Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Versnellingsbak?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 17 2008, 16:14

Peet,

De bougies kijk ik zaterdag na.

De kabels had ik in maart al vervangen, toen ik nieuwe moest maken voor de andere ZL

De bougies moeten toch grijs zijn Question

Op deze manier kunnen we toch het eea uitsluiten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 17 2008, 18:44

zl600 schreef:
Peet,

De bougies kijk ik zaterdag na.

De kabels had ik in maart al vervangen, toen ik nieuwe moest maken voor de andere ZL

De bougies moeten toch grijs zijn Question

Op deze manier kunnen we toch het eea uitsluiten

Hey Dick, kijk even HIER voor info over bougies. (gewoon op HIER drukken).

Check ook even in de manual, staat meestal achterin ergens wel een blz met bougies en welke kleur ze zouden moeten hebben. In het juiste geval is het porcelijn om de elektrode "beige/wit". Denk aan de kleur van koffie met melk oid.

Groetjes Peet Versnellingsbak? - Pagina 2 911129
(mischien kan je op het oude forum er nog wat over vinden, klik op de smiley om daarheen te gaan Versnellingsbak? - Pagina 2 276152 met een rechtstreekse link in de zoekfunctie. Ik heb als zoekcriteria gebruikt: BOUGIE*).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 18 2008, 00:03

Dank peet, voor de link Very Happy

Ik zal het eea eens controleren.

Is het luchtfilter nog schoon te maken Question

Dat zal van belang zijn voor lucht/mengsel verhouding
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 18 2008, 12:49

zl600 schreef:
Dank peet, voor de link Very Happy

Ik zal het eea eens controleren.

Is het luchtfilter nog schoon te maken Question

Dat zal van belang zijn voor lucht/mengsel verhouding

Hoi Dick,

Het luchtfilter is wel te reinigen maar adviseer hem wel na 20.000km te vervangen. ZO rond de 10.000 kan je hem is cleanen en kijken hoe hij eruit ziet.

Dit is wel een belangrijk stukje motor trouwens. De hoeveelheid lucht die je binnen kan trekken is bepalend voor het resultaat. BIj een vuil filter zou je motor rijker gaan lopen bij gebrek aan lucht wat je bv kan zien aan de kleur van je bougies. Ook gaat hij meer zuipen.

Ikzelf reinig mijn luchtfilter met alleen lucht en vervang hem eens in de 2 jaar, afhankelijk van de gereden kilometers. Dat is ruim voor de interval in ieder geval. (met lucht altijd van binnen het filter naar buiten blazen. Anders blaas je het vuil er alleen maar verder in).

Groetjes Peet Versnellingsbak? - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 21 2009, 21:37

Eindelijk eens na kunnen laten kijken en de vraag over het bonkend geluid in de garage gesteld....Nu is het een zaak die regelmatig eli's onder zijn hoede heeft, dus kent ook wel het wel en wee van onze fiets...
Ze konden me tot nu toe gerust stellen met de mededeling dat dit geluid nou eenmaal bij een ZL 600 hoort. Zou een beetje een kwaal zijn; een wat lossere nokkenasketting bij stationair draaien. Dit verdwijnt bij hogere toerentallen en dat klopt ook wel.
Niets om me zorgen over te maken...

Hoe is het met jouw motor Dick? Al een oplossing gevonden of zou het hetzelfde zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 12:56

Ik zou toch zelf kijken,de ervaringen met garage´s zijn dat ze vaak maar wat lullen.
Zodra je gerichter door vraagt over dat soort dingen vallen ze meestal wel door de mand.
Dus zeker weten = zelluf kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 14:18

Citaat :
Ze konden me tot nu toe gerust stellen met de mededeling dat dit geluid nou eenmaal bij een ZL 600 hoort. Zou een beetje een kwaal zijn; een wat lossere nokkenasketting bij stationair draaien. Dit verdwijnt bij hogere toerentallen en dat klopt ook wel.
Niets om me zorgen over te maken...

HoiLisan,..

Even een opmerking: Het blok is het zelfde als van een GPZ600. Vraag mij af of hij ook vind dat het daarbij hoort dat geluid (bonkend racertje) . Een beetje ratelen kan geen kwaad, maar ook dat zat nieuw niet op de motor.

Ook vraag ik me af of hij je een nieuwe motor geeft als je fiets nu in de soep draait. Ahjoh, hoort erbij dat geluid!!

Groetjes Peet, straks als we een ritje hebben kunnen we met z'n allen gaan luisteren naar je motor Lisan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 21:03

Als ik hem ophaal zal ik ze nog eens de hemd van het lijf vragen; helaas heb ik niet veel andere opties, jullie wonen allemaal een beetje te ver weg en zoals met alles heeft iedereen het druk, ook hier, en wil ik mensen niet lastig vallen met mijn probleempjes.

Ben dus toch een beetje afhankelijk van een garage en de goedwillendheid daar.
Ik hoop dat ik gaandeweg zelf wat meer kan en doorzie, en daar helpt dit forum mij zeker bij.

Maar als we een ritje hebben laat ik jullie graag luisteren naar de mechanische geluiden die mijn motor maakt. Als ervaren eli-luisteraars kunnen jullie vast wat meer horen en diagnostiseren! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 21:47

hey lisan,
ook ik had vele vragen en twijfels bij het geluid van m'n motorretje. Suspect
maar toen echt iedereen zei dat het bij het soort motor hoorde
en dat de ZL een heel rauw blok heeft, ben ik langzamerhand toch gerustgesteld.

ook ik had (heb) niet heel veel verstand van motoren, en moet het dus ook van de expertise van andere hebben.

best eng soms!
zeker als je iets zelf moet (wil) doen.

maar het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen.
en we zullen wel zien waar het schip strand.
maar ga vooral op je gevoel af,als je denkt dat er iets echt niet klopt kan je het maar beter 3 keer teveel vragen dan 1 keer te weinig Versnellingsbak? - Pagina 2 632373

ik had ook een bonkend geluid in me blok als ie nog koud was en ik ging rijden.
nu laat ik hem wat langer warm draaien en merk niets meer van het gebonk. Versnellingsbak? - Pagina 2 631321

GroetEd,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 22:08

Thanx Ed! Voelt als soort lotgenoten onder elkaar... Very Happy
Ik heb ook al wel geleerd wat langer warm te draaien en dat scheelt een berg. Rijd ik niet meer de eerste kilometer met loeiende motor, is er ook niet echt goed voor heb ik begrepen....
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 23:26

Citaat :
Rijd ik niet meer de eerste kilometer met loeiende motor, is er ook niet echt goed voor heb ik begrepen....

Klopt is niet gezond. Geef de olie even de kans overal te komen en ietwat op te warmen. Dat smeert veel beter.
Echter bij de zl600 treed een zeer ongezond geluid op bij het starten met choke. Het schijnt de voor de Kawasaki typische choke te zijn die je eerst volluit moet zetten waardoor de motor begint te loeien als een opgewonden koe en tot ongeveer 5000 toeren doorschiet en vervolgens moet je hem heeeeeel voorzichtig milimeter voor milimeter weer dichtdraaien anders slaat de motor af.

Het klinkt erg ongezond vind ik, maar meerdere mensen hebben me verteld dat dit typisch een kawasaki choke is. (van 600 cc 4 cilinders denk ik dan, want mijn 900 doet dit niet.)

Met warm weer is dit gelukkig minder een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 22 2009, 23:50

Zo'n choke heb ik ook!! Ik dacht dus inderdaad dat het aan mijn motor lag.
Blij te horen dat het niets vreemds is....
Voortaan zal ik dus minder loeiend de buurt onveilig maken.....Zullen de buren blij mee zijn! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23 2009, 01:17

Ik zet de choke altijd maar een klein eindje open, dan loeit hij niet zo en gaat hij tot ongeveer 3000rpm.
Daarna de eerste 10 minuten rustig aan en kheb nooit problemen ermee.
Gewoon een topmotor!!!!
Kan ook niet anders, het is een Eli! Versnellingsbak? - Pagina 2 201683
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 23 2009, 20:59

Ik moet hem echt helemaal open zetten, anders start hij niet,maar kan hem al snel heel langzaam terug nemen... In het begin liet ik hem maar even doorloeien en reed soms ook zo weg als ik haast had....
Hoorden ze hier aan de andere kant van het durp geloof ik....

Maar dat doe ik dus niet meer....even die oude bak de tijd geven..... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 00:48

Hoe staat het eigenlijk met het bonken?

Ik had bij mijn ZL600 wel bij hoge toeren een slippende koppeling. Als je deze koppelingsplaten vervangt moet je ook die veertjes checken of die nog de juiste lengte hebben. Anders heb je kans dat ie vrolijk verder slipt met nieuwe koppelingsplaten.

Maar ik herinner me niks van een bonkend geluid.

P.s. Ik heb vorige berichten even vlug doorgelezen, dus misschien dat ik iets dubbel of onnodigs vertel.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 14:52

Nog even weinig tijd gehad om echt een flink stuk te rijden, maar toen hij uit de motorzaak kwam,na het beurtje, klonk hij een stuk gezonder....
Geen gefluit meer en volgens hen is dat bonken normaal bij een Eli van dat jaartal...Is een beetje speling op de distributieketting en verdwijnt inderdaad bij hogere toeren.

Ik had me misschien ook een beetje op laten jutten door mensen die geen eli rijden en dat mechanische geluid verontrustend vinden. Daarbij dan ook nog een leek in de geluidjes van de motor, dus ik ga er nu maar vanuit dat het zo hoort.
Bij een volgende rit met jullie laat ik jullie luisteren, ik denk dat ik dan meer te weten krijg over al dan niet gezond geluid...

Nu maar eens wat betere temperaturen, zodat we echt eens lekker door kunnen gassen!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 17:18

Citaat :
mensen die geen eli rijden en dat mechanische geluid verontrustend vinden

Wat ik wel even kwijt wilde is dat toen de motor NIEUW was hij waarschijnlijk geen herrie maakte. Het is dus niet zo dat het hoort maar kan tot een bepaalde hoogte acceptabel zijn.

Als alles exact in orde is zou hij wel stil zijn en niet ratellen. Maar na 30.000 mijl gaat alles wat losser zitten en onstaat er speling. Ook de spanner raakt slapper en de geleiders verharden of slijten. Tandwielen pakken minder mooi in elkaar en ga zo maar door.

WEL IN DE GATEN HOUDEN DUS.

Groetjes Peet Versnellingsbak? - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 19:04

Doe ik Peet, en je hebt gelijk...horen doet het niet, maar hij is dan ook niet nieuw meer! Very Happy

Neem jullie stethoscoop maar mee volgende rit....dan hoor ik wel hoe lang hij nog te leven heeft en of er behandeling noodzakelijk of mogelijk is...
Intussen hou ik mijn oren open en zal hem met de nodige zorg vertroetelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 19:12

Ik heb ook een geluid gemerkt laatst bij een kort ritje. Was moeilijk dat gierende geluid niet te merken trouwens.

Situatie: 6de versnelling, koppeling intrekken, gierend geluid zolang de koppeling ingetrokken blijft, naar de 5de versnelling terugschakelen (koppeling nog ingetrokken), gierend geluid is weg. Naarmate de motor langzamer ging door uitrollen leek het geluid ook lager in toon te worden.
ieieieieieieiieieieeeooooooooeoeoeooeoeeooewwwwwww (beter kan ik het niet omschrijven hehhehehehehehe)

Een vriend van me dacht dat het wel eens een versleten tandwiel in de versnellingsbak kon zijn.
Ik kijk het nog even aan, het geluid is er niet altijd.
Daar voor hebben we de koppelingsvloeistof vervangen. Kan dit er misschien ook mee te maken hebben?

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 19:44

Lijkt wel erg op mijn geluid...wat ik dat fluiten noemde...
Ik kijk het ook even aan. Was het toen ook erg koud of vochtig? Ik had het ook in lagere versnellingen en het geluid was er idd ook niet altijd. Bij de laatste korte ritjes niks meer gehoord.
Mocht er bij jouw iets uitkomen Maarten, laat het effe weten dan, dan kan ik daar ook naar (laten) kijken..
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 20:14

Met ingetrokken koppeling draait je motor bijna stationair als je niet gelijk een andere versnelling kiest. De versnellingsbak draait nog wel volledig maar is ontkoppeld van de aandrijving.

Dat kan je horen, net als een grote truck die voorbij raast.

Maar waarom trek je je koppeling in in z´n 6 ?

Groet Peet Versnellingsbak? - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 20:54

Citaat :
Maar waarom trek je je koppeling in in z´n 6 ?

Er zijn nog mensen die hun koppeling wel gebruiken Adje!!! lol! (ik rem graag af op de motor)

Maar omdat ik iets merkte heb ik de koppeling langer ingeknepen gehouden dan normaal. Om te zien wat er gebeurde. Dus toen kwam ik er achter dat dit alleen bij ingeknepen koppeling gebeurd.

Citaat :
Met ingetrokken koppeling draait je motor bijna stationair als je niet gelijk een andere versnelling kiest. De versnellingsbak draait nog wel volledig maar is ontkoppeld van de aandrijving.

Vandaar ook dat het geluid lager ging waarschijnlijk, de versnellingsbaktandwielen vertragen als je de koppeling inknijpt en het gas loslaat. dus: Ieieieieieieieieieieieiooooooeoeoeoeoeoeooeoewwwwww als er een tandwiel versleten is?!?!? Question

Aldus mijn theorie. Maar ik kan nog niks met zekerheid zeggen, dus bij het volgende ritje even goed er op letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimema feb 16 2009, 23:49

Half synthetische olie mischien?
Ik moet het er nog in gooien, ben benieuwd.

De mijne giert niet maar mag van mij wel wat stiller. Versleten tandwielen heb ik nog niet gehoord sinds mijn rijbewijs.

Gewoon ook de boel is lekker smeren, zoals je assen en alles wat draait. En op tijd goeie nieuwe olie, maar dat is vanzelf sprekend. ( elke 10.000km dus OF gewoon elk jaar in het begin motorseizoen. Voor die paar tientjes heb je wel weer nieuw smeeer en koel goed).

Tjeers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2009, 00:19

Ja ik zat denk ik weer te doomdenken.
De wielassen e.d. zijn pas tijdens mijn voor en achterwiel werkzaamheden opnieuw gesmeerd. Dat zal het niet zijn.
Ik kijk het nog even aan met deze gierkar.
Als het zo blijft of erger wordt meld ik me wel weer.

Cheerio chaps!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 13 2009, 01:25

Het geluid is verdwenen. Het oliepijl was wat aan de lage kant. Na het bijvullen niks meer gemerkt.
Iets vaker olie controleren denk ik. Hoewel het pijl niet echt veel te laag was. Iets boven het onderste streepje.

scratch Zal allemaal wel.

Gr Mrtn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Versnellingsbak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versnellingsbak?   Versnellingsbak? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Versnellingsbak?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: