Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Fonz problemen zl900

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 16:34

Zeker wanneer we onze nick in bijvoorbeeld Mohammed gaan veranderen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 16:42

f*ck....
net even een lekker ritje gedaan met een vriend die op zijn russische zijspan uit de tweede wereldoorlog meeging! Gaaf ding! Zal wel eens een fotootje plaatsen..
Inclusief bezem, schep en granaten....

Maar goed; hij heeft even naar mijn eli gekeken en daar bleek ook het nodige niet goed; Nokkenasketting te slap; hij "zweet"wat olie en het rubber rond de kilometerteller is kapot, waardoor er nu condens in staat...
Maar even in de revisie dus.....
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 16:49

Citaat :
Nokkenasketting te slap

Hij zal er ongetwijfeld verstand van hebben maar om nou gelijk te constateren dat de distributie-ketting te slap staat gaat mij wel erg ver. Eliminators zijn nou eenmaal herrie bakken.

En een beetje olie zweten is niet erg.
Weet je toevallig waar?
Vaak lekken ze wat op de waterpomp. Deze steekt in het blok.

Verder moet je gewoon elke keer dat je een rit maakt ff je olie pijlen. Zo gebeurd.

Groetjes Peet, en zou me zeker niet druk maken hierom.
Het is dan ook geen motor uit de oorlog hehehe,... What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 17:04

Psies.
No sweat.
Komt allemaal goed.
Condens in je teller hoort erbij.
Beetje olie zweten is geen ramp en die ketting maatkt zeker als ie koud is wel eens wat herrie.
Maar je kunt natuurlijk altijd even je eigen "Lisan problemen ZL600" openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 17:06

Ja het rammelt bij de 600 allemaal wat meer dan bij de 900 heb ik het idee, maar als de motor warm is dan houd dat wel op. Bij mijn schatje in ieder geval wel. drunken

En dat olie zweten had ik ook. Bij mij kan dat dus niet door de beugel. Het bleek die dop links op het blok te zijn. zit als ik het goed heb de overgang naar de cardanas achter. Een nieuwe dop paste bij mij niet een twee drie, moest vastgezet worden met een borgmiddel. (dit merkte ik op de snelweg toen ik hem verloor en een mooi rookspoor achterliet van olie dat op de uitlaat terecht kwam.) voorzichtig dus als het deze dop is die lekt tenminste.

Gr Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 17:41

Ik heb ooit een schatje gehad wat ook erg rammelde. Maakte niet uit of ze koud of heet was. Zo snel mogelijk van de hand gedaan...........................
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 17:53

Die van mij is een hij hoor Very Happy
Maar is ook een schatje....en voor een beetje rammels doe ik hem niet weg....
Maar het enige van het verhaal is dat het vervelend is dat hij vooral erg rammelt bij stationair draaien, makkelijk stilvalt en dat ik in de bochten, bij het terug opnemen van het gas een soort klap krijg. Vooral in de bochten vervelend! Een verkeerde stuiter en ik lig een keer....Die wil ik er wel uitkrijgen...

Maar om hier nou een eigen topic voor te openen...zo belangrijk is het nou ook weer allemaal niet! Komt idd wel goed hoor! FF wat bijstellen, wat kit tussen die meter....nieuw pakkinkje, en hij is weer als nieuw! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 17:58

Hey Lisan,

Zou er gewoon een topic over openen.
Klinkt als een slechte verbinding in de bougiekabel/dop.

Mocht dit het niet wezen dan kunnen we is verder kijken naar bv de carbs.
Laat je niet afschrikken door Fonz zijn probleem, dit is een zeldzaam iets.

EN, met jouw problemen kunnen we lekker het forum een stukje verder vullen.
Groetjes Peet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 18:24

En het zoekt gewoon makkelijker terug in een eigen topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 20:56

Goed! Als ik er zover mee ben open ik een topic....
Weet alleen nog niet wanneer ik ermee aan de slag ga; kan het samen met iemand bekijken maar die moet ook even tijd hebben en ik wil graag meekijken, dus zelf ook even een gaatje zien te vinden...
Het beestje rijdt nog, en het weer zal er eerder op verslechteren dan verbeteren, dus jullie horen van me als het zover is!

En Peet....ik neem jou opmerking zeker ook mee!
Groetjes!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 21:34

vanmiddag....Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Afb06810
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 21:36

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Afb06910Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Afb07012
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc

Marc


Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 65
Woonplaats : Nijmegen
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 21:53

Ha Lisan,

Volgens mij, is die motor van die kennis van jou een oude Dnjepr.

Alle mallen hebben de Russen toen van BMW duitsland overgenomen.

Volgens mij, bouwen ze die bakbeesten nog steeds.

Met zo een ding heb je het makkelijker dan met onze ELI. Voor een paar stuivers, heb je een nieuw motorblok.

Groetos, Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin
maarten


Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 51
Woonplaats : Berkelland
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 22:14

Zit er nog wat kracht in die motoren dan? Als ze voor een paar stuivers te krijgen zijn denk ik meteen aan een 2 takt trabantblok of zo. Suspect scratch
Ziet er wel leuk uit Lisan. Zal wel een leuk ritje geweest zijn. pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 02 2008, 23:23

Was zeker leuk! Alleen de wegen zijn hier bar slecht in de polders...niet zomaar wat kloddertjes modder, maar hele lagen op de weg, vooral in de bochten! Dan heb je weer gemak van een zijspan...kun je wat makkelijker door de bochten heen, maar op de rechte stukken was ik er zo weer bij Twisted Evil . Toch loopt zo'n ding best goed (als ie eenmaal loopt Very Happy ) Maar is wel hard werken!! pale

Geef mij mijn eli'tje maar hoor!

Maar goed...voordat ik nu dit topic geheel loop te verkrachten....weer over naar de problemen van Fonzzz...al geloof ik dat ie wel weer goed gaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
ST44LM4N
Admin



Man Aantal berichten : 173
Woonplaats : Delft
Humor : ook niet
Registration date : 28-07-08

Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimema nov 03 2008, 12:44

Citaat :
Maar goed...voordat ik nu dit topic geheel loop te verkrachten....weer over naar de problemen van Fonzzz...al geloof ik dat ie wel weer goed gaat!

Mij maakt het niet zoveel uit maar ik zou EVT een slot op het topic kunnen gooien nou Fonz zijn motortje weer goed rijd. Dan blijft de info bij het goede topic titel staan.

Het is mischien ook beter en leuker voor de site als we vaker een nieuw onderwerp aansnijden ipv doorlullen in de topics. Gewoon een topic openen dan Lisan met bv: ritje met de zijspan oid.

Zal er een onderwerp bij plakken met ritjes enzo.
Zal ook ff kijken voor een poll over het sluiten van topics.

Groetjes Peet afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bravo.messageboard.nl/33189/index.php
Gast
Gast
Anonymous



Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitimema nov 03 2008, 13:14

Gooi hier maar een slot op inderdaad.
Het gaat nu overal over, behalve mijn ZL900 hahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fonz problemen zl900   Fonz problemen zl900 - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fonz problemen zl900
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» PC problemen
» problemen met electriciteit
» ZL900 achterschokbrekers
» Verbouwing zl900
» Achter remklauw ZL900

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: