer terug naar de originele..
UIteindelijk een collega van ZL1000 die lasser is wilde het wel proberen....( denk nu niet meer oeps ! Neutral )
Ik heb foto's van de tank zoals ik m door gezaagd heb dus die komen erbij ....( zit nu vanaf het werk ff te tokkelen en heb dus geen foto's bij ) Van de week gehoord dat ie bijna klaar was.... ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tank vergroten voor ZL 900
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» geen tank dus!
» Welke tank????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: