Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Efteling of restaurantje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 11:43

Ben de Efteling een beetje ontgroeid, vrees ik.
Bovendien heeft het met 39 jaar gekost om van m'n paranoia af te komen, omdat ik dacht dat die kerel met die lange nek me overal kon zien..................................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 12:10

Sorry Lisan maar ook ik ben niet perfect. Ik heb het Ardennen topic doorgelezen en daar staat inderdaad dat het Ardennen weekend plaats vind in het Pinksterweekend. Alleen snap ik het nog niet helemaal. Gaan we nou zondag en maandag (pinksteren) naar de Ardennen? Of gaan we, zoals we altijd deden, op vrijdag weg en op zondag terug? Gezien mijn werk (continu) is het wel handig als ik vooraf weet welke dagen ik vrij moet nemen.


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeee Efteling of restaurantje - Pagina 2 493147


Beatus diës luna proximo est
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 12:44

lisan schreef:
jongens , jongens, wat een commotie!! Suspect
Commotie? Ik geef gewoon een eerlijk antwoord op je vraag met een verklaring daarbij!

Citaat :
Es heeft me goed begrepen...ik ging er niet van uit, vind het stiekum ook wel eens lekker om alleen op stap te zijn hoor!!
Je kan en mag het altijd vragen natuurlijk maar je hebt dan kans op 2 antwoorden.

Citaat :
Maar als het dan efteling werd, en het voor mij net dat verschil zou maken van wel of niet kunnen, was dat gewoon even een vraagje... Zoals Maarten al zei; er lopen dan overal kids rond... clown
Lijkt mij dat je dan beter zonder kids kunt gaan, scheelt je 2 keer toegang. En het feit dat daar al kinderen rond lopen wil niet zeggen dat we daar ook rekening mee hoeven te houden!

Citaat :
Een nacht over had ik dan toch niet gedaan... simpelweg omdat ik keuzes zal moeten maken, en ik heel graag de Ardennenrit mee wil doen... (weet je wel wat dat kost in het eftelinghotel? affraid )
Ook ik ben blij met de luxe die we hier in Nederland hebben, klaag absoluut niet, maar heb geen flatscreen, afwasmachine, droger, 22 "scherm.... No
Komen nog genoeg leuke ritjes ook binnen Nederland Lisan, niet iedereen kan overal mee naar toe, ook wij niet. Dat wil niet zeggen dat er rekening gehouden hoeft te worden met elk lid bij alles wat er gepland gaat worden.

Citaat :
Iedereen heeft zo zijn beperkingen die het verschil maken of je wel of niet kan, daar moeten we elkaar maar in respecteren. Niet gelijk denken dat het onwil is ofzo.... Mijn wil is er, ....de weg is niet altijd makkelijk te vinden Wink
Er is niemand die daar geen respect voor heeft. Kan je niet dan kan je niet. Wil je niet dan wil je niet. heeft een ander geen reet over te zeggen! Snap ook niet waarom je het je zo persoonlijk aantrekt allemaal.

Citaat :
Enneh...Peet! Vergelijk me niet met een tuppertrutje.... daar word ik toch echt een beetje verdrietig van hoor!!! Sad Je kan ook kinderen hebben zonder aan de tupperwareparties deel te nemen!!! tongue
Wat ik al zei: je moet niet altijd alles zo persoonlijk opvatten. het is een forum en op een forum word gediscusierd. Mij heb je nooit een vergelijking horen maken tussen jou en een tupperware party. Geef hiermee alleen aan dat we wel een motorclub zijn en we dus ook motorclub dingen moeten doen.

Groetjes Peet, en ik hoef toch niet nog een keer te zeggen dat ik het niet rot bedoel ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 12:53

Maarreee Peet,

Motorclub en de efteling?? ik vind dat toch ook wel een beetje rare vergelijking hoor hahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 12:57

JP schreef:
Maarreee Peet,

Motorclub en de efteling?? ik vind dat toch ook wel een beetje rare vergelijking hoor hahahahah

je zus is chriss thuis ,... SIXFLAGS dan ipv Efteling. Het was maar een idee. Hoor verder bijna niemand met leuke ideeen. Als je nou ipv te zeiken gewoon iets anders voorstelt!

En de vergelijking gaat pas raar worden als er idd kinderen mee gaan! Verder is de winter Efteling gewoon leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:05

Hihihihi,
het wordt weer een echt Eliminator topic.

Zijn inderdaad zat dingen die we kunnen doen als motorclub:
zakdoekje leggen
figuurzagen
LEGO
Poesie albums uitwisselen
etc
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:10

Citaat :
zakdoekje leggen
figuurzagen
LEGO
Poesie albums uitwisselen
Gezellig een kampvuur maken van Fons zijn eli en cowboyliedjes zingen!!!!
Efteling of restaurantje - Pagina 2 926907
Hihihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:20

Don Fonzarelli schreef:
Hihihihi,
het wordt weer een echt Eliminator topic.

Zijn inderdaad zat dingen die we kunnen doen als motorclub:
zakdoekje leggen
figuurzagen
LEGO
Poesie albums uitwisselen
etc
Very Happy

Kan jij ook een keer wat nuttigs zeggen ipv alleen maar onzin? Of heb je dan niks meer te vertellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:22

Ja of naar Plopsaland!!!!!!!!!!! Dit topic gaat effe nergens meer over. Peet stelt iets voor wat eigenlijk helemaal niet zo gek is. Hij komt met een voorstel en mijns inziens hoeven we alleen maar in onze agenda te kijken. Kan je wel of kan je niet.

Dus......................Peet wanneer gaan we een dagje weg? Ik heb wel zin om met jou lekker groen en geel te worden in de Python of hand in hand te lopen door het sprookjesbos. Sneeuwwitje ziet er trouwens heel ....... geek ..... uit met een shawl!


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeee pig


Facta, non verba Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:23

zl1000 schreef:
Ja of naar Plopsaland!!!!!!!!!!! Dit topic gaat effe nergens meer over. Peet stelt iets voor wat eigenlijk helemaal niet zo gek is. Hij komt met een voorstel en mijns inziens hoeven we alleen maar in onze agenda te kijken. Kan je wel of kan je niet.

Dus......................Peet wanneer gaan we een dagje weg? Ik heb wel zin om met jou lekker groen en geel te worden in de Python of hand in hand te lopen door het sprookjesbos. Sneeuwwitje ziet er trouwens heel ....... geek ..... uit met een shawl!


Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeee pig


Facta, non verba Basketball

Jij begrijpt mij tenminste!
Mis de oude harde kern. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:34

[quote="Admin]Kan jij ook een keer wat nuttigs zeggen ipv alleen maar onzin? Of heb je dan niks meer te vertellen![/quote]

Jeetje Peet, relax man.


Zeevissen dan?
Oeverloos zuipen in en kroeg naar keuze?
Winter BBQ bij jou in de tuin?
Lekker groot illegaal vuur ergens aan zee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:38

Zeevissen is ook goed! Wanneer?


Maakt mij niet uit als we maar WAT doen. En of ik nou met Peet groen en geel wordt in de Python of op zee maakt mij niet uit. Als we maar groen en geel worden.

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:38

Don Fonzarelli schreef:
Admin schreef:
Kan jij ook een keer wat nuttigs zeggen ipv alleen maar onzin? Of heb je dan niks meer te vertellen!

Jeetje Peet, relax man.


Zeevissen dan?
Oeverloos zuipen in en kroeg naar keuze?
Winter BBQ bij jou in de tuin?
Lekker groot illegaal vuur ergens aan zee?

Bijvoorbeeld, dat voegt iig wat toe en houd het "tupperware" gehalte laag.
En ik ben uiterst relaxed maar stoor me nogal aan alle onzin post's de laatste tijd!
Ik mis de echte pitstop discussies en serieuse plannen voor leuke ritjes.

Efteling of restaurantje - Pagina 2 619724 Efteling of restaurantje - Pagina 2 632373
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:41

Jee....zus!!!!
Ik zal nog es mijn best doen om enthousiast te zijn voor een ritje of uitje!!!!
Daar kwam alles uit voort volgens mij...

Ik ga me bezig houden met mijn toerenteller......
saluutjes!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:43

Hehehehehe.
Onzin post's ontkom je niet aan.
Af en toe lekker melig zijn moet kunnen hoor.
Maar ik snap je punt en zal me voortaan voorbeeldig gedragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 13:49

Ik zit er hard aan te denken eens een vakantie te nemen van jullie allemaal. Ik zal wel weer spijt krijgen van dit bericht, maar maakt me nu even niks uit.
Ik ben ook niet perfect zal ik maar meteen zeggen. Maar ik zie toch dingen waar mensen hier (ik ook) moeite mee hebben.
1: verschillende meningen kunnen wel degelijk naast elkaar bestaan, dit hoeft niet altijd tot onenigheid of irritatie te leiden.
2: Als je iets afspreekt om gezamelijk te doen, hetzij een ritje, hetzij een T-shirt maken dan kun je er van uit gaan dat het ongeveer 10 pagina's vol meningen en gelul duurt eer we er uit zijn. Je kunt je hier aan ergeren maar dat heeft gewoon geen zin, want veranderen doet het toch niet.
3: Vat niet altijd alles persoonlijk op.(zo is het bijvoorbeeld heel gemakkelijk om nu boos te worden op Peet vanwege zijn opmerking:
Citaat :
Mis de oude harde kern.
Dit kan heel gemakkelijk opgevat worden als: Peet vind de nieuwe harde kern eikels. Maar dat doe ik niet want er staat niet dat hij de nieuwe harde kern eikels vind.)
4: Het is heel erg gemakkelijk om geschreven taal verkeerd op te vatten omdat er geen stem bij is die misschien wel heel vriendelijk en bescheiden klinkt als er gewoonweg een mening wordt gegeven bijvoorbeeld.

En vanwege punt 4 is dit bericht misschien wel helemaal niet nodig. Vandaar dat ik zeg dat ik er misschien wel spijt van krijg. Maar als ik sommige opmerkingen zie kan ik bijna niet anders doen dan aan irritatie denken.

En dat dit bericht misschien wel in een totaal verkeerd topic staat kan me nu ook even niks schelen.

Groetjes (van een licht geirriteerde) Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:01

Erg netjes en kerug beschreven Maarten.
Zeker punt 4 is erg waar.
Een bijkomend verschijnsel bij punt 4 is dat we allemaal uit een andere streek en buurt komen en daardoor misverstanden snel ontstaan over taalgebruik ed.
Als voorbeeld kan ik mij herinneren dat ik ooit met mijn Haagse collega op het strand van Scheveningen een haring bestelde en op de vraag van de verkoper of er zuur en uitjes bij moesten, hij antwoordde; "gozer, pleur op met je kankah uitjes".
Hetgeen in alle andere gebieden in Nederland als zeer onvriendelijk zou worden ontvangen, maar wat hier bij de haringstal in Scheveningen als volledig normaal werd ervaren.
Waar ik maar mee wil zeggen dat je alles een beetje in de context moet proberen te zien en niet zo snel uit je slof moet schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:14

Don Fonzarelli schreef:
Hehehehehe.
Onzin post's ontkom je niet aan.
Af en toe lekker melig zijn moet kunnen hoor.
Maar ik snap je punt en zal me voortaan voorbeeldig gedragen.

Af en toe geeft helemaal niets natuurlijk. Maar niet continue als we een serieus onderwerp hebben wat al moeilijk loopt. Iedereen mag zijn of haar mening geven maar moet ook tegen commentaar kunnen vind ik.

En Maarten,.. ik ben ook toe aan een vakantie, weg van de Eliminatorclub. Efteling of restaurantje - Pagina 2 328570
Heb het nu wel een beetje gehad eigenlijk.

Wat ik bedoel met: "ik mis de oude harde kern" is dat ik ze mis NAAST onze huidige club. Niet IPV de nieuwe leden. Dit om het clubgevoel zo als dat ooit geweest is terug te krijgen. In het verleden werd er lekker hard gediscusierd zonder rekening te houden met ieders individuele gevoelens. Het is een motor-forum van een motorclub en de voorkeur gaat dan ook uit naar enigsinds motorpraat. Als je elkaar bij een meet ontmoet is de situatie ook heel anders dan op het forum. Daarom hamer ik er ook op om elkaar is te zien en live te horen zodat je weet wat je voor je hebt.

Verder vind IK dat als je weinig te melden heb je beter je snufferd kan houden. Natuurlijk kan er stom geluld worden maar ik hoef toch geen forum regels op te gaan stellen? Open een eigen topic als je slap wilt ouwehoeren. Neem aan dat iedereen zijn eigen verantwoording neemt hier. En weet je niet hoe je je op een forum hoort te gedragen dan moet je eens rond kijken op andere forums zoals: http://ondersteun.actieforum.com/

Ik ga op vakantie, jullie zien maar verder. Weet niet wanneer ik weer terug ben! hahaha lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:14

Hey Maarten het is zondag!!!!!!!!!!! Relax!!!!!!! Hier krijg je spijt van en is zonde van je vakantiedagen. Het is zoals je zegt, het is geschreven woord en je ziet de emotie van het woord niet. Helemaal mee eens. De harde kern lag vroeger ook vaak overhoop dus voel je daar beslist niet op aangevallen. We willen alleen maar tuffen en informatie uitwisselen over Eli's. Daar is mijns inziens een motorclub ook voor bedoeld.
Een dikke acht jaar geleden zijn Emile JP en ik begonnen met de ELiminator club. We hadden op een gegeven ogenblik heel veel leden in binnen en buitenland en er was voldoende geld om badges en T-shirts te laten maken. Bijna maandelijks was er een nieuw shirt of andere Eli hebbeding. Muismatten, bekers etc etc we hebben ze allemaal gehad. Nu enige jaren later blijkt dat onder de nieuwe leden vraag is naar gadgets. De investering is groot en zie maar dat je het geld terug krijgt. Alles moet toch betaald en voorgeschoten worden door welwillende. Mijn kast ligt nog vol met allemaal verschillende shirts en truien. Van shirts met opengewerkte Eli blokken tot shirts met Logo's aan toe. Ik hoef effe geen shirt meer. Badges konden mensen gratis van mij krijgen maar 2 personen hadden er interesse in.

In de afgelopen jaren heb ik heel veel georganiseerd voor de club. Eliminator meetings met BBQ bij thuis tot aan nachtritten, Ardennen weekend etc etc aan toe. Opvallend was dat de animo de laatste jaren minder werd. De eerste rit deden we met 30 Eli's en de laatste Eli only rit in Augustus 2007 was met 3 eli's. Daarnaast zijn veel evenementen niet door gegaan door gebrek aan animo. En ja ook paintballen heeft een keer op de agenda van 2007 gestaan. Wel geteld 1 aanmelding!

Laten we ons concentreren op het Eli gebeuren en de ritten. Uit kijken naar de mooie zomer die er aan komt en koffiemeet ergens om eens te bij te praten en wie wat wil ondernemen. In februari is er ook weer de motorbeurs in Utrecht. Wie gaat daar naar toe?

Hou moed en de winter is voorbij voor je er erg in hebt!!!!!!!!!!

Ik hou ook moed en dat terwijl ik alleen maar om een datum vroeg Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:21

Motorbeurs?
Utrecht?
Datum?

Ik ben erbij!
Hopenlijk een bewaakte motorstalling?
Las weer een hoop ellende en verdriet over gestolen bikes op een ander forum.

Enne @ ZL1000: wanneer je nog Eli gadgets hebt liggen waar je vanaf wilt, hou ik me aanbevolen. Very Happy De badge zit al op m'n camo jas. Wil er best een paar van je kopen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:24

Het is zondag idd. Ik ga even mijn kat knuffelen en wat koffie zetten. Die voorvork poten moeten maar even wachten.
En als alles goed gaat zijn jullie mij vanaf januari twee maanden kwijt. Zit ik met mijn luie kont in zonnig Peru. Razz

Mazzelllllllll
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:27

26-2 tot en met 1-3 zijn er de Motordagen in Utrecht http://www.motorbeursutrecht.nl/

En die badges zijn allemaal al betaald door de vorige club dus als we elkaar een keer tegen komen zorg ik dat mijn zak vol zit met badges. No problemo's!!!


Ga je sien afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:30

Goed plan om daar met een paar Eli's naartoe te rijden.

Heb nog 3 jassen, dus kom maar op hahahahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:36

En ik vroeg alleen of het een bezwaar zou zijn....durf het niet meer te zeggen...
Ja of nee was voldoende....
Een discussie gaat tussen meerdere partijen, dus als je een discussie start, kun je antwoord terug verwachten...
Hiervoor is alles al gezegd; ik sluit me hier bij aan... Maak van een mug geen olifant!
Als ik die indruk gewekt heb; sorry , maar vind dat ik wel mag reageren op een punt wat ik gestart heb...en wil onderbouwen, verduidelijken waarom ik met dat punt ben gekomen.
Het is niet alleen de streek waar je vandaan komt wat verschil in communicatie maakt, ook wat vaker blijkt; vrouwen komen van venus en mannen komen van mars...
Beetje begrip voor elkaar! Het gaat hier om de motoren en de ritjes, maar je ontkomt dan uiteindelijk ook niet aan ieders persoonlijke invulling van het geheel.

En nu eindelijk op naar de toerenteller!!! Zal me ook maar even gedeisd houden.... silent

En als ik je een keer tegen kom met je badges serge...hou me aanbevolen hoor...! Zag alleen tegen het naaien op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 16 2008, 14:52

Plakken met bisonkit kan ook geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Efteling of restaurantje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Efteling of restaurantje   Efteling of restaurantje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Efteling of restaurantje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: