Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT

Ga naar beneden 
+4
slayeric
roberto
st66lm6n
maarten
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 17:17

Zeg Fons,

Je bent vergeten te zeggen dat die tijd van 0 naar 100 voor een harley alleen geld bij :

berg afwaarts, en wind in de rug. lol!

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 18:40

Chips,
je hebt gelijk!

En wat we allebei vergeten zijn is: als íe start......................
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 18:50

Houden jullie het topic wel in de gaten?
Het is al erg genoeg dat er nu over Harlyes geluld wordt. Wink

Is er bijvoorbeeld niemand die nog tips heeft over mijn wijze van adverteren? Of is alles perfect zo?
Prijs niet te hoog of te laag? Genoeg info aanwezig? Etc.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 19:40

Je hebt gelijk.
Ok komt 'ie, niet schrikken.

Prijs veel te hoog.
Maak er 500 van en ik koop hem voor mezelf als pekelfiets....................
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 20:12

pale Probeer je me te beledigen of zo??? Shocked

Je lijkt die handelaar wel bij wie ik eens eerder gevraagd had wat hij er voor wilde geven.
Hij constateerde meteen een lekke klep (niet waar) en een lekke voorvorkpoot (niet waar) en wilde er ook niet meer voor geven dan 500.

En dat mijn schatje bij iemand komt die hem als pekelfiets gaat gebruiken is helemaal schrikbarend. affraid

Groeten Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 03 2009, 20:13

Tja,
de waarheid is af en toe meedogenloos.........................
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 02:19

om te beoordelen of de prijs goed is moet je de eli toch live zien en horen... Heb een en ander op internet gezien en vind je prijs niks raars!

Heb wel idiote prijzen gezien van 4400 euri of meer voor een 900. Of prijzen van 4000 dollar! En dan issie nog niet in Nederland :%^&:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 02:53

Allemaal stapel idioot die mensen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 03:25

Ja, Maarten; ik wilde dat ik dit eerder had gezien....ik heb voor de mijne 2000 euro betaalt...was hij wel helemaal nagekeken, goede banden, volle tank etc... Gepoetst....
En ik kreeg er een schermpje bij! cheers

Wat er nu dus alweer af is en ik heb het vermoeden dat het me zelfs beter bevalt zonder.....

Jou kennende denk ik dat die van jou ook op en top onderhouden is...dus vraag je echt niet te veel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 09:40

ik zou zeker niet lager gaan zitten Maartje, No
eerder iets hoger, maar dat zou ook afhangen aan wie je hem/haar verkoopt.

als een moto goed is, issie gewoon goed en moeten ze niet zeuren!

Jatoch niettan??
laat je niet gek maken hoor!! VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 631321 :%^&:
anders ga je gewoon nog een paar keer oppad met die fiets,
ergens waar het druk is met motoren en plak je er een stickertje op met :%^&: te koop!

moet jij eens kijken!

goed plan??

Groet Ed,
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimema jan 12 2009, 20:29

Sorry voor de late reactie.


Citaat :
goed plan??

Misschien geen gek idee, nee. scratch

Ik ga nog wel eens naar Duitsland, naar van die motor ontmoetingsplekken.
Ik kan dan wel een sticker met te koop er op op de kont plakken of zo.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13 2009, 13:49

Motor ontmoetingsplekken???? Op de kont plakken ???

Verklaar je nader!!

Groet Peet lol!

Verder moet ik zeggen dat hij er goed uit ziet ,.. je ZL600. Ouwe poetsfreak!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13 2009, 14:54

Hahahaha; het lag dus niet aan mijn dirty mind....ik vroeg me ook al het een en ander af... lol! Kreeg wat associaties...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13 2009, 17:11

Ligt toch ook een beetje aan de lengte van de vrouw hoor Lisan...... Ik denk dat Eva ( mijn vrouw - beetje zwaar woord hoor- laat ik maar zeggen meissie ) is denk ik geen gezicht op een 600...... niet omdat het een 600 is, maar meer omdat ze 1.90 is...... zie je het voor je?
lol! Knieen boven het stuur uit enzo hahahah geintjuh !!!! lol!

greetz

JP
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13 2009, 20:16

Citaat :
Motor ontmoetingsplekken???? Op de kont plakken ???

Verklaar je nader!!

Toen ik het typte dacht ik al: dit gaat wel erg fout overkomen Embarassed Embarassed Embarassed

Toch maar laten staan, was wel humor. Very Happy
Ik weet ook niet hoe je die plekken wel noemt. Motorcafes? Maakt ook niet uit.
Zolang ik maar niet op mijn kont getikt wordt door een Duitser in lederhosen!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 13 2009, 22:10

[
Citaat :
quote]Ligt toch ook een beetje aan de lengte van de vrouw hoor L
isan[/quote]

Vond ook al dat de mensen in de randstad zo groot waren toen ik daar woonde.... Very Happy

Voor het gemak had ik het over vrouwen omdat die meestal een beetje kleiner en tengerder zijn, maar het zijn ook prima motoren voor kleine mannekes hoor!

Pfffff; ik zal nog eens een oppeppend verkooppraatje voor Maarten houden! lol!

(en daarbij....ik weet niet hoe groot iedereen is die op een 600 rijdt; hij is in elk geval erg handig voor de kleine mens...!)
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 00:43

Ik heb ook nog wat losse onderdelen van de ZL600 die ik wel te koop aan wil bieden. Ligt hier toch maar.
Ik moet nog even nadenken over de prijs.
De meeste onderdelen hebben wel krasjes/ krassen of heb ik ooit eens opgeschuurd, echter, behalve het ronde verchroomde dynamodeksel niks ernstigs. En gezien de kleur zal een volgende eigenaar ook aan het spuiten moeten, tenzij je graag voor de wegenwacht wil werken. Very Happy

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Zl600_10

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 02:48

Hey Maarten! Wat is er met dat verchroomde deksel? Van mijn deksels is het chroom aan het loslaten, dus als dat bij deze nog niet is, heb ik wel belangstelling!!
Je hebt er maar eentje?

Groetjes
Lisan
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 03:13

Je bedoelt die ronde deksel neem ik aan?
Die ziet er echt slecht uit. Hij ziet er uit alsof de vorige eigenaar een schuiver heeft gemaakt en met de deksel over de straat is geschoven waarna hij er wat zwart spul heeft opgesmeerd, en bla bla bla zeer slecht dus. Als je een mooiere zoekt is dit iets wat je niet wilt hebben.

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Kapje10

Ik heb hem zelf vervangen door een zwarte van een gpz600, bij de sloop gehaald.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 03:30

Okee! Nee, dan is het niet echt wat; het ging om het mooie en dat is deze ook niet echt... Bij mij bladdert het chroom eraf aan de zijkanten; komt plastic tevoorschijn, dus mocht iemand mooiere hebben en er niks meer mee doen?

Maar ik begrijp van je dat het niet perse van een eli afkomstig moet zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 03:36

Nee hoeft niet perse van een zl afkomstig te zijn Lisan. Het motorblok en dus ook de deksels zijn van een GPZ600. En die hebben er genoeg rondgereden in Nederland vermoed ik. Op de sloop zal vast nog wel iets liggen. Alleen zijn die deksels van de GPZ zwart en niet verchroomd.
Zie foto van mijn 600 aan het begin van dit topic.

Gr Mrtn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 16:55

Ik had de kappen ook beschadigt, er is gewoon niet aan te komen in mooie staat, ik heb ze zilver laten spuiten destijds, koste mij toen een pak koeken, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 18 2009, 17:06

De kap aan de andere kant heb ik toen vernieuwd. Wat me toen bezielde om er bijna 100 euro aan uit te geven???? Zal financieel wel een goede periode geweest zijn. lol!
Op cmsnl staan ze nog wel te koop trouwens.

Leuke tip trouwens: Als je een onderdeel bij cms aanklikt staat er onder ergens: Also used in: en dan zie je bij welke motoren het betreffende onderdeel ook wordt gebruikt.
Is niet helemaal 100%, want het ronde deksel wordt aangegeven alleen voor de zl600 gebruikt te worden. Maar die van de GPZ past ook. Alleen een andere kleur, vandaar misschien dat die dan niet vernoemd wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 21 2009, 14:59

Ik heb hem nu ook op marktplaats gezet. Sad
Soms moet je ze laten gaan he Sad

http://link.marktplaats.nl/231272144

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 21 2009, 17:45

Ik ben nog steeds druk aan het adverteren voor jullie... Er is zeker belangstelling, maar ik begrijp een beetje dat het weer even om moet draaien en/of de belastingcenten binnen moeten rollen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT   VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERKOCHT ZL600 te koop VERKOCHT
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zl600 te koop
» ZL600 in onderdelen TE KOOP
» ZL 900 ONDERDELEN! VERKOCHT
» ZL velgen te koop
» GPZ 1100 te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: VRAAG & AANBOD-
Ga naar: