Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
lekke chatbox Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
lekke chatbox Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
lekke chatbox Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
lekke chatbox Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
lekke chatbox Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
lekke chatbox Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
lekke chatbox Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
lekke chatbox Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
lekke chatbox Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 lekke chatbox

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 15:28

Haai.!.... affraid

soms ga ik wel eens kijken bij onze babbeldoos..c.q. chatbox. lekke chatbox 714302
maar het is verraderlijk stil daar
soms zijn er nog wat wanhoopskreten van iemand maar,

hoe zou dat nou komen?

A; geen zak aan? Sleep

B; forum leuker dan chat?

C; kweetetookniemaarmoettocheenverklaringvoorzijnofzoiets ! lekke chatbox 632373


Anybody ??

groetsels Ed, lekke chatbox 631321
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 15:52

Hey Ed, de chat zat eraan voor de slowchatters onder ons zodat het forum vrij blijft van onzin. Moet zeggen dat het onzin posten aardig is terug gelopen na reorganisatie.

Verder is er idd geen reet aan en denk dat de chatbox binnenkort dan ook verdwenen is. Het was eigenlijk gekomen door een tip van een gebruiker die gek werd van de msn cultuur.

Verder waren het ongeveer 4 leden die in de chatbox zaten van de 45.

Groetjes Peet Suspect

Zie ook: http://www.eliminatorclub.nl/kroeg-f4/chatbox-verplaatst-t67.htm

geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 17:01

Och, volgens mij was het gewoon even het nieuwtje...nieuwtjes gaan er altijd weer af en iedereen is weer druk met zijn/haar eigen beslommeringen...

Daarbij; volgens mij werd er vooral slap geluld na het ritje naar Utrecht; iedereen had het goed naar de zin gehad, even elkaar leren kennen en werd er daarna gewoon even verder gegaan op het forum..
Dat er mensen zijn die zich daar dan aan storen, misschien omdat ze er zelf niet geweest zijn, dus iets van het sfeertje missen, dat kan..

Ik denk dat je zoiets na elke rit wel kan verwachten, zie ook de mosselrit.
Het begon al bij de voorbereiding, maar ook daarna werd er nog even verder gekletst. Inclusief een berg fotoos die moesten illustreren hoe leuk het was.
Persoonlijk heb ik dat nooit als storend ervaren, vind het eerder een beetje saamhorigheidsgevoel geven, maar ja, ik kom dan ook van Venus en niet van Mars. Very Happy Wink

Ik zou de chatbox nog niet gelijk wegdoen; misschien dat het in het volgend seizoen, wanneer er weer meer ritjes komen wel weer handig is, om daar na te kletsen, afspraken te maken, etc.
Maar dat is mijn mening...
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 19:00

Ach gooi toch weg die chatbox wat mij betreft. Als iemand met me wil chatten, mijn msn/ hotmail adres staat in mijn profiel. rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 19:24

Daar heb je ook weer gelijk in! De mijne ook.. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimeza nov 29 2008, 21:14

lisan schreef:
Daar heb je ook weer gelijk in! De mijne ook.. clown

ging ik natuurlijk gelijk proberen lekke chatbox 926907 ,maar ...deed het niet! scratch

Bummerr...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimezo nov 30 2008, 02:58

Deed ie het niet?? Ik geloof wel dat Zeelandnet er hier een tijdje uit heeft gelegen....misschien de oorzaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimezo nov 30 2008, 03:44

Ja mooie boel Lisan,
ga ik een keer msnnen ,..doettie het niet! No


koffie, koek? lekke chatbox 632373


of moet ik nou op houden?? lekke chatbox 255334

groet Ed, :%^&:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimezo nov 30 2008, 14:42

Blijven proberen!!! En anders moet je zelf even je msn doorgeven, dan voeg ik jou toe, kan ook nog!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimedi dec 02 2008, 16:25

Citaat :
Daarbij; volgens mij werd er vooral slap geluld na het ritje naar Utrecht; iedereen had het goed naar de zin gehad, even elkaar leren kennen en werd er daarna gewoon even verder gegaan op het forum..
Dat er mensen zijn die zich daar dan aan storen, misschien omdat ze er zelf niet geweest zijn, dus iets van het sfeertje missen, dat kan..


Hoi Lisan,

Dat er na een meet lekker op los gepraat wordt is een goed iets natuurlijk. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven, niks nieuws dus. (Dat mensen die al jaren bij de club zitten jaloers zijn op een meet in Utrecht met 5 man kan ik mij overigens niet voorstellen maar moet eerlijk zeggen dat ik me wel vaker vergis de laatste tijd). Suspect What a Face

We hebben er een speciaal forum onderdeel voor en de niet aan ritjes gerelateerde zaken kunnen in de "Kroeg" besproken worden.

Waar "die mensen" (waar ik er ook 1 van ben) zich oa aan stoorde waren de niets zeggende berichten van 1 woord. Dit geeft een puinzooi op het forum en speciaal daarvoor zat er een CHATBOX aan vast. Deze 1 woord conversaties (of ander slap gelul) gingen ook maar tussen een paar van ons en domineerder het forum. Gaat het dan nog ergens over,.. geen probleem, maar dit hoorde mijns inziens thuis op een MSN chat en niet op een motor-forum.

Natuurlijk geeft dit opzich niets, we moeten het allemaal leren, en zullen er altijd nieuwe leden zijn die niet thuis zijn met forums-regels. Speciaal daarvoor hebben we een topic gemaakt met de regels van het forum zodat we een profesioneel forum houden wat makkelijk te navigeren is en veel ELIMINATOR kennis bevat. http://www.eliminatorclub.nl/kroeg-f4/forum-regels-t82.htm


Toch zijn deze dingen al hier en daar aangegeven op het forum. Maar het blijkt wel weer dat "zachte heelmeesters stinkende wonden maken". Ik had gehoopt dat we de regels er nooit bij hadden hoeven pakken en iedereen begrepen had wat de bedoeling was van een motor-forum. Dit blijkt in de praktijk niet mogelijk, op geen 1 forum trouwens, en was dan ook mijn fout.

Groetjes Peet lekke chatbox 911129
En het gaat nu goed toch? Hoef in ieder geval niet eerst 100 berichten weg te lezen voordat er wat gerelateerd staat.

lol!


Laatst aangepast door Admin op di dec 02 2008, 16:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimedi dec 02 2008, 16:28

Citaat :
Ik zou de chatbox nog niet gelijk wegdoen; misschien dat het in het volgend seizoen, wanneer er weer meer ritjes komen wel weer handig is, om daar na te kletsen, afspraken te maken, etc.
Maar dat is mijn mening...

PS:

De chatbox is overigens niet compleet verwijderd en is gewoon te vinden op de index-pagina ergens onder "leden online". Je kan dus gewoon de chatbox openen in een nieuw scherm en ernaast laten staan.

Groetjes Peet

Klik HIER om naar de chatbox te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitimedi dec 02 2008, 17:14

Ik ben het prima eens met de forumregels; zeker nu ze nog wat duidelijker zijn (en dan spreek ik alleen voor mezelf hoor!)
Fouten maken we allemaal en daar kunnen we alleen maar van leren; no hard feelings!!

Blijft een feit dat dit forum ook vooral gezellig is omdat er ook ruimte is voor de persoon achter de motorrijder, en je hebt gelijk dat dit in de kroeg hoort.
Volgens mij is het motorwereldje juist zo gezellig door al het slappe geouwehoer en de easy way of living... Very Happy
Daarbij moeten we iedereen de ruimte laten te zijn wie hij/zij is maar ook elkaar erop aan kunnen spreken als er iets is, vooral in een platte organisatie van het forum, waarin niemand echt de baas is.

Tussen al mijn klussen door, blijf ik toch lezen, gniffelen, dus dat zegt ook genoeg over dit forum toch?

Over de chat....maar volgens mij is die vraag al eens gesteld hoor; kun je niet een soort allert knop maken, zodat je ziet dat er iemand wil kletsen? Nu zijn we voornamelijk om de beurt , moederziel alleen in de box aanwezig, als roependen in de woestijn... Very Happy Cool

We blijven van elkaar leren, voornamelijk op motorgebied, maar ook op andere gebieden....das naar mijn mening het mooie van een cluppie... bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lekke chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: lekke chatbox   lekke chatbox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lekke chatbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chatbox verplaatst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: