Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Vers Eliminator bloed Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Vers Eliminator bloed Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Vers Eliminator bloed Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Vers Eliminator bloed Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Vers Eliminator bloed Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Vers Eliminator bloed Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Vers Eliminator bloed

Ga naar beneden 
+3
maarten
slayeric
oelvis
7 plaatsers
AuteurBericht
oelvis




Man Aantal berichten : 15
Leeftijd : 47
Woonplaats : Lelystad
Humor : 7 gangen bikermenu = 6pack + burger
Registration date : 04-04-09

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 13:35

Goedendag!

Voordat ik jullie helemaal suf vraag in het garage gedeelte zal ik me eerst even voorstellen.

Ik ben Jeroen Bolding een verse motorijder sinds vorig jaar van 32 jaar. Vorig jaar heb ik niet al te veel gereden: een dag een gratis motor gehuurd (als geschenk van de rijschool) tezamen met een makker van me. (EN 6 en een VN 900 kawa)

Op de en-6 hebben we ook rijles gehad. Verder heb ik twee weken langs een susuki gsx 750 van een collega mogen lenen toen hij op vakantie was. Met deze bak ben ik met een groep collega;'s een weekeinde rond de moesel wezen toeren. Ook het asfalt voor het eerst van dichtbij gezien. onervarenheid in de heuvel was de oorzaak. Bochtje 180 graden naar beneden niet goed genoeg ingestuurd. resultaat dan komt de motor naast de weg terecht en ik op het asfalt. Schade: een krasje op de uitlaat en een fikse deuk in mijn ego Razz

na een winter sparen, heb ik inmiddels mijn eigen motorfiets en dat is Jawel de ZL 600 eliminator. Ik ben hierop uitgekomen omdat ik dergelijke modellen fietsen eigenlijk het mooist vind. Maar nog belangrijker is dat omdat ik een niet al te groot mannetje ben met deze fiets heel fatsoenlijk met beide benen op de grond kan komen.

kleur is zwart en hij is uit 1986.

Ik werk als RTV technicus bij een regionale omroep. Met heel veel plezier. Als kind van 4 ging ik al met mijn ouwe heer mee, dus het welbekende paplepel verhaaal. Begonnen als radiotechnicus, maar inmiddels monteer ik ook items voor de nieuwsuitzendingen op tv. ook hele programma's monteer ik af en toe. Ik schakel ook voro live programma's de camera's en de bijdragen, werk in de eindregie waar je de continuiteit van alle uitzendingen bewaakt en ook doe ik geluid bij grotere televisie opnames. Sinds vorig jaar zit ik af en toe ook op onze reportagewagen waar we live televisie en radio naar onze studio kunnen versturen. Heerlijk divers dus.

Mijn hobbies zijn:

* nu dus motorrijden en mijn fiets leren te onderhouden / aan werken
* Radio maken voor lokale omroep(en)
* beetje drummen / en van een nog lagere kwaliteitsverhouding: gitaarspelen
* Concerten en festivals bezoeken (en dan voornamelijk in de categorie: boze meneren muziek.)
* LP's (ook sinds vorig jaar eindelijk een echte draaitafel) en albums en andere muziek onzin verzamelen.

komend jaar zijn er wat motorrijden betreft enkele voorzichtige plannen. We willen met een groep naar de bull dog bash in Engeland.
verder veel treffens afschuimen / toeren en andere smoezen verzinnen om maar op die eliminator te kunnen stappen. ik zit nog min of meer in mijn hoofd om ook naar het download festival in england op de fiets te gaan... Maar goed maar eens zien hoe zich dat allemaal gaat ontwikkelen.

Ik ben dan wel een techneut, maar dat heeft meer met geluid en beeld te maken. Van motoren heb ik niet al te veel verstand dus ik hoop dat al mijn n00b / rookie vragen hier welkom zijn bij jullie allen.

Zo gruwellijk wat een lap tekst weer, zo hou ik jullie allemaal wel weer van de straat en het is eigenlijk de bedoeling dat jullie op de straat te vinden zijn, dus ik laat het hier maar bij.

Gegroet,

Jeroen Bolding
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 15:16

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 17:04

Welkom, ga je ook mee naar de Ardennen met pinksteren cheers .

Greetz Kamikaze
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 18:29

welkom bij de club !! en wellicht kom ik je nog 's tegen op een festival of zo. Vers Eliminator bloed 982488


Laatst aangepast door slayeric op di apr 14 2009, 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 18:32

Hahahaha zeker een lap tekst maar wel leuk dat je je zo voorstelt. Very Happy

Welkom bij de club Jeroen.
Ook "noob" vragen worden hier beantwoord, dus vraag gerust.
Ook kun je in de topics dingen nalezen en kijken of je daar alvast een antwoord vind op je vragen.

Als je vragen hebt over hoe dingen werken op het forum (foto's plaatsen of zo) dan hoor ik het wel.

Groet Maarten (beheerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimema apr 13 2009, 19:11

hey, Jeroen welkom.

euh, oja Ardennen, en heb je nog fotoos van je 600??
ben benieuwd,

groet Ed,
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedi apr 14 2009, 22:16

Wie weet is het de ouwe van Maarten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 50
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedi apr 14 2009, 22:43

Hahahaha nee die oude va mij staat nu in Vriezeveen als het goed is.
Kan dus helaas geen foto's meer maken om dingen te verduidelijken.
Maar goed we hebben o.a. Lisan nog met haar 600. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimewo apr 15 2009, 00:13

Citaat :
Maar goed we hebben o.a. Lisan nog met haar 600. Wink
_________________

Haha, maar net zo vers als oelvis...(bijna) Dus veel zul je aan mij niet hebben, maar fotootjes maken zal wel lukken hoor! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimewo apr 15 2009, 08:05

Hey Jeroen !

Welkom en tot een ritje dan maar he !

Gr

JP
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo apr 16 2009, 00:21

Ik heb ook een 600, maar ben niet zo handig met foto's e.d. plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
oelvis




Man Aantal berichten : 15
Leeftijd : 47
Woonplaats : Lelystad
Humor : 7 gangen bikermenu = 6pack + burger
Registration date : 04-04-09

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo apr 16 2009, 00:25

ZObarom schreef:
hey, Jeroen welkom.

euh, oja Ardennen, en heb je nog fotoos van je 600??
ben benieuwd,

groet Ed,

Euhm ik heb dat ding nog niet zo goed onder controle dat is er al rijdend foto's van durf te nemen... Razz hahah

Maar ik zal er aan werken... hij is dus zwart... en er zit nu nog zo'n lelijk windschermpje bij op...

Ik heb nu net een nieuwe accu voor dat ding aangeschaft, want die oude accu is volgens mij ook letterlijk uit 1986...

Hopelijk start dat ding dan wat beter... want dat doet hij nu gruwelijk slecht... Ik ga hem even laten na fietsen de komende weken, kan gelijk die nieuwe accu er ook bij in, want daar nog weinig verstand van en ik wil nu gewoon los op dat ding.

zodra ik foto's heb zal ik ze hier proberen te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillette
Moderator
Gillette


Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 56
Woonplaats : Delft
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo apr 16 2009, 10:45

Misschien is de shoot van 2 mei een leuk idee?
Heb je gelijk wat leden gezien en mooie foto's van je motor!
Terug naar boven Ga naar beneden
oelvis




Man Aantal berichten : 15
Leeftijd : 47
Woonplaats : Lelystad
Humor : 7 gangen bikermenu = 6pack + burger
Registration date : 04-04-09

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo apr 16 2009, 13:31

Zoals je zegt het nuttige met het aangename vereningen Razz Ik ga even zien wat voor rooster ik in die week heb... want ik krijg ze maar een week / twee weken vooruit... en ik draai soms ook weekeinde diensten.

Aha ik zie net dat ik geen dienst heb... dat ziet er positief uit... Ik ga even zien of mijn fietsje dan ook gelegen is langs te komen. Want ik wil er nog even na laten kijken e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimedo apr 16 2009, 14:14

Citaat :
Maar ik zal er aan werken... hij is dus zwart... en er zit nu nog zo'n lelijk windschermpje bij op...

Mijn schermpje is er intussen ook vanaf (onder zware druk van het forum hier... Wink ) Maar ik moet zeggen dat ik een hoop minder wind op mijn kop krijg, dus dat bevalt beter!
Accu ook vernieuwd...
Foto's staan op de galerij..kun je kijken of ze een beetje op elkaar lijken!
Maar....veel plezier met je 600! Wat mij betreft, prima keus!
Groetjes,
Lisan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jo

Jo


Man Aantal berichten : 67
Leeftijd : 37
Woonplaats : amsterdam
Humor : als medicijn
Registration date : 08-03-09

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimevr apr 17 2009, 18:25

Heeej Oelvis! lachen jij hier.. Ik heb gehoord dat je de stationair ook wat te laag liep..

Groeten Jordi
Terug naar boven Ga naar beneden
motormol

motormol


Man Aantal berichten : 33
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 25-11-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimevr apr 17 2009, 23:12

Hey Oelvis.
De Eliminator 600 is een prima keus, ik heb heel veel geweldige km'rs mee gereden. Veel plezier met de motor. Very Happy bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimeza apr 18 2009, 00:40

He Gijs, tijd geleden, jij was toch ook mee met mijn rit in Friesland.
Ga je ook mee naar de Ardennen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
motormol

motormol


Man Aantal berichten : 33
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 25-11-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimeza apr 18 2009, 09:40

kamikaze schreef:
He Gijs, tijd geleden, jij was toch ook mee met mijn rit in Friesland.
Ga je ook mee naar de Ardennen?!

Of ik op de Eli ga is nog een vraagteken Question , maar ik ga in ieder geval mee. Vers Eliminator bloed 435879 bounce
Lijk mij heel gezellig om je weer een keer te spreken.

Grtz, Gijs
Terug naar boven Ga naar beneden
wimmo

wimmo


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 66
Woonplaats : amsterdam
Humor : ja
Registration date : 15-11-08

Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitimevr jun 12 2009, 00:04

Ook van mij welkom, Jeroen! Familie van Fenna?

greettzz,

Wimmo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/wim-molenaar/index.htm
Gesponsorde inhoud





Vers Eliminator bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vers Eliminator bloed   Vers Eliminator bloed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vers Eliminator bloed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eliminator in Wikipedia
» Eliminator specs
» ELIMINATOR LINKS
» ELIMINATOR STUFF TE KOOP
» Mijn Eliminator-geschiedenis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: