Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Fonz problemen zl900

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:40

heb mijn set flatslides nog liggen, die ga ik in ieder geval op mijn gpz1000rx zetten om het probleem zo snel mogelijk te kunnen lokaliseren. in de basis is techniek simpel, wij moeten toch wel slim genoeg zijn om dit op te kunnen lossen...

p.s. wat is de gedachte achter de benzinekraan discussie, die mis ik nog ff

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:42

Hallo Marcel,

Is hoogstwaarschijnlijk de bougie. Is de bougie nat als je hem even laat lopen ??

Tank eraf, bougie eruit, en met aangesloten bobine op het blok leggen en starten. Vonkje ????

Bij Fons bleef ook de uitlaat van de 2e cilinder vanaf de ontsteking gezien, helemaal koud, totdat we erachter kwamen, dat die bougie
zijk-nat was, en niets meer deed.

Bougie vervangen.........en lopen.

Moeten alleen nog vaststellen waardoor deze bougie weer verzopen was, terwijl deze net pas vervangen was, maar dat hebben we in de voorgaande post al omschreven.

Ook voor Fons.

Ik heb toch een flauw vermoeden, dat het vacuüm-membraan van de benzinekraan lekt.
Je had nog dopjes liggen, om de vacuüm aansluitingen op de carburateurs af te doppen.

Haal de vacuümslang er maar helemaal tussen uit, en dop carburateur af. Weten we zeker dat dit niet meer lekt.

Moet je wel je benzinekraan op Pre zetten als je gaat rijden, anders krijgt hij geen benzine.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:43

zl1000_200dBA schreef:
heb je er al een andere set carbs achter gehad , en wat was toen het resultaat.
Marcel

Daarvoor heb ik jou al meteen gemaild ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:44

Hey Marcel,

Had nog een set liggen maar die was ook niet echt okee.
De co-schroef is op de sleuf voor de schroevendraaier afgebroken, ook niet echt een goed voorbeeld.

En Marc, als een foto wilt uppen in een topic kan je dat doen via het fotootje in het balkje. Ze worden dan gehost door een externe opslag. Alleen uploaden is dus niet genoeg, je moet ook ff de URL evt met img-code copieeren en in je bericht plakken.

Toch snap IK er geen reet van. Het is in feite zo simpel maar dit probleem is echt een hoofdbreker.

Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:45

Marc schreef:

Ik heb toch een flauw vermoeden, dat het vacuüm-membraan van de benzinekraan lekt.
Je had nog dopjes liggen, om de vacuüm aansluitingen op de carburateurs af te doppen.

Haal de vacuümslang er maar helemaal tussen uit, en dop carburateur af. Weten we zeker dat dit niet meer lekt.

Moet je wel je benzinekraan op Pre zetten als je gaat rijden, anders krijgt hij geen benzine.

Groetos, Marc

wat krijg je toch een verhelderende ideeën tijdens zo'n ritje van Mokum naar Nijmegen, niet? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:46

Marc,

bougie krijg je nat op twee manieren:

of je hebt in de basis al geen vonk -> je hebt wel compressie, maar het ontsteekt niet
of je hebt wel vonk, maar geen compressie -> je zou dan wel af en toe een knal in de uitlaat moeten hebben, cilinder 1 doet het nl wel, die geeft enorm warme uitlaatgassen af.

hebben we de kabels van cilinder 2 en 3 al omgedraaid en getest ?

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:48

zl1000_200dBA schreef:
heb mijn set flatslides nog liggen, die ga ik in ieder geval op mijn gpz1000rx zetten om het probleem zo snel mogelijk te kunnen lokaliseren. in de basis is techniek simpel, wij moeten toch wel slim genoeg zijn om dit op te kunnen lossen...

p.s. wat is de gedachte achter de benzinekraan discussie, die mis ik nog ff

Marcel

Slecht vacuum op de 2de carb waar het slangetje van het vacuum van de benz.kraan zit.
Ja je gaat rare dingen verzinnen als de conventionele dingen niet werken.

Maar we zouden het idd moeten kunnen oplossen, maar hoe hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:49

Ha Peetje,

Kan hem dus niet copiëren vanaf mijn desktop.
Terwijl dat wel mogelijk zou moet zijn d.m.v. " upload een afbeelding "

Bale ! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:50

hmmm,
interessant. zeg je hiermee dat de hoeveelheod vacuum die je meet op de minder werkende cilinder lager is dan de vacuum van cilinder 1 of 3 of 4 ?

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:55

Wacht ff,

Boven je nieuwe bericht heb je een aantal knoppen beginnend met B en dan I en U en een stukkie verder een plaatje met floppy.

UPLOAD YOUR IMAGE, ff bladeren naar het betreffende plaatje op je PC,
Op "host it" klikken en dan de URL copieemn en pasten..

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Za25ok15

Voila, eitje.











Kloterige is wel dat dat popupje blijft staan waardoor ik niet kan verzenden. Mmmm, ga ik morgen ff voor kijken goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 19:57

zl1000_200dBA schreef:
hmmm,
interessant. zeg je hiermee dat de hoeveelheod vacuum die je meet op de minder werkende cilinder lager is dan de vacuum van cilinder 1 of 3 of 4 ?

Marcel

Na het afstellen niet meer te zien natuurlijk. Dacht dat als het menbraan lek zou zijn van de kraan hij mischien brandstof door het slangetje naar de vacuum-aansluiting van de carb stuurt. Was maar een idee, wat ik zeg,.. je gaat rare dingen verzinnen.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:01

laten we dan de vacuumslang voor het aansturen van de benzinekraan aansluiten op een werkende cilinder ( 1 bv), dan hoeven we ook niet te klooien met de benzinekraan op prime enzo

goed idee???

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:04

Marcel,

Fons had nog niet met de motor gereden die dag. Hij was nog koud toen Peet en ik kwamen.

Ik heb meteen de bougie eruit gehaald van de cilinder die niet werkte. Zonder hem voordien te starten.

Hij bleek erg los te zitten, en ik verwachtte dat deze lekte langs de sluitring.

Bougie er weer ingedraaid, en gestart.

Uitlaat bleef koud.

Bougie er weer uitgehaald. Bougie was nat. Zo nat, dat deze niet meer vonkte.

Andere bougie gepakt. Motor loopt op 4 cilinders. Uitlaat wordt heet.

De rest had ik voorheen al opgeschreven.

Groetos, marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:05

Marcel,

Dit met die kraan is alleen maar tijdelijk.
Kunnen we een eventueel probleem met de kraan ook uitsluiten.
Als je hem op een andere carburateur aansluit, verschuif je het probleem alleen maar.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:06

Probleem is dat wij thuis zitten en Fonz ook.
Weet nu niet meer precies wat er nou wel gebeurd is EN vooral hoe.

Heb zelf het vacuum al lang weg gehaald bij mijn motor en rijd altijd op PRI.
Gewwon kraan weer dicht zetten na het rijden.

Ik ga afsluiten en lees het morgen nog wel ff terug en over denk het dan maar weer is.
Jammer is dat ik niet ff de tuin in kan lopen en wat proberen enzo.
Ook is het wel prettig als je na elke wijziging even proef rijd.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:13

Marc,

het verschuiven van het probleem is precies wat we willen, als je het probleem nl op een andere cilinder krijgt, dan weet je zeker dat het inwendige van de motor en de electrische afdeling goed is.

vandaar.

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:27

Volgens mij heeft Marc het nu over het membraam van de kraan en jij over het membraam in de carb..
Wanneer ik maandag start en hij loopt op 4, weet ik dat het met de kraan te maken heeft.
Loopt ie op 3, ga ik die gasschuif AFschuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:42

Dank je Fons,

Ik denk dat we met Marcel een beetje langs elkaar af zitten te lullen.

Omdat Wij met z'n drieen bezig zijn geweest, weten we waar we het over hebben.

Het is ook wel belangrijk om alles te lezen wat er geschreven staat.

Voor Marcel:

De gasschuif met vacuum membraan is al door Fons van 1 en 2 verwisseld. Daar ligt het dus niet aan.
Het gaat om het vacuum membraan in de benzinekraan.

Probleem.........nog een keer: Bougie vervangen. Werkt.
Na enkele dagen Bougie nat. Werkt niet meer.
Bougie vervangen. Werkt.
Waarom verzuipt de bougie ???????

Vlotternaald sluit goed af. Vandaag gecontroleerd.
Benzine loopt dus niet via de carburateur de cilinder in.
Blijft er nog maar een mogelijkheid. Waarom cilinder 2, vanaf de ontstekingskant gekeken.

Ja...........daar zit de vacuumslang van de benzinekraan op. Als het membraan een scheurtje heeft, loopt er benzine in de vacuumkamer van deze carburateur....gevolg............natte bougie.

Het andere probleem, dat een van de cilinders niet meedoet in het lage toerental, heeft hier niets mee te maken.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de gasschuif.

Groetos, marc

p.s. Leuk als je alles drie keer op moet schrijven. Mad Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:45

Marc schreef:
p.s. Leuk als je alles drie keer op moet schrijven. Mad Mad

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
dan weet je het wel heel zeker.
Check, double check, re-check...............................................
Terug naar boven Ga naar beneden
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:51

marc,

je hoeft niet alles dubbel op te schrijven, het gaat erom dat we zaken eenduidig uitsluiten. dat is de enige manier om technische problemen op te lossen.

ben benieuwd wat de oplossing gaat zijn, niet in de laatste plaats omdat het geen uniek probleem is......

ik volg de discussie hier verder

Marcel
p.s. als er benzine van de tank in de cilinder loopt, dan maakt hij de bougie pas nat als de cilinder echt helemaal vol gelopen is, (of je moet hem eerst gestart hebben) het sijpelt dan nl via de inlaatpoort de cilinder in.
sterker nog, als dat het geval is, dan zou je dus benzine in het carter van de motor moeten vinden ( de zuigerveren zijn niet benzinedicht).
verder zou je dan regelmatig moeten vinden dat de startmotor niet rond wil draaien, een volgelopen cilinder is niet te starten (225cc benzine comprimeert niet echt lekker)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 20:59

Hoor ik via de mail wat je nog heb liggen voor die problemen met m'n ZL900?
Dan moet het binnenkort toch een keer gaan lukken om het bij je op te halen? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 21:02

Ja Fons,

Wij weten inmiddels dat er namelijk twee problemen zijn.

Allebei noemen we ze op 3 cilinders lopen.

Maar........de ene is permanent, en de andere alleen in het lage toerental.

De ene is, dat de bougie verzuipt ( ligt niet aan de ontsteking !!), de andere is het niet opengaan van de hoofdsproeier, waardoor die cilinder niet meedoet. Alleen als je het gas verder open trekt gaat...en blijft deze cilinder meedoen.

Er zijn dus twee problemen.

Die werden door elkaar gehaald.

Dus goede raad:

Haal de vacuumslang van de benzinekraan af, en doe een stopje op de vacuumaansluiting van de carburateur en benzinekraan.
Wel kraan op Pri zetten als je gaat rijden, en voor de zekerheid dicht zetten als je niet rijd.
Nu zou de bougie niet meer moeten verzuipen.

Ik zou ten alle tijden de gasschuif controleren, of deze blijft hangen. Luchtfilter eraf, en kijken of ze alle vier in ongeveer dezelfde stand staan als de motor stationair loopt, en je langzaam meer gas geeft, moeten ze ook synchroon omhoog gaan.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 21:14

Dat laatste wordt weer een hele operatie.
Wat betreft die gas-schuif AFschuren; dat ga ik maandag doen. Wel is het wat vreemd omdat deze schuif vorige week nog in carb 1 zat,
Terug naar boven Ga naar beneden
zl1000_200dBA




Man Aantal berichten : 12
Leeftijd : 51
Woonplaats : zuidschermer
Humor : zo veel mogelijk
Registration date : 25-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 25 2008, 22:12

kan iemand mij uitlaggen waarom een uitgesleten gasschuif ( die dus dunner geworden is) een definitieve handeling als afschuren moet ondergaan als hij al gewisseld is naar een andere carburateur en het probleem de oorspronkelijke 2e cilinder/carburateur combinatie blijft. ergens zegt mijn gevoel dat als je de gasschuif verschuift van cilinder 2 naar cilinder 1, en de 2e cilinder blijft koud, dat het probleem dan juist niet in de gasschuif zit.
Let wel, dit roep ik op afstand, zonder de gasschuif gezien te hebben.

ikzelf ben altijd voorzichtig met ergens aan veilen en schuren.

zoals al aangegeven, er iets bijschuren gaat niet

grtz
Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 26 2008, 01:04

Marcel.

Alsjeblieft.......................................

Toen de bougie vervangen was, werd de uitlaat van de cilinder die voorheen niet meedeed wel warm !!!!

Er wordt een hoop heen en weer geluld op deze manier.

Veelal door het niet volledig begrijpen waar het over gaat, of het niet in detail opschrijven wat er gebeurd is.

Voor mij is deze discussie gesloten.

Als jullie dit posten als bezigheids therapie gaan beschouwen, wens ik jullie veel plezier.

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gesponsorde inhoud





Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fonz problemen zl900
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PC problemen
» problemen met electriciteit
» ZL900 achterschokbrekers
» Verbouwing zl900
» Achter remklauw ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: