Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Aantal post's bijna gelijk aan oude forum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimevr jan 02 2009, 19:50

Niet echt belangrijk maar mischien wel leuk.
Op het oude .NL forum zijn we tot 3283 berichten gekomen totdat de sloten erop gingen.

Op ons "nieuwe" forum hebben we met z'n allen 2962 berichten geplaatst en dat in 119 onderwerpen. Ik weet dat het in de zij-kolom staat maar wilde toch even kwijt dat ik het snel vind gegaan.

Met zijn allen hebben we er toch weer wat leuks van gebakken en ik ben erg te spreken over de forumsoftware en de site uitbreidingen. Ook vind ik het cool dat het oude forum er gewoon bijhangt als naslagwerk met het zelfde logo er boven.

Ook Marc's www.Kawa-eliminator.com is direct te bereiken vanaf het forum en bevat veel technische informatie en sleutel advies. Al met al ben ik blij dat wij,. "de Eliminator Club Nederland" weer een goed forum hebben voor de Eliminator liefhebbers.

Het aantal actieve leden is goed, bedoel hiermee de leden die zo nu en dan even komen kijken of posten. De "die hards" groep is ook redelijk te noemen en er komen nogsteeds nieuwe aanmeldingen binnen. Het aantal post's stijgt in rap tempo en ik hoop dan ook dat het club gevoel dit jaar zorgt voor een paar mooie ritten of evenememnten.

Nu nog een gemotiveerde Beheerder die met veel plezier het forum doorzet. Het heeft wat voet in de aarde gehad maar de opzet van moderators en admins werkt gelukkig goed. Ik hoop dat dat zo kan blijven en dat we zonder commissie of eigenaar kunnen blijven bestaan.

Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 911129 Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 911129 meer duimen heb ik niet lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimevr jan 02 2009, 20:12

Je hebt het prima gedaan hoor Peet... Heel veel tijd gestopt in het opzetten van dit alles en ik kan best snappen dat het op een gegeven moment genoeg is...
Nu weer aan je eigen motoren sleutelen!

Het is een goed overzichtelijk forum geworden waar we met zijn allen ons ei meestal wel kwijt kunnen en waar veel info op te vinden is...
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 908220
Terug naar boven Ga naar beneden
slayeric

slayeric


Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 50
Woonplaats : Boxtel
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimevr jan 02 2009, 20:41

Ik kan alleen maar positief zijn over het forum! Af en toe een kleine ergernis onder elkaar hoort daar gewoon bij. ( houd het spannend) :&&*^:

Helaas heb ik geen tijd om een rol als moderator of beheerder te vervullen. Zou alleen maar verslonzen. Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 566534

Ben blij dat er af en toe tijd gemaakt kan worden om ff op het forum de berichten bij te lezen. Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 44542
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimevr jan 02 2009, 22:17

Complimenten hoor peet.
Is toch grotendeels allemaal aan jou te danken.
Balen dat je er de lol niet meer in hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimeza jan 03 2009, 13:35

Uhh, dit was meer als compliment aan ONZE CLUB van mijn kant uit. Maar even goed bedankt hoor.

Wat ik hiermee wilde zeggen is dat we dit met z´n allen gedaan hebben.

Zo hier en daar elkaar leren kennen valt ook niet mee. Hoop dat we na dit seizoen elkaar genoeg gezien en gesproken hebben met een gezicht erbij. Na wat `live` gesprekken met een paar bier voelt men zich wat minder snel aangesproken op het forum zodat we ook dat soort discussies niet meer hoeven te voeren.

Groetjes Peet Aantal post's bijna gelijk aan oude forum 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimeza jan 03 2009, 13:41

Bier?
Waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimeza jan 03 2009, 14:26

Ik hoop niet voor niets dat het weer eens gaat dooien!!!
Bier is me nu te koud.....doe mij maar een jagermeistertje....

Maar ik heb er zin an hoor! Op naar een mooi seizoen....en dat gehakketak....ach; zo leer je elkaar alleen maar beter kennen toch? Misschien rijden we niet voor niets op een eli... tongue (opgewonden standjes en recht door zee.....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitimeza jan 03 2009, 15:28

huhuhu huhu, ze zei standjes,.huhu.... Shocked Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal post's bijna gelijk aan oude forum   Aantal post's bijna gelijk aan oude forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aantal post's bijna gelijk aan oude forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Overzetten registraties oude forum
» Uit de oude doos
» Forum statistieken
» Forum regels
» Internationaal Forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: