Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Nieuwe club t-shirts ECN

Ga naar beneden 
+5
slayeric
Marc
wimmo
maarten
st66lm6n
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

WELKE OPDRUK
ECN logo klein op borst
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap10%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 10% [ 2 ]
ECN logo groot op borst
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap5%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 5% [ 1 ]
ECN logo klein op borst Plaatje Eli op rug
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap15%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 15% [ 3 ]
ECN logo groot op borst plaatje Eli op rug
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap10%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 10% [ 2 ]
ECN logo klein op borst Eliminatortext op rug
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap35%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 35% [ 7 ]
ECN logo groot op borst Eliminatortext op rug
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap0%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Eliminatortext op borst
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap10%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 10% [ 2 ]
Eliminatortext op borst plaatje Eli op rug
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap10%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 10% [ 2 ]
Anders (wel toelichten in topic)
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_lcap5%Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Vote_rcap
 5% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 20
 

AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 15:27

Ben jij Maths woorvoerder Lisan.......... geek

Citaat :
Als je even weg bent en niet alles volgt kunnen die dingen gebeuren Marc...

Citaat :
Dus iedereen; even de aanwijzingen opvolgen en dan hebben we allemaal een shirt bij de shoot...duurt toch nog even denk ik! (waar blijven de lekkere temperaturen... ?)

Sorry hoor Lisan maar Marc zit soms weken/maanden in het buitenland en kan niet alles lezen op het Forum. Ook is Marc de ontwerper. (en administrator)



Verder had ik het ook over het hoofd gezien en weten we eigenlijk precies wie er een shirt wil en hoeveel en zelfs in welke maat.

Rekening nummer op forum plaatsen en wachten tot er betaald wordt. Even een week wachten en checken wie wat en hoeveel. Dan bestellen en versturen....... is maar (was maar) een idee offcourse.

Ik zal weer even in mijn mailbox kijken of ik Math z'n banknummer nou al is binnen heb. Kan ik bestellen. (Hey Math, je rekeningnummer kun je gewoon plaatsen in het forum hoor, je kan er alleen maar naar storten.)

Groetjes Peet Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 446107

NAAM AANTAL MAAT
Peet5L
Esther5XL
Lisan2S
Lisan2M
Marc5L
Maarten2XL
Slayeric5XL
Edje2M
Edje2L
Kamikaze2XL
ZL10002XXL
Cajones2L
Fonzilla2
XXL
JP1XL
Wimmo1XL
Langewa (Ton)
2
L
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 16:20

Sorry! Was geen vervelende opmerking en ik weet dat Marc vaak weg is...
Wilde alleen maar even helpen want het bleek een beetje onduidelijk te zijn.
Math heeft voor deze optie gekozen; moet hij weten, is een beetje omslachtig misschien maar werkt wel. Daarbij hebben we de tijd toch? Ik geloof niet dat we volgende week al op fotoshoot gaan.

Komt allemaal goed toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 16:47

Komt goed Lisan, vond het ook wat omslachtig maar het werkt wel safe zo voor Math.
Net bestel nummer, lijkt wel professioneel.

GPeet
Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 20:15

Het shirt is echt gaaf en helaas bijna uitverkocht lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 21:33

Ik kan op ieder moment een t-shirt bestellen,het aantal maakt voor de drukker niet uit.
Op het moment dat ik te horen kreeg dat de (door Marc) aangeleverde prints geschikt waren om te drukken heb ik een topic geplaatst en vanaf dat moment kan iedereen bestellen.
Het is spijtig dat marc op dat moment niet aanwezig was maar helaas is hier weinig aan te doen.
er zijn tenslotte ook leden die maar weinig on line zijn en toch graag een shirt hebben,die zullen het ook later krijgen.
Ik heb er voor gekozen om het via mijn mail adres te doen en met bestelnummers te werken om dat het voor mij overzichtelijk te houden en verwarring te voorkomen.
ik stuur iedereen een mail zodra ik de bestelling per mail ontvangen heb en een mail zodra de betaling binnen is.
Als de shirts verstuurd worden stuur ik vervolgens de laatste mail,hierna vernietig ik de gegevens.
Misschien wat omslachtig maar voor mij werkt het het beste en niemand hoef zijn gegevens op de site te gooien.

Groeten
Math
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 07 2009, 21:49

Ik vond het ook prima werken Mathje. Ook fijn dat jij er zoveel moeite voor doet. Jij krijgt van mij ook een kopje koffie. Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimezo feb 08 2009, 00:10

Het is mij ook gelukt dus kom op en bestel een shirt voor het telaat is lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimezo feb 08 2009, 01:28

Ik heb ze al besteld en ook al betaald, ik ben in afwachting van. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 14 2009, 18:02

Ja en de ontwerper en de degene die het gerealiseerd hebben hebben nog geen shirt. (Sorry Math, weet dat je van privacy houd en liever PM´t ) maar vind het wel jammer dat Marc vergeten wordt terwijl hij het ontwerp heeft gemaakt en het zelfs druk klaar heeft gemaakt.

Kan best bergijpen dat dat zuur is, en dan nog de opmerking dat we goed moeten lezen schoot bij mij een beetje in het verkeerde gat. Zeker omdat Marc en ik begonnen zijn met het Shirt en Math de rest geregeld heeft. Verder heeft de rest alleen maar naar de brievenbus gekeken en ze zelfs al binnen.

Begreep van Math dat er een dooie was waardoor mijn shirt nog even moet wachten. Geen probleem, kan gebeuren. Toch had het leuker geweest, en handiger, te wachten tot alles betaald, besteld en geleverd was. 1X je rekening nummer plaatsen, de mijne is 30/72/09/334 , stort gerust uw salaris hierop, en klaar. Even wachten tot de betalingen binnen zijn en in 1 X bestellen. Mischien voor de volgende keer.

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 911129

Verder veel dank aan Math voor het laten drukken. Helaas zal je met regelmaat naar de drukker moeten nu geek

Groetjes Peet, IK WIL EEN SHIRT !!!!!!! hehehehe lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16 2009, 20:50

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 2695el10

Het nieuwe shirt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16 2009, 20:56

hey Lisan zo ben je echt een coole motorbabe! Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 632373

wel een jas aan hoor met rijden,

groeted
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimema maa 16 2009, 21:04

Stoer he, die nieuwe bril....! Had ik nog niet, maar was hard nodig, zeker met die laaghangende zon..
Was weer genieten vanmiddag!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 19 2009, 20:33

Zodan,
shirtjes binnen, ziet goed uit,
alleen is large veul te groot voor mij

als er iemand te kleine shirts heeft, wellicht ruilen bij sleuteldag of ardennen feessie? Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 20 2009, 11:50

Large veel te groot.... Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 844777???
Ben je 1.20?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 20 2009, 20:22

1.22 toevallig, is daar iets mee?? Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 840660


Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 520776
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 21 2009, 09:58

....nee hoor.... Laughing

Helaas hebben wij alleen L en XL,misschien ff op 60 graden wassen en een ritje in de wasdroger?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 21 2009, 14:24

mischien goed plan,
heb ik ook een grijze, Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 435879

verder vooralsnog goeie shirts.
prima zaalvoetbal shirt, heb ook meer gescoord dan voorheen. scratch

groeted
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe club t-shirts ECN   Nieuwe club t-shirts ECN - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe club t-shirts ECN
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe look op de site ??
» Nieuwe beheerder
» Het nieuwe forum
» NIEUWE SMILEYS
» Brief nieuwe eliminator ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: