Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 accu leeg!!!

Ga naar beneden 
+3
st66lm6n
maarten
Marc
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:12

Dat nummer (1167) had ik fout denk ik. Staat ook op mijn zl600 rubber.

Dit nummer: 21119-1160 is het type nummer wat op de cdi unit staat bij mijn cdi unit.
Maar nu ga ik buiten mijn boekje. Er staat me iets van bij dat dit type nummer bij de zl600 hoort. Maar ben nu niet zeker.
Als er dus een ander nummer staat bij jouw motor kan het zijn dat er een verkeerde unit in zit..... maar niet in paniek raken, zoals ik al zei, hier ga ik mijn boekje te buiten. Ik weet ook niet of een andere unit schade kan aan brengen of niet.
Ik meen me te herinneren dat er op het oude forum wat over staat en ik geloof dat het Marc was die hier veeeeeel meer van af weet dan ik.

Maar kijk eerst maar eens naar je accu en als je de cdi unit wil bespreken, maak dan even een nieuw topic. Is wel interessant vind ik. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:20

Vind ik een goed plan Maarten; ik kijk morgen even als het wat lichter en warmer is... Neutral Dan starten we twee nieuwe onderwerpen; bobines en cdi-unit...

Ik zag trouwens ook dat er nogal wat lakschade zit onder het zadel.... Crying or Very sad (zucht...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:24

Admin schreef:
Is je accu "leeg" (als in geen stroom) dan kan je er idd gedestileerd water in doen. Gewoon te koop bij halfords, Gamma enzo. Is je accu nog "vol" (als in wel stroom) dan zal je er acuuzuur in moeten gooien.

Ik twijfel niet vaak aan jou kennis Peet maar volgens mij mag er alleen accuzuur in bij een nieuwe accu,daarna altijd alleen gedestileerd water.
Dat is mij tenminste wel altijd verteld.

Math
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:32

lisan schreef:
Citaat :
isschien zou je ze moeten plaatsen op de https://servimg.com/

site.

Die kreeg ik eerst ook gewoon altijd als ik op de afbeelding in de balk klikte, maar nu niet meer; nu gaat hij vanzelf over naar imageshack... snap het ook niet!

http://ondersteun.actieforum.com/algemene-problemen-f4/probleem-met-foto-s-uploaden-t1352.htm
Dit is een topic van het ondersteuningsforum, beter dan dat kan ik het ook niet uitleggen. Het is inderdaad helemaal kl*t* dat ImageShack.

TIP: Plaats de foto in een album op de site in het juiste formaat. Je kan een persoonlijk album aanmaken. Vervolgens neem je die URL en plaatst die dan in accu leeg!!! - Pagina 2 Picture en voila.

Blijft dit problemen geven dan ga ik opzoek naar een oplossing. Komt goed accu leeg!!! - Pagina 2 1649
http://www.eliminatorclub.nl/gallery/index.htm om een personal album aan te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:35

Ja Cap. Eli.

Dat is correct.

Zuur verdampt niet, en hoeft normaal nooit bijgevuld worden.

Vandaag de dag wordt een zuur-weger alleen nog bij grote professionele accu's gebruikt.

Standaard huis tuin en keuken accuutjes, is de zuurgraad nagenoeg altijd goed.

Of.........je moet hem een keer hebben omgekiept lol!

Groetos, marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:39

captein eli schreef:
Admin schreef:
Is je accu "leeg" (als in geen stroom) dan kan je er idd gedestileerd water in doen. Gewoon te koop bij halfords, Gamma enzo. Is je accu nog "vol" (als in wel stroom) dan zal je er acuuzuur in moeten gooien.

Ik twijfel niet vaak aan jou kennis Peet maar volgens mij mag er alleen accuzuur in bij een nieuwe accu,daarna altijd alleen gedestileerd water.
Dat is mij tenminste wel altijd verteld.

Math

Eigenlijk ook niet bij stil gestaan. Heb nooit een volle accu bij hoeven vullen eigenlijk. Maar klinkt wel aannemelijk om dan gedestileerd water erin te gooien. accu leeg!!! - Pagina 2 1649 Ik zou het eigenlijk niet weten als ik er nu over nadenk en eerlijk ben.

scratch
Groetjes Peet accu leeg!!! - Pagina 2 103915
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:48

Toch grappig dat alleen al een accu zoveel berichtjes oplevert!! Very Happy
Tegen de tijd dat ik mijn motor ken zijn we failliet!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 04 2008, 22:55

lisan schreef:
Toch grappig dat alleen al een accu zoveel berichtjes oplevert!! Very Happy
Tegen de tijd dat ik mijn motor ken zijn we failliet!

Komt goed joh Lisan, stukje bij beetje.

Citaat :
Enne Peet; ik hoop niet dat je ook over mijn lekentaal gaat vallen, want dan zul je nog wel een poosje geduld met me moeten hebben hoor

Geeft niet hoor als je er maar een leuk alternatief voor verzint net als Maarten met zijn Rubberjasje voor de CDi unit.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 01:09

Wat is beter??? Heb nl ook gehoord dat gedeminiraliseerd water ook in accu's wordt gebruikt.

Gedestilleerd water of aqua dest is zeer zuiver water, waaruit door destillatie alle anorganische zouten en vele organische stoffen zijn verwijderd.
Gedestilleerd water is een slechte geleider van elektrische stroom. Het wordt gebruikt in de chemie en de biochemie, en daarnaast soms voor huishoudelijke toepassingen, bijvoorbeeld voor het bijvullen van loodaccu's. Glaswerk nagespoeld in aqua dest droogt streepvrij op.
Voor veel toepassingen is het ook mogelijk het goedkopere gedemineraliseerde water (demi-water) te gebruiken. Bij nog hogere zuiverheidseisen is aqua bidest, dubbel gedestilleerd water, een mogelijkheid. Met de hoeveelheden stoffen die vanuit de wand van het bewaarvat, bijvoorbeeld van glas, in oplossing gaan, moet dan rekening gehouden worden.

Gedemineraliseerd water is water waaruit alle zouten die doorgaans in leidingwater in vrij kleine hoeveelheden aanwezig zijn, verwijderd zijn.
De hoeveelheid opgeloste ionen in gewoon leidingwater kan sterk variëren en de hoeveelheid opgeloste metaalionen wordt wel uitgedrukt in de hardheidsgraad. Voor gebruik in een chemisch of biologisch laboratorium is leidingwater ongeschikt.

[bewerk] Proces


Het verwijderen van de storende ionen kan gebeuren door het water te laten koken en de ontstane waterdamp te laten condenseren (destillatie) in een reservoir. In dat geval spreekt men van gedestilleerd water. Wanneer water een aantal malen gedestilleerd wordt, bestaat het vrijwel geheel uit H2O moleculen. Bij kamertemperatuur zijn de concentraties [OH-] en [H3O+] dankzij het waterevenwicht ongeveer 10-7 (pH=7). Omdat deze ionen nog de enige ladingsdragers zijn, is de geleidbaarheid van dit uiterst zuivere water minimaal (men spreekt wel van '18 megaOhm water'). Overigens lossen er bij blootstelling aan lucht al snel weer gassen in water op (Wet van Henry) en door oplossing van CO2 kan de zuurgraad weer iets afnemen. Bij chemische reacties waarbij dit storend kan zijn, verdient het aanbeveling om het water weer even te koken. Dit verdrijft de opgeloste gassen weer uit het water.
Omdat destillatie een tijdrovend en energieverslindend proces is, wordt in laboratoria vooral gedemineraliseerd water gebruikt. Dit water wordt bereid door water dat nog wel ionen bevat over een ionenwisselaar te leiden. Hoewel het product niet zo zuiver is als meervoudig gedestilleerd water is het voor veel doeleinden in een chemisch laboratorium net zo geschikt. Een nadeel van gedemineraliseerd water is dat zich in de ionenwisselaar al snel algengroei voordoet. Voor biologische of biochemische toepassingen is dit water daarom niet altijd geschikt omdat het niet steriel is.

Dit gewazel heb ik overigens niet zelf verzonnen... komt van wilepedia
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 01:25

Ja Slayeric,

Nu ben je lekker aan het bazelen !

Als je er echt sjoege van had, dan kon je dit stuk een stuk simpeler maken......dan

snappen de leken er ook nog wat van. geek geek geek

En............komt er alleen dat te staan wat wij voor onze motor moeten weten. cheers

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 01:33

Hee, maar snappen doe ik het wel hoor!!! Wat denk jij!! Maar het is wel taaie kost en niet snel praktisch... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 11:32

Lisan,

Als je accu voldoende vloeistof heeft, betekend dat hij niet altijd dat hij goed is.

Bij mijn ZL had ik ook een goede volle accu, tijdens het laden gaf hij een error melding. Sad
Een kennis had een meter en daar kwam uit dat hij maar 8,4 volt leverde, zodat de startmotor te weinig stroom kreeg.
Een auto- motor- onderdelenzaak zou hem kunnen doormeten.

Een nieuwe was de oplossing.

De nieuwe accu krijg je leeg mee, met een fles zuur.

Om je accu in conditie te houden kan je een ultimate-lader gebruiken, die de gehele winter zonder probleem, aangesloten kan blijven.

De aansluitingen van de stekkers rondom je accu kunnen door vocht (groene aanslag) ook de aanleiding zijn, van het niet kunnen starten.

De polen van je accu moeten ook goed vast zitten.

Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 12:25

Marc schreef:
Ja Cap. Eli.

Dat is correct.

Zuur verdampt niet, en hoeft normaal nooit bijgevuld worden.

Vandaag de dag wordt een zuur-weger alleen nog bij grote professionele accu's gebruikt.

Standaard huis tuin en keuken accuutjes, is de zuurgraad nagenoeg altijd goed.

Of.........je moet hem een keer hebben omgekiept lol!

Groetos, marc

Tijdje geleden toen ik nog op Schiphol werkte heb ik een keer met een collega die een ZX10 had/heeft dagen lopen kutten aan een accu. Weet niet meer precies wat er nou aan de hand was maar we hebben met een druppellader, een zuurweger en een fles zuur geprobeerd de accu weer tot leven te wekken.

Was er eigenlijk gewoon domweg vanuit gegaan dat als je zuurnivo te laag is bij een volle accu dat je zuur kon toevoegen om de accu "vol" te houden. Zou eigenlijk nogsteeds niet weten waarom dit niet kan, ondanks dat ik nu weer nuchter ben. Wel begrijp ik dat het makkelijker is om demi-water(gedesti) bij te vullen en dan nog ff de lader eraan te hangen.

scratch study accu leeg!!! - Pagina 2 714302

Citaat :
Ja Slayeric,

Nu ben je lekker aan het bazelen !

Als je er echt sjoege van had, dan kon je dit stuk een stuk simpeler maken......dan

Hey Marc, ik heb ook wel is geen zin om iets uit te pluizen en opnieuw te schrijven. Gewoon knippen en plakken vanuit Wikipedia moet geen probleem zijn. Voor de mensen die het daarna nog niet begrijpen is de info ook niet interessant denk ik.

Verder gewoon een leuk stukje hoor Slayeric, voegt in ieder geval wat toe aan het onderwerp.
Groetjes Peet geek

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 05 2008, 17:27

Morgen gaat hij ws wel aan de lader....zal zien wat er dan gebeurt...
Een nieuwe accu behoort altijd tot de mogelijkheden, maar ik zal eerst eens kijken of hij het met simpel laden weer een poosje volhoudt...
In elk geval weer veel interessants gehoord /gelezen hier!!! Thanx!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 01:00

Lisan,

Voordat je hem gaat opladen, is het misschien handig om hem door te laten meten.

Anders hangt hij misschien 2 dagen aan de oplader zonder resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 13:35

zo; accu opgeladen en daarna doorgemeten; 10 volt als resultaat, dus te weinig!
Er zit niet veel anders op dan eens even in de manual te kijken, de goede waardes voor de accu op te zoeken en dan maar om een nieuwe!

Anders blijft het sukkelen vrees ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 13:58

Ja, dat schiet op! In de owners manual staat 12 volt; 10 amp. ; In de andere 12 volt; 12 amp.(service supplement)
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 14:58

lisan schreef:
Ja, dat schiet op! In de owners manual staat 12 volt; 10 amp. ; In de andere 12 volt; 12 amp.(service supplement)

een accu heeft over het algemeen een spanning van 12V. De Ampere zeggen eigenlijk meer over de kracht of uithoudingsduur. Ik zou het service supplement aanhouden maar zal vanmiddag wel even checken hoeveel ampere er bij mij in zit.

Voor een prijs indicatie
http://www.de-motorshop.nl/nl/dept_1.html

GrPeet accu leeg!!! - Pagina 2 103915
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 17:03

Ben weer 50 euries lichter... Rolling Eyes Hoop wel dat ik nu de goeie heb;YB 12A-12, maar dat zal wel want ze hebben het nog even nagekeken..
Had ik toch even de oude beter mee kunnen nemen, maar die verbleef nog bij die kennis....
Nu staat ie nog wat na te pruttelen, ik kreeg het advies hem toch eerst op te laden nog en daarna aan de druppellader! Aangezien de komende weken er van rijden niet veel zal komen, laat ik hem maar lekker binnen staan denk ik..ik zet m er wel weer op als ik ga rijden...

In de motorzaak hebben ze de accu even voor me gevuld; scheelt in elk geval weer een rottig klusje! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 17:07

PS Volgens die verkoper kan het goed zijn dat je met dit weer en dan 5 weken niet rijden je accu toch zelf om zeep helpt...
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 18:17

Citaat :
PS Volgens die verkoper kan het goed zijn dat je met dit weer en dan 5 weken niet rijden je accu toch zelf om zeep helpt...

Hoe bedoel je dit Lisan? Zelfs als je hem 5 weken aaneen aan de druppellader zet kan hij dan nog kapot gaan met dit weer?
Dat hij kapot vriest of zo?

groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 19:13

Nee, dat ie gewoon stilstaat (je motor) inclusief accu...
Dus dat ie echt wel aan een druppellader moet....
Ik vind het wel erg snel....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 19:57

Tja, een accu houdt sowieso niet zo van hevige temperatuurschommelingen.
Misschien dat ze daar aan refereerden in combinatie met 5 weken stilstaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 06 2008, 20:33

Nou Lisan,

Mijn motor staat de hele winter buiten onder een zeil.

Als ik langer niet rij, laad ik wel de accu helemaal vol, en laat de plus-pool eraf, zodat hij niet helemaal

ontlaad door eventuele zwerf-stromen.

Als een accu goed is, kun je hem vol laden, en dan rustig een half jaartje aan de kant zetten.

Binnen en droog is natuurlijk beter.

Hij zal wel wat lading verliezen, maar er niet van kapot gaan.

Bij veel autobedrijven, zoals Brezan, hebben ze ook veel accu's op voorraad. Deze staan vaak ook maanden

achter in het magazijn, maar kunnen veelal direct gebruikt worden.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast
Anonymous



accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 07 2008, 18:35

Yes!!! Mijn beestje doet het weer!! Net even wat heerlijke kilometers gereden....ik ben blij!
Dus....nu aan de druppellader, of de + pool loshalen ; het zal het laatste worden, want ik moet nu even gaan sparen voor een lader... Wink
Groetjes!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





accu leeg!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: accu leeg!!!   accu leeg!!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
accu leeg!!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GGRRRRRRR!!! Accu ..
» Kawasaki ZL 600 Negatieve kabel van de accu naar ?????

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: