Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Wie waar vandaag

Ga naar beneden 
+8
Marc
DiMMaX
Jo
Highway Star
slayeric
maarten
roberto
st66lm6n
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14 2009, 20:00

Languit in een perk of plantsoen????????????????????? Was dat maar waar!!!! Gewoon langs de vluchtstrook!

Maar een nieuwe accu doet wonderen!
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14 2009, 20:24

Niet gereden maar wel lekker in het zonnetje gezeten met mijn boots op de Eli.
Boekie erbij, sigaar in je hoofd.......HEERLIJK.

Wie waar vandaag - Pagina 2 Foto_s30



Citaat :
Wat helemaal komisch was, was dat een vriend op zijn nieuwe yamaha 1000 cc mij niet bij kon houden!!

Kijk,.. nou weet je weer waarom je een ELIMINATOR hebt. Met een 600 een 1000cc eruit rijden hahaha.

Groet Peet.

Hey Ser, nog een broodje kip wezen eten? Wie waar vandaag - Pagina 2 573414
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14 2009, 20:32

zl1000 schreef:
Languit in een perk of plantsoen????????????????????? Was dat maar waar!!!! Gewoon langs de vluchtstrook!

Maar een nieuwe accu doet wonderen!

In de fifties was dat een uitje!
Toen gingen ze picknicken langs de snelweg!
Je lacht je rot als je die oude filmpjes ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14 2009, 21:02

Sorry Peet geen kip maar uitlaatgassen! Was even aan het Berm camperen!

Gelukkig was de ANWB heel behulpzaam en heeft na het starten achter me aangereden naar huis. De kans was heel groot dat hij weer zou stoppen. Lang leve de ANWB!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 14 2009, 22:14

Gister (off topic) even stuk gereden en meteen ff langs motorzaak voor nieuwe broek, jas en helm kijken. Kom ik de zaak uit staan er een paar gasten om me eli te dansen van wa's da nou??? scratch Blijft leuk..
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15 2009, 12:38

Fonzilla schreef:
zl1000 schreef:
Languit in een perk of plantsoen????????????????????? Was dat maar waar!!!! Gewoon langs de vluchtstrook!

Maar een nieuwe accu doet wonderen!

In de fifties was dat een uitje!
Toen gingen ze picknicken langs de snelweg!
Je lacht je rot als je die oude filmpjes ziet.

Laat zien dan zo een filmpie, of wil je alleen maar weer spammen. (dacht trouwens dat je lezend LID was, heb je geen 3 dagen volgehouden Fonz )

Wie waar vandaag - Pagina 2 325279
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15 2009, 17:32

Bermtoerisme


Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie


Ga naar: navigatie, zoeken




Bermtoerisme of bermrecreatie was een fenomeen dat begin jaren zestig in Nederland opkwam. Mensen parkeerden hun auto langs de snelweg en gingen dan gezellig met het hele gezin picknicken in de berm.
Korte tijd was bermtoerisme een opvallend tijdverdrijf in Nederland. Auto's en snelwegen waren nieuw en mensen vergaapten zich aan al dat nieuwe moois. Actualiteitenrubrieken besteedden herhaaldelijk aandacht aan dit nieuwe verschijnsel: mensen die vlak langs de snelweg hun klapstoeltje neerzetten om daar gezellig de dag door te brengen. Beelden van verkeersdrukte, geparkeerde auto's, picknickende families, slapende echtparen en grote hoeveelheden zwerfvuil in de berm werden getoond. Bermtoerisme verbaasde velen; waarom zochten die mensen niet een rustiger picknickplekje in het bos? De bermtoeristen vonden er zelf niets raars aan. Ze vertelden onderzoekers dat ze het juist gezellig vonden, al die drukte. Ze keken naar het langsrazende verkeer, dat gaf afleiding. De rust van het bos sprak ze helemaal niet aan. De berm, die was pas spannend. Na een tijdje was de nieuwigheid eraf: auto's en snelwegen werden al gauw gewoon. De berm is en blijft gevaarlijk en al snel werd bermtoerisme verboden.
Voor picknicken onderweg zonder veel omrijden zijn tegenwoordig parkeerplaatsen met picknickplaatsen langs de snelweg aangelegd.

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 15 2009, 18:33

Of zoiets ja. Thanks Ser. Zie het verband tussen met pech staan en bermtouristme alleen niet.
Het 1 is vrijwillig, het ander niet gewenst.

Wie waar vandaag - Pagina 2 Eerste%20file%20in%20nl

Wie waar vandaag - Pagina 2 TT2006-1

Wie waar vandaag - Pagina 2 TT1956B

ZWAAR off topic allemaal als je het mij vraagt.
Waar ik was vandaag? Lekker in de tuin, beetje gerotzooid met de ASS van Es der motor.

Greets Piere Wie waar vandaag - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 16 2009, 10:03

Gisteren een nieuwe accu (32,50 incl zuur) en ik ben weer helemaal blij. Eli ook want die doet het ook weer helemaal top!!!!!!!!!!!!!!! Na het plaatsen nog even wat dijkjes geElimineerd en ik kwam er achter dat ik nog steeds helemaal happy ben met de Eli. Dus stop maar met bieden!

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 17:06

Waar vandaag ? Noordwijk boulevard
Wie, dat weet ik nie , maar er stond een rooie ZL 600 cheers
mischien iemand van de club?

ben met een vriendin een stukje wezen toeren
zij op haar Harley en ik op m'n 900
lisse hillegom noordwijk, niet veel kilometers gemaakt maar wel veel terrasjes.
het was wat druk op de weg dus we zijn maar steeds gaan zitten ergens en kijken wat voor moois er langs kwam.

heb me prima vermaakt. :%^&: :%^&:

sorry, geen fotoos gemaakt, (stom ik weet het) Wie waar vandaag - Pagina 2 255334

groente Ed,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 19:34

Nou, Ed...ongeveer hetzelfde als jij gedaan vanmiddag; met twee vrienden van terras naar terras gereden; heerlijk!!
Hier dan wel over de Zeeuwse Eilanden; zeelandbrug en stormvloedkering; lekker die zeelucht in je neus! Ook geen foto's Cool , volgende keer!
Greetzzzz,
Lisan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 20:03

Vandaag naar Amirican Sunday geweest op Zandvoort. Dikke V8's en veel verbrand rubber. Was echt helemaal top!!!!!! Dus vandaag geen Eli maar zag dat een Dodge Viper van 0 naar 400m er 13,3 seconden voor nodig had. Laat een Eli dit nou in een dikke 11 seconden doen!!!!!!!!!!!!!! Dus ik hou hem nog effe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 21:53

Hee ser....Je bent toch wel op de motor geweest????
Lijkt me wel gaaf...doen ze dat elk jaar? Heb je plaatjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 23:02

Ik heb 130 foto's maar dat kan niet op dit forum. En ja ik ben niet op de Eli geweest maar met de Yank. Lekker incognito lol!

Het is elk jaar en je hebt ook de saterday night cruise in Den Haag. De eerste is op 2 mei ('s avonds)

Saturday Night Cruise for USA-cars aan de Werf in Den Haag-Zuid naast de Mc Donalds Drive Escamplaan
http://www.cruisebrothers.nl/

Ga je sien Wie waar vandaag - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19 2009, 23:41

Even off-topic...Sorry Maarten...
Ik zie dat er ook weer een meeting is georganiseerd door mijn favo kroeg hier in Goes (6 sept)..Hebben dan ook Amerikaanse motoren..(liefhebbers onder jullie zijn welkom voor een bakkie bij mij thuis!) Ook wat rondritten door zeeland...
Leuke site! Ik hou het in de gaten!
Thanx!!
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 24 2009, 17:43

Ik heb lekker rondgereden door de groene fijne natuur van de Achterhoek en Twente. drunken

Zie hier de ZL met de allereerste voorganger van de ZL, namelijk: het paard

Je ziet duidelijk de gestroomlijnde vormgeving en de spieren van het paard die later overgenomen zijn door Kawasaki. Waar het paard 1 PK had hebben ze bij Kawasaki er wat meer PK's uit weten te persen. Echter het is nog duidelijk te zien waar het woord musclebike vandaan komt.

Je zou denken dat ik wat "natuurlijks" gerookt heb na het lezen van bovenstaande onzin, maar niets is minder waar. Ik ben gewoon gek!! lol!

Wie waar vandaag - Pagina 2 Paarde10

Wie waar vandaag - Pagina 2 Paarde11

Wie waar vandaag - Pagina 2 Paarde12
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 24 2009, 20:13

Nice, jammer van die rode strepen hahaha lol!

Maar je verhaal leek net een Polygoon filmpje toen ik het las.
Helemaal toen ik er accent bij leesde........

Wie waar vandaag - Pagina 2 201683

Greet Peet ( Question )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 24 2009, 21:46

Citaat :
Maar je verhaal leek net een Polygoon filmpje toen ik het las.

Nou ja zeg!!!! Dat had ik dus pecies in gedachten toen ik het schreef. Goed van jou man!!!! Wie waar vandaag - Pagina 2 911129

Op foto 2 zie je nog net dat er een auto aan komt rijden. Een oude Bugatti of zo iets.
Leuk al die oude meuk die weer tevoorschijn komt met het mooie weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jo

Jo


Man Aantal berichten : 67
Leeftijd : 37
Woonplaats : amsterdam
Humor : als medicijn
Registration date : 08-03-09

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 13:23

ik heb net het eerste ritje op mijn zl gemaakt! wooohooo, zonder dempers en zonder luchtfilters. maar hij rijd!

gr . Jordi

ps. morgen ga ik naar de superbike in assen, nog meer mensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 15:19

Jordi kom nou eens met foto's man. Ik schijt hier in mijn broek van nieuwsgierigheid!!!!!!!! affraid (7 kleuren en 3 verschillende diktes!!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 15:31

ja mijn idee,

volgens mij heeft ie geen ELI, en zegt ie het aleen maar, om er bij te horen lol!

maar ik ben ook benieuwd. Wie waar vandaag - Pagina 2 632373

even over Assen, helaas ga ik niet, maar hoe ga je erheen Jordi?
met de motor? of issie nog niet af genoeg?

Groebarom ... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 19:17

Jo schreef:
ik heb net het eerste ritje op mijn zl gemaakt! wooohooo, zonder dempers en zonder luchtfilters. maar hij rijd!

gr . Jordi

ps. morgen ga ik naar de superbike in assen, nog meer mensen?

Kijk maar uit dat je kleppen niet verbranden. Mengsel is mischien wat arm zonder luchtfilter.
Zal wel een veerring herrie gemaakt hebben hahaha.

Groetjes Peet.

Ojaa, waar ik was vandaag? Naar de tattoo studio OP de motor. Heen nog ff langs Safe (of hoe die ook heet tegenwordig) en lekker binnendoor gescheurd. Op de terugweg wilde ik wel naar huis hehehe.

lol!

Wie waar vandaag - Pagina 2 Foto_s39

Vind me 900 gelijk SUF, en dan heb ik niet eens van Originele spiegels en knippers,. scratch Wie waar vandaag - Pagina 2 729699
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 19:55

Vandaag Zeeuwsch Vlaanderen "gedaan", wat betekent dus ook door de westerscheldetunnel...(6 km) Prima te doen, maar oordopjes zouden geen overbodige luxe zijn! Wink
In Terneuzen lekker op het terras gerelaxed, en nog bij een ducati dealer langsgeweest; een van de weinige motoren waar ik zo oppas! (monster)
Zit trouwens ook heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
DiMMaX

DiMMaX


Man Aantal berichten : 37
Leeftijd : 50
Woonplaats : Gontrode - België
Humor : Ja graag, om mee te nemen
Registration date : 19-04-09

Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 22:03

Ik zou vandaag ook een ritje doen, de hele week keek ik er naa ruit om eens ongeremd te gaan rijden ipv woon-werk-verkeer....

Maar het noodlot sloeg gisteren al toe; mijn beste vriend heeft een ongeval gehad met z'n Ducati Monster. Vandaag de Duc dan maar naar de dealer gebracht met de aanhangwagen,... Daar ging m'n ritje....

Als het goed is, ga ik morgen in jullie landje rijden ...
Maar da's dus voor morgen in het 'wie waar vandaag' :-)

*- DiMMaX out -*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vmax.actieforum.com
Gast
Gast
Anonymous



Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 25 2009, 22:23

(off topic)
denk dat je zo'n truukje nog wel eens kan uit halen Peet,
over een half jaar staan er mischien wel 2 van die. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie waar vandaag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie waar vandaag   Wie waar vandaag - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie waar vandaag
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: RITJES-
Ga naar: