Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR


 
klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan


Statistieken
We hebben 70 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Fertvenraypi

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

 

 Carb Icing

Ga naar beneden 
+4
maarten
Marc
motormol
st66lm6n
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 02 2009, 15:54

Ik wil nog even opmerken als TS'er dat ik er als ZL900 rijder nog geen enkele last van heb gehad, maar dat ik eigenlijk ervaringen en/of tips vroeg voor motorrijders in mijn kennissenkring.
Het zijn voornamelijk Soezoekie rijders modelletje Bandit die er wel eens last van hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:03

What the f*ck is een TSer nou weer?

En het principe geld op alle motoren, maar ik vind het interessanter om hier-over door te gaan Eliminator gerelateerd.

Maar je ziet het,.. 5min Google en de oplossing is nabij!!

Groetjes Peet
(erg toffe demo's van Marillion trouwens Fronz ). Carb Icing - Pagina 2 911129
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:10

TS'er is topic starter. Of te wel diegene die met de vraag kwam.

'tuurlijk helpt Google en allerlei andere Fora, maar ook ik vond het interessant genoeg voor ons Forum, vandaar.
We kunnen het ook hebben over de file die nu voor de Ikea staat, of dat een pint in een Engelse pub nu 1 euro kost, maar we zouden het hebben over technische zaken aangaande de Eliminator van Kawasaki.

(af en toe kom ik nog wel eens wat leuks tegen in m'n archieven)
Terug naar boven Ga naar beneden
st66lm6n

st66lm6n


Man Aantal berichten : 1149
Woonplaats : Delft
Registration date : 11-06-08

Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:24

Hey Fonz, ik neem aan dat je begrijpt dat niet alle reply´s gericht zijn aan de TSer.
Als iemand een vraag stelt binnen dit topic wordt daar op gereageerd. En gaat het over een Eli dan ben ik iig eerder geneigd een antwoord te geven.

En het zou leuker zijn om net te doen of je het over je Eli hebt, principe blijft hetzelfde. Voor Suzuki problemen is er vast wel een Suzuki forum.

Met de verwijzing naar Google bedoel ik overigens niet dat je, voor een oplossing, alleen maar op Google hoeft te kijken en niet mag posten hierover. Wat ik wel bedoel is dat als je een topic start het niet persee een vraag hoeft te zijn maar ook een TIP of oplossing mag/kan wezen.

Ik start(te) veel topics, zeker in den beginne van dit forum, om een opstart te maken en invulling te geven aan dit forum. Zoals je kan terug lezen zijn dit niet alleen maar vragen maar ook oplossingen,tips of projectjes. Verveelde ik me (toen ik nog gemotiveerd was) ging ik de schuur in om wat open te slopen en poste daarover.

Groetjes Peet cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast
Anonymous



Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 02 2009, 16:31

Ik begrijp jou heel goed.
Vanuit die optiek kwam ik ook met deze vraag.
En zo heel langzamerhand komen alle terzake doende dingetjes die met een Eliminator te maken hebben voorbij en wordt het een erg fraai en "gevuld" Forum.

TS' er is in de wereld van de Fora een bekend gegeven, sorry voor deze afkorting.
Waarschijnlijk ben ik lid van teveel Fora, hahahahaha

Overigens erg jammer dat je motivatie is verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
roberto

roberto


Man Aantal berichten : 114
Leeftijd : 66
Woonplaats : delft
Humor : uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh
Registration date : 26-10-08

Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 02:36

tja fonz, op het gevaar af om meteen afgeschoten te worden wil ik toch ff de beste oplossing aan bieden.
de zoon van een klant van mij heeft het namelijk nogal rigoreus opgelost.
hij had namelijk ook last in de winter met zijn soes en is een half jaar later naar australie vertrokken,,,,,,, NOOOOIIIITTTT meer last van gehad zegt hij!!!!
hij zit er nu nog trouwens en rijd al voor het 8e jaar rond daar op dezelfde fiets.
maar ja,,,, beetje ver weg he?
grijns.

groentuh van rob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 04 2009, 11:00

Hehehehehe, ik zal het doorgeven.

PS: Heb je mijn mail eigenlijk ooit ontvangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Carb Icing - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Carb Icing   Carb Icing - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Carb Icing
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: