Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum

Ga naar beneden 
+4
Marc
ST44LM4N
maarten
st66lm6n
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 02 2008, 22:07

lisan schreef:
Ja, 1,30 is ook wel erg weinig!
Zal het de volgende keer ook via deze manier doneren hoor, anders blijven we bezig!
Greetzzzz

Neejoh,.. juist het bellen is op een leuke manier doneren. Very Happy
Het moet wel leuk blijven.

Teveel van die punten in 1 keer is ook niet goed.
Op het moment staat er zat door de donaties van Peerke en Marc.

Groetjes Peet cheers drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 02:38

he maarten.

waarom met enige schaamte??
persoonlijk ben ik begonnen met een JAWA 350cc oilmaster.
ik bedoel maar,,,,hahaha.
belangrijkste is DAT je begonnen bent toch?
plus dat die motor van jou zo slecht nog niet was,(zie het merk, hihi).
geintjuuuuuuhhhhhh.

greets roberto.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 09:34

Euh... het was een krot Roberto. Ik herinner me een keer dat het knipperlicht er af viel toen ik een bocht nam. En op de snelweg duurde het 10 minuten voor ik een vrachtwagen in had gehaald. lol!
Die Zl600 die ik daarna kocht was een verademing.
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 12:51

Hey , probeer het merk maar is in te typen vandie motor in een post hahahaha.
#@%^! h o n d a

Hahahaha


lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 18:53

hahahahaha Hey ik wil wedden dat jij ook wel een jeugdzonde op je naam hebt staan!!!!! Zeg t maar Peet!! Eerste auto een eend? Eerste motor een Thomos?? Scooter gereden? Hahahahhahahahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 19:42

Citaat :
hahahahaha Hey ik wil wedden dat jij ook wel een jeugdzonde op je naam hebt staan!!!!! Zeg t maar Peet!! Eerste auto een eend? Eerste motor een Thomos?? Scooter gereden? Hahahahhahahahahahahaha

Jeugd zonde's zat maar niet op die manier hahaha.
Vroeger wel een Solex gehad maar toen was ik 10.


Eerste motor: Kawasaki ZL900
Eerste auto : #@%^! Prelude model 1

Voor de auto en motor: Puch maxi, Kreidler

Groetjes Peet
#@%^!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 19:52

De puch maxi is toch behoorlijk erg hoor!! Hehehehehehehehe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 20:56

maarten schreef:
De puch maxi is toch behoorlijk erg hoor!! Hehehehehehehehe Wink

Ach, hij reed ongeveer 100km/uur met een watergekoeld cylinderkoppie.
Was een VET brommertje voor die tijd.
Toen had je nog geen Peugeot scooters enzo, maar dat moet jij weten als je ook uit 73 komt!

Verder was mijn motto: IK GA LIEVER LOPEN lol!
En openbaar vervoer,.. k*nk*rhoer hahahaha. (7 jaar in Duh Haag gewoond).

Groetekes Pjotr scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 21:53

Er zit hier ergens een goede grap in verborgen met Esther als buschauffeuse, maar verdomd, ik kom er niet op. Hahahahahahaha
Ja mijn bwroer had een kreidler. Dichter bij een brommer ben ik nooit gekomen.
Mijn interesse in 2 wielers kwam pas na het puberen.
Maar in mijn tijd was het idd meer kreidler e.d. die scooters kwamen pas veel later.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 22:44

Ga jij nog maar ff nadenken over die grap maar hou het wel netjes.
Verder is het reizen ermee heel wat anders dan het besturen ervan.

Meestal als je ermee reist doe je dat omdat je niet kan rijden of geen geld hebt voor een auto.
Als chaufeur heb je toch de nodige papieren nodig.
En de grap is dat je na je werk gewoon in een dikke auto stapt ipv met die kl*t* tram/bus of trein te moeten reizen.

Vooral het wachten is kl*t*, ik haat wachten. En dan al die stinkende mensen die staan te hoesten met hun Ipod op 10. Zo druk dat je moet staan met je aambeien en vooral veel vreemde talen om je heen.

Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimema nov 03 2008, 23:17

Helemaal mee eens. En je vergeet nog dat je niet eens lekker een sigaret op kunt steken. En lekker van alles op de vloer kan gooien zonder dat er iemand gaat klagen. En het schiet ook niet op als je om de paar honderd meter weer stopt omdat mensen in en uit stappen.
Ik wordt al weer helemaal gefrustreerd als ik er alleen al aan denk.

Ik ga nog even verder!!!!
En dan doet die knop het weer niet als je er uit wil, kun je weer STOP schreeuwen naar de chauffeur. En als je net een plekje gevonden hebt, kun je een halte verder weer opstaan omdat er weer zo'n oudje binnen dwarrelt waar verder niemand voor op staat, dus doe ik het maar weer, beleeft als ik ben. En ze stoppen ook nooit voor je deur. En waar je ook heen gaat, je moet altijd overstappen. Duurt altijd minstens een half uur. In de vrieskou staan kleumen met een sigaretje op je lip.
En als je kunt zitten, zit je altijd naast zo'n fors type dat naar zweet stinkt en anderhalve plek in beslag neemt en tot overmaat van ramp ook nog een gesprek met je aanknoopt terwijl jij daar dus echt geen zin in hebt. Uit verveling teksten lezen die anderen achter op de stoelen gekladderd hebben. Thuis komen en er achter komen dat je aan de bank blijft plakken door dat stuk kauwgom wat je ongemerkt hebt opgepikt toen je in de bus ging zitten.
En waarom zijn er eigenlijk geen gordels in de bus??? Is je leven soms minder waard als je in de bus zit????
En de zitplaatsen weigeren ze ook groter te maken dan voor liliputters!!!! Ik he dat nooit gesnapt. Nederland heeft de langste mensen ter wereld, maar fatsoenlijke zitplaatsen in de bus??? Ho Maar!!!!!!!!!

En daarom beste mensen, rijd ik Toyota. Doet het altijd. En kan lekker mijn eigen gang gaan. Wink

En laat die grap maar zitten, de beste plek in de bus is idd de plek van de chaufeur!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 04 2008, 06:46

Gelukkig is het openbaar vervoer in het haagse iets beter geregeld als bij jou Maarten,als ik dat zo lees,whahaha.
Verder ben ik het helemaal met je eens,ik ga alleen met de bus als ik zelf mag rijden Twisted Evil maar dat is meer omdat ik verder toch nergens tijd voor heb de laatste tijd...grrrrrrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 04 2008, 11:22

Mooi verhaal Maarten, gooi het er maar uit!

Tjuus cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 05 2009, 12:48

Ja ik las dat ik behoorlijk off topic bezig was in dit topic.

Anyway!!! Het is.... DONATIE TIJD!!!!!

We hebben iemand of meerdere iemanden nodig om even een kleine donatie te doen voor wat meer ruimte in de fotoalbums.

Kost geen snoep en kan via de telefoon. Ik geloof dat de laatste keer Lisan, Peerke, ik en Marc waren die een donatie deden.
Lijkt me eerlijk als nu iemand anders een donatie doet.

Klik op "bijdrage" helemaal onder in beeld en volg de instructies.

Laat hier wel even weten wie een bijdrage doet.

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 05 2009, 12:55

st66lm6n schreef:
http://payment.allopass.com/acte/scripts/popup/access.apu?ids=68108&idd=305259&country=nl&lang=fr
Dit is de link naar het doneer scherm.

Zo ziet het eruit:
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Acces_10

Groetjes,

Kaas Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 911129

Hey ,.. wat LET je Maarten.........
Ik sla lekker over....................... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 05 2009, 22:11

Ik heb 2 keer gebeld ... maar hoor niks.

Misschien werkt het niet in het weekend??? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 19:08

Eric, het is niet gelukt. Ik heb zelf nooit per telefoon gedaan. Vorige keer via paypall geloof ik, als ik me goed herinner. Dus ik weet niet precies hoe het werkt.

Zijn er verder nog anderen die een donatie willen doen?

Groetjes Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 19:17

nope What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 20:44

Zal het van de week even doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 21:29

ik heb ook gebeld maar krijg geen kontakt.
paypal heb ik geen verstand van.

probeer vd week nog een paar keer
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 21:55

Klotenummer is niet meer in gebruik dus wordt er gezegd. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 22:17

Klopt; hier kwam ik ook achter; via pay pall lukt het me ook niet, want heb geen creditcard.
Nou heeft Peerke hiervoor ergens gezegd dat je er geen creditcard voor nodig hebt, maar ik heb op allerlei manieren geprobeert me te laten registreren, het lukt dus niet!!

Peerke; als je dit leest; hoe heb je dit wel voor elkaar gekregen?

Is het anders een idee (maar danmoet je dus wel goed van vertrouwen zijn) dat iemand een bedrag voorschiet en wij op die rekening een bedrag kunnen storten?
Ik bedoel maar; het lukt Maarten bijv wel en die stort voor mij dan ook een bedrag, wat ik netjes aan Maarten terug betaal...
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 09 2009, 22:27

Ja Joost mag weten hoe ik dit gedaan heb, ik heb net rondgeneusd maar zie ook geen mogelijkheid meer tot doneren.
Ik neus later even verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 10 2009, 00:30

Kunnen we niet met airmiles betalen.. Laughing Heb ook geen creditcard. Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 325279
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 10 2009, 08:35

Suspect volgens mij is het een groot complot!! Suspect
van het anti antireclame front.

die zitten namenlijk overal tegenswoordigs.

lol!

of aliens!! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum   Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Donatie ivm volle albums en reclame vrij forum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto albums
» Het nieuwe forum
» Forum statistieken
» Forum regels
» Internationaal Forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: